Gå til innhold

hvilken kjole liker du best?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei igjen havsulen!

Jeg vil bare si at jeg syns begge kjolene er flotte! (Selv om jeg selv ikke ville valgt noen av dem... hehe... Man er så forskjellige!)

Kjenner også igjen noe av problemstillingen din, faktisk. En kjole jeg prøvde (før jeg fant KJOLEN med stor K...), og lurte på å kjøpe, hadde helt smale stropper, og var litt vel utringet (syns jeg iallefall selv - særlig da jeg så bilder av den...). Ellers likte jeg kjolen godt, og den var ganske billig også. Men jeg bestemte meg for at jeg vil ha en kjole jeg vet at jeg føler meg vel i, og fortsatte derfor letingen. Og fant som sagt drømmekjolen! En kjole som er helt meg...

Vet ikke helt hva som var målet med dette innlegget... Kanskje åsi at selv om andre sier at 'ikke tenk på det' (som min forlover sa), så er det DU som skal gå i kjolen, og DU som skal være 100 % fornøyd... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes nr to var klart finest...

Lykke til med valget!

klem fra Magnhild

Gjest Badu, ulogga
Skrevet

Syntes helt klart nr 1 var finest. Grusom overdel på nr 2. Skjønner virkelig ikke AnneCath som sier nr 1 ikke ligner på en brudekjole??!!? Sitter du inne med hva definisjonen på en brudekjole er?? Hvis dette ikke ligner en brudekjole tror jeg du ville sagt at min var en grilldress::

Syntes jo enklere og stiligere jo bedre, og da mener jeg ikke at prinsessete er enkelt...

Gå for nr 1!!

Gjest Afrodite
Skrevet

Jeg syns klart nr 1 var finest! (for mye dill p skjørtet på den andre!) :P

:briller:

Skrevet
Skjønner virkelig ikke AnneCath som sier nr 1 ikke ligner på en brudekjole??!!? Sitter du inne med hva definisjonen på en brudekjole er?? Hvis dette ikke ligner en brudekjole tror jeg du ville sagt at min var en grilldress::

Regner med at det er meg du snakker til...

Host opp grilldressen din du så får vi se... :wink:

Skrevet

Jeg likte Benjamin Roberts kjolen best, skjørtet var bare nydelig, liker litt bruse-skjørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...