Gå til innhold

Hvor jentete er du?


Vala

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine

Du er....

Balansert

Score: 50% Du er verken veldig voksen, eller veldig jentete. Noen små ting gjør du fortsatt, men stort sett så er du mest interessert i å utføre det du liker best. Noen ting er voksne, mens andre ting er noe mer barnslig.

Jaja, det er vel meg i et nøtteskall? Litt av det ene og litt av det andre, og egentlig ingenting? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig voksen

Score: 36% Du har lagt fra deg de aller fleste jente-tingene, og konsentrerer deg mest om å være voksen og ansvarlig. Det er ikke mye tid for lek i livet ditt.

:o

Jeg er vel ikke voksen vel - og jeg leker jo hver dag..hm... :roll:

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

60 %. Hm. husker ikke ordlyden, men sakser kjapt fra Jennifer som er like jentete som meg:

Du er....

Balansert

Score: 60% Du er verken veldig voksen, eller veldig jentete. Noen små ting gjør du fortsatt, men stort sett så er du mest interessert i å utføre det du liker best. Noen ting er voksne, mens andre ting er noe mer barnslig.

Akkurat som jeg hadde regnet med :P

Jennifer

Enig med Jennifer - det er vel slik jeg alltid har vært og alltid skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare teste jeg da :ler:

Du er....

Supervoksen

Score: 20% Du har glemt alt det ville si å være jente, :roll: ehhh

og har lagt alle de "barnslige" egenskapene på hylla.

Næsj :evil: sant jeg ikke har det Lea?????

Du har jo ikke det da...

Forresten er du 10% mer jentete enn meg...

Flink "gutt"!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg er visst veldig voksen. Ble ikke så overrasket over det, nei. Har vel egentlig aldri vært så veldig "jentete".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

60% her, - dvs balansert.

Men det må være i RL! Her på KG er jeg garantert lite voksen!

YIHAAAAAAAAA!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante Tusenfryd slår til igjen

Score: 33% Du har lagt fra deg de aller fleste jente-tingene, og konsentrerer deg mest om å være voksen og ansvarlig. Det er ikke mye tid for lek i livet ditt.

Herregud, jeg som er en leken setter og tar fri når det passer meg for jeg har noe bedre å gjøre - som å sitte på kaffebar fx. Hva gjorde utslaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du ikke har like mye overlevelsesutstyr i vesken som meg?? :ler:

Til nå er jeg alene om å være "ganske jentete", bortsett kanskje fra Milo Minderbinder da som ikke ville avsløre resultatet.. hehe.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supervoksen

Score: 20%

Du har glemt alt det ville si å være jente, og har lagt alle de "barnslige" egenskapene på hylla. Du stoler på deg selv, og den du er. Og kun det. Nye ting er ikke så spennende lenger.

Stoler på meg selv og den jeg er...... ja

Lagt alle barnslige ting på hylla..... nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score: 53%

Du er verken veldig voksen, eller veldig jentete. Noen små ting gjør du fortsatt, men stort sett så er du mest interessert i å utføre det du liker best. Noen ting er voksne, mens andre ting er noe mer barnslig.

Ikke så veldig uventet resultat.

Må være nokså "voksen" på jobb,men det er ikke fritt for at det bobler fram noen barnslige påfunn...

(Hadde for eksempel mye moro med en vannpistol her om dagen... ) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er....

Veldig voksen

Score: 23% Du har lagt fra deg de aller fleste jente-tingene, og konsentrerer deg mest om å være voksen og ansvarlig. Det er ikke mye tid for lek i livet ditt.

Bedre enn forventet da :ler::ler:

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Du er....

Balansert

Score: 50% Du er verken veldig voksen, eller veldig jentete. Noen små ting gjør du fortsatt, men stort sett så er du mest interessert i å utføre det du liker best. Noen ting er voksne, mens andre ting er noe mer barnslig.

jaja ...*ler*.......føler meg vil litt slik også ..så det stemmer ganske bra :wink:

Noen ganger voksen og selvstendig - andre ganger jente og midre selvstendig ... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er....

Veldig voksen

Score: 33% Du har lagt fra deg de aller fleste jente-tingene, og konsentrerer deg mest om å være voksen og ansvarlig. Det er ikke mye tid for lek i livet ditt.

hmm, ja jeg er voksen og ansvarlig, men har da absolutt ikke glemt å leke!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er....

Veldig voksen

Score: 36% Du har lagt fra deg de aller fleste jente-tingene, og konsentrerer deg mest om å være voksen og ansvarlig. Det er ikke mye tid for lek i livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig voksen...ble jeg..... ....eh.....vet ikke akkurat om mine undersåtter på jobben er så enig i det....he...he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score: 36%

Du har lagt fra deg de aller fleste jente-tingene, og konsentrerer deg mest om å være voksen og ansvarlig. Det er ikke mye tid for lek i livet ditt.

Dette var trist synes jeg, jeg ønsker da fortsatt å være "leken". Det må være alderen som gjør sitt ubarmhjertelige inntog... (stønn!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er....

Balansert

Score: 46% Du er verken veldig voksen, eller veldig jentete. Noen små ting gjør du fortsatt, men stort sett så er du mest interessert i å utføre det du liker best. Noen ting er voksne, mens andre ting er noe mer barnslig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er....  

Veldig voksen  

Score: 36% Du har lagt fra deg de aller fleste jente-tingene, og konsentrerer deg mest om å være voksen og ansvarlig. Det er ikke mye tid for lek i livet ditt.  

 

Jaja, med tanke på at jeg er "bare" 20 år, så vet jeg ikke hva jeg skal si til dette :oops: :oops: :oops:

Ikke helt som forventet, nei.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...