Gå til innhold

Hvor jentete er du?


Vala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er....

Supervoksen

Score: 3% Du har glemt alt det ville si å være jente, og har lagt alle de "barnslige" egenskapene på hylla. Du stoler på deg selv, og den du er. Og kun det. Nye ting er ikke så spennende lenger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske jentete

Score: 80% Du har beholdt mange av interessene og mye av oppførselen fra du var tenåring. Noen ganger kan du være voksen, men det er ikke sikkert du har lyst....

Vet ikke helt hva jeg synes om det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er....

Balansert

Score: 60% Du er verken veldig voksen, eller veldig jentete. Noen små ting gjør du fortsatt, men stort sett så er du mest interessert i å utføre det du liker best. Noen ting er voksne, mens andre ting er noe mer barnslig.

Akkurat som jeg hadde regnet med :P

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøffelhelten:

Jeg er visstnok supervoksen... med en score på 10 %.

Kunne ikke dy meg...

Du var mer jentete enn Kira da.. hehe.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig voksen

Score: 30% Du har lagt fra deg de aller fleste jente-tingene, og konsentrerer deg mest om å være voksen og ansvarlig. Det er ikke mye tid for lek i livet ditt.

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forventet :sjarmor:

Du er....

Balansert

Score: 50% Du er verken veldig voksen, eller veldig jentete. Noen små ting gjør du fortsatt, men stort sett så er du mest interessert i å utføre det du liker best. Noen ting er voksne, mens andre ting er noe mer barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balansert

Score: 43% Du er verken veldig voksen, eller veldig jentete. Noen små ting gjør du fortsatt, men stort sett så er du mest interessert i å utføre det du liker best. Noen ting er voksne, mens andre ting er noe mer barnslig.

Akkurat passe da!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Du er....

Balansert

Score: 50% Du er verken veldig voksen, eller veldig jentete. Noen små ting gjør du fortsatt, men stort sett så er du mest interessert i å utføre det du liker best. Noen ting er voksne, mens andre ting er noe mer barnslig. :kul:

Denne likte jeg. Vi vil jo alle fremstå som avbalansert og voksen, ikke sant? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er....

Supervoksen

Score: 20% Du har glemt alt det ville si å være jente, og har lagt alle de "barnslige" egenskapene på hylla. Du stoler på deg selv, og den du er. Og kun det. Nye ting er ikke så spennende lenger.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er:

Veldig voksen

Score: 36% Du har lagt fra deg de aller fleste jente-tingene, og konsentrerer deg mest om å være voksen og ansvarlig. Det er ikke mye tid for lek i livet ditt.

Vel, jeg leker jo mye med ungene da... :ler:

Men sånn er det kanskje når man plutselig er nærmere 40 enn 30.... 8), eller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60%. lurer på om overlevelsesryggsekken og pakker for en måned om jeg skal sove over en natt gjorde utslaget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Veldig voksen

Score: 40% Du har lagt fra deg de aller fleste jente-tingene, og konsentrerer deg mest om å være voksen og ansvarlig. Det er ikke mye tid for lek i livet ditt.

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er....

Supervoksen

Score: 10% Du har glemt alt det ville si å være jente, og har lagt alle de "barnslige" egenskapene på hylla. Du stoler på deg selv, og den du er. Og kun det. Nye ting er ikke så spennende lenger.

Er ikke enig i at jeg er supervoksen, men jeg er nok ikke særlig jentete.

Nye ting er fortsatt spennden, men jeg er ikke sånn knis-fnis-dill-dall. Er vel egentlig veldig røff jeg.. vil klare alt selv og gir blanke i om jeg får møkk under neglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Veldig voksen, 36%.

(Føler meg ikke så veldi voksen her jeg sitter og tar slike tester...)

:-?

Lisa-Beth

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte bare teste jeg da :ler:

Du er....

Supervoksen

Score: 20% Du har glemt alt det ville si å være jente, :roll: ehhh

og har lagt alle de "barnslige" egenskapene på hylla.

Næsj :evil: sant jeg ikke har det Lea?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Du Kristian.... :lol:

Har tenkt det ofte, glemt å kommentere det; ser for meg deg som Samurai!!

:hoho:

Lisa-Beth

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh.... ler du av det Lisa-Beth? :roll:

:ler::ler::ler:

Blir verdens til nå største Samurai assa..... hele 187 cm lang

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å offentliggjøre mitt resultat..... :hoho:

Er det noen som vet om en test der jeg kan finne ut hvorvidt jeg er en omtenksom hustru?

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...