Gå til innhold

hvilken kjole liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd kjoler i fire forskjellige butikker, og tilslutt landet på to som jeg nå skal velge mellom.

Begge er champagnefarget, og har helt enkle skjørt, uten legg. Begge har et lite slep, og gyldne perler på toppen. (Det gir meg farge, for jeg blir blek med bare hvitt). Så langt er de like. Den eneste forskjellen er:

Den ene er stroppeløs (det er valgfritt om du vil ha tynne stropper, jeg vil ikke) kommer fra Romantica, heter Wallis, og kan sees her:

http://www.romanticaofdevon.co.uk/collection.html

Den andre kommer fra Benjamin Roberts, og har stropper som ligger på skuldrene. Den har jeg ikke funnet bilde av, men følgende link er veldig lik:

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...php?image_id=17

Den eneste forskjellen er at "min" ikke har mønster på skjørtet.

Begge gir meg en fin figur, og føles flotte på. Nå er jeg spent på deres synspunkter!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mzfire
Skrevet

Syns begge kjolene var kjempe fine jeg. Vanskelig å velge. De var flotte på hver sin måte. Men jeg hadde nok valgt den siste siden jeg ikke er så glad i tynne stropper. Det er meg da, men kan godt hende du kler det.

Men om jeg skal se bort fra stroppene syns jeg den fra Romantica var den flotteste :)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg likte selvfølgelig nr en best.. men det er jo fordi jeg ikke kan utstå slike skuldre som på nr to..

dersom du liker slike skuldre.. så..

det er jo uansett opp til deg..

du blir nok nydelig i begge..

Skrevet

Wallis-kjolen; var den stroppeløs?

Jeg personlig synes BR-kjolen var finest; det er så lekkert med sånne stropper!

Skrevet

Sier som lillen - den hadde da spaghettistropper den første?!? Hvis det var den rette kjolen jeg så på, da...

Uansett, jeg ville gått for nr. to hvis jeg skulle velge. Syns den var flottere - mer elegant med den skjæringen. Æ'kke no glad i spaghetti-stropper jeg, da!

Lykke til med valget! :D

Skrevet

...sorry havsulen, jeg hadde ikke lest leksa mi godt nok!!! Du vil evt. ha den kjolen uten de stroppene, ja! Men jeg ville fortsatt helt klart valgt nr. to...

Skrevet

Jeg likte den første best. Den var enkel og virkelig lekker. Men det er jo en smakssak; noen liker mora og andre liker dattera.. :wink:

Lykke til!

Klem fra meg :D

Skrevet

Jeg synes at nummer to var finest. Jeg liker best kjoler som ser ut som brudekjoler og den første ble mer som en selskapskjole for meg...

Skrevet

KJole nr 1 var den absolutt fineste og hadde mest stil over seg syns jeg da..

Skrevet

Jeg elsket den første!!! Stilig, lekker og elegant!!

:D

Skrevet

Selv om jeg selv har valgt en Romantica kjole, synest jeg BR kjolen var finest av disse to. Jeg er ikke så glad i kjoletr som er stroppeløs eller med spagettistropper. Jeg har selv valgt en kjole som har omtrent samme utringning/stropper som BR kjolen.

Men selvsagt, det er smak og behag.

Skrevet
noen liker mora, andre liker dattera

da synes jeg den andre var mora og den første var dattera! :ler:

Den første var heeelt nydelig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg likte den første best!

Selv har jeg lurt på om jeg vil føle meg litt "avkledd" i en stroppeløs kjole? Hvis du ikke synes det, så stemmer jeg på den første!

Uansett har jeg sans for at du velger mellom to med så enkle skjørt - det er så stilig og elegant!

Gjest Anonymous
Skrevet

liker heller ikke stroppeløs.. men den første var helt klart finest.. klassisk og elegant..

nr to var ikke pen i det hele tatt synes jeg.. typisk "kjærringete" (men det var jo bare min mening)

Gjest Junebug, ulogga
Skrevet

Jeg skal gifte meg i en stroppeløs kjole selv, men synes likevel at nr. 2 er finest. Jeg liker overdelen på nr. to bedre enn nr. 1.

Etter å ha fått våre synspunkter, hva synes du selv? Er du blitt noe klokere?

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldinger!

Jeg er fortsatt usikker! Jeg heller vel mot Romantica-kjolen. De som har sett meg i den sier den er finest. Men det jeg lurer på er om jeg vil føle meg for avkledd i den, i og med at den er strippeløs.!? Jeg er ikke absolutt ikke sjenert til vanlig, men akkurat når det gjelder brudekjole, så har jeg ikke noe behov for å vise for mye : )

Det er sikkert en unødvendig tanke, for kjolen blir jo sydd og tilpasset min kropp slik at den sitter helt tett inntil. Jeg er bare ikke vant til å gå i stroppeløs kjole.

Den andre vil jeg kanskje slappe mer av i? Den er liksom mer "brudete" - og mer akseptabel for mine 80-årige gjester : )

Til slutt er det jo jeg som skal velge den JEG liker best altså! Jeg føler meg ikke presset til noe. Men jeg er opptatt av at jeg skal kunne slappe av og kose meg i kjolen.

Jeg setter stor pris på å få høre hva dere mener, altså! : )

Gjest Anonymous
Skrevet

dersom du er usikker på stroppeløs, så kan du jo velge en cape eller "kappe" i tillegg..?

men væææær såååå snill å ikke bruk kjole nr 2. overdelen på den er jo heeelt forferdelig.. :-?

Gjest Helenius
Skrevet

Jeg synes også du skal gå for nr. 1! Hvis du skal ha slør vil du jo ikke føle deg like avkledd. Enig med et par over som sier at overdel nr. 2 er litt mer "tantete"... Det er DU og mannen din som skal synes at du er fin, det er ikke de 80-årige gjestene som skal ha mest å si! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...