Madison Skrevet 11. mars 2003 #1 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg tørner snart gal!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :cry: Om noen dager er forholdet 2 1/2 år.. det kommer nok ikke til å skje.. tror ikke jeg holder ut så lenge. Orker ikke skrive hvordan forholdet er..da kan jeg skriver i et døgn eller 2 i strekk Trodde bare ikke det var mulig at en kjæreste kunne si så mye stygt til en.. :cry: Finner meg ikke i det lenger..snart...fikser det ikke...skal ikke være sånn. Når en personhar så splitta personlighet kan det ikke gå bra har jeg funnet ut.. Det holder ikke å være "verdens snilleste" når den samme personen er den slemmeste personen jeg vet om når han vil.. Er vanskelig,men har kommet til en besluting.. må bare gjennomføre.. håper jeg klarer..må bare- for min egen del. -Madison..all fucked up... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 11. mars 2003 #2 Del Skrevet 11. mars 2003 Madison, les det du skriver her en gang til!!!! Etter det klarer du fint å bryte ut av forholdet, du fortjener noe bedre. Take action nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 11. mars 2003 *snufs* ja jeg SKAL klare det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 11. mars 2003 #4 Del Skrevet 11. mars 2003 Kutt han ut, Madison! D kommer til å gå problemfritt når forholdet ikke er eldre enn d er. Dette klarer du fint! Du kommer IKKE til å angre....Jeg lover..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 11. mars 2003 ajjjj, det skulle stå 2 1/2 ÅR...!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 11. mars 2003 #6 Del Skrevet 11. mars 2003 Madison : Først av alt : Jeg føler så med deg. Det gjør meg vondt at du har det slik:( Du vet vel hva du bør gjøre. Jeg kan tenke meg at du har det fælt nå. Du fortjener bedre. Selv om det er vanskelig og vondt, så er det nok det rette. Det kommer til å gå så mye bedre snart! Jeg ønsker deg lykke, lykke til og, husk : DU ER VERDT SÅ MYE MER ! Stå på! Dette klarer du! Trøsteklemmer fra Diva :D P.S. : Trenger du noen å prate med, så er jeg bare en pm / mail unna : - ) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 11. mars 2003 Tusen takk Diva, du er så snill :D Har tenkt på det lenge... veldig veldig lenge, men aldri gjennomført. Men det er det beste...sel vom det ikke egentlig heelt føles sånn nå...så vet jeg det innerst inne.. Jeg drar å trener nå snart jeg, få ut litt agressjon :-? Skriver pm til deg etterpå jeg Diva vennen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. mars 2003 #8 Del Skrevet 11. mars 2003 Lykke til Madison!! Du fortjener absolutt bedre. *lener meg over og gir deg en stooooor klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 11. mars 2003 #9 Del Skrevet 11. mars 2003 Ser fram til å høre fra deg Madison I mellomtiden,- stå på vennen : - ) Er her for deg vettu :D Klem, Diva : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. mars 2003 #10 Del Skrevet 11. mars 2003 Madison Du fortjener langt bedre. Bryt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 11. mars 2003 #11 Del Skrevet 11. mars 2003 Heeeee, dette vet jo jeg alt om Send meg gjærne en PM Madison om du vil snakke med noen om dette. Nå er det tross alt bare 1 mnd siden jeg ble singel selv etter et 2 år gammelt forhold og 2,5 uke til jeg flytter for meg sjøl, så dette vet jeg litt om God klem fra deg til meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 11. mars 2003 Tusen takk alle sammen.. Kg jentene er de beste jentene ever :D Dette skal gå bra..må se fremover.. fokusere på at det faktisk er det beste.. *konse* Masse klemmer tilbake til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. mars 2003 #13 Del Skrevet 11. mars 2003 Om du bare har nese nok i beinet så klarer du dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. mars 2003 #14 Del Skrevet 11. mars 2003 Om du bare har nese nok i beinet så klarer du dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. mars 2003 #15 Del Skrevet 11. mars 2003 føler med deg, Madison. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 11. mars 2003 #16 Del Skrevet 11. mars 2003 Du skal få låne hornene mine Madison! De kommer ofte greit med i oppgjørets time. *skrur av horna og leverer dem til Madison* Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #17 Del Skrevet 11. mars 2003 Hvis et forhold er noe man må "HOLDE UT" , vet man hva man bør gjøre. Gjøre slutt på det. Da slipper du å holde ut lenger. Lykke til. :blunke: Men ikke bare si det, GJØR slutt på denne evige pinselen. Ikke hold ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 11. mars 2003 #18 Del Skrevet 11. mars 2003 Enig med de andre her. Mann deg opp og tenk på ditt eget beste! Go Madison! :blunke: Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 12. mars 2003 #19 Del Skrevet 12. mars 2003 Lykke til!!! Det trenger du virkelig!!! jeg har nettopp, eller det er 4 mnd siden, vært gjennom et samlivsbrudd, og det er ikke bare bare!!!!!! :x er enda ikke skikkelig kvitt x'n. Men så har vi barn sammen da... Vel, ville bare ønske deg lykke til! du trenger all den støtte du kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. mars 2003 #20 Del Skrevet 12. mars 2003 Det er skremmende å gjøre slutt på et forhold, men en kjæreste skal ikke påføre en smerte! Da finnes det mange der ute som vil være snille og gode UTEN å også kunne si masser av drit dagen etter! Gresset ER grønnere for deg Madison ser det ut til! - Dersom du ikke kan tenke deg å leve med dritslenging og ukvemsord regelmessig fra den du er glad i resten av livet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå