Gjest bamsemums Skrevet 11. mars 2003 #1 Del Skrevet 11. mars 2003 Er det noen der ute som kan hjelpe en desperat jente? Jeg og kjæresten har vært sammen 4år den 8.mai 2003, og jeg vil gjerne gjøre noe spesielt denne dagen. Gå ut å spise en deilig middag så klart, men kunne tenkt meg å leid et hotell rom eller gjort noe litt stort ut av dette.... 4år er en lang stund..... Han er i militæret til uti juli på andre siden av landet(bergen) så jeg ønsker å overraske han denne dagen, han kommer hit til oslo hvor jeg bor! Noen som kan komme med noen super romantiske eller bare generelt forslag og tips til å gjøre denne dagen veeeeeeeeeeeldig spesiell. Jeg har vridd hjernecellen min fullstendig men klarer ikke komme på noe helt speielt. Noen som kan hjelpe meg??????????????????????????????????????????? Er evig takknemmelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashing Skrevet 12. mars 2003 #2 Del Skrevet 12. mars 2003 Du kan jo fri!!!!!!!!!!!!!! Det er det mest romantiske jeg kommer på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #3 Del Skrevet 12. mars 2003 Du kan jo fri!!!!!!!!!!!!!! Det er det mest romantiske jeg kommer på... ja, ja.. dersom hun var klar for det så hadde hun nok kommet på det.. dessuten skriver hun at han er i militæret.. det tyder jo på at de er rimelig unge ennå.. og de har bodd langt vekk fra hverandre i den siste tiden.. begge disst to tingene taler sterkt i mot å oppfordre henne til å fri inviter han på middag hjemme, med masse levende lys.. ellers så likte jeg ideen din om hotell.. be han om å møte deg der.. ha bestilt bord på restaurant like ved.. ha lekker sid kjole og nytt lekkert undertøy.. hmm.. mye morro å finne på.. men du vet best hva dere liker.. jeg har overrasket kjæresen min med å lage rebuslø for han.. fram til meg som sat ved et bål i skogen og var klar med pølser og kakao.. han ringte en dag og sa at jeg skulle være pyntet og klar kl xx og så dukket han opp i dress og med roser.. og tok meg med ut på en herlig restaurant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå