Gå til innhold

vi trenger flere feminister!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har bare en kommentar til ovennevnte.......... :Gjesp::Gjesp::Gjesp: ...ups...... det var vistnok 3 kommentarer.

OK.. så du vil kaste ut tåpelige påstander, men du gidder ikke å begrunne dem.. gid, så overbevisende du er.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lott@

Hm....... siden miljøet har noe å si for hvordan en person tenker Care, du er en oppegående kvinne (iflg. deg selv) med et stort nettvert av akademikere rundt deg.................

Jeg tenker helt motsatt av deg - hvilket miljø tror du da jeg er i????? Prostituert???? Hjemmeværende med 5 barn???? Husløs????

BULLSHIT CARE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm....... siden miljøet har noe å si for hvordan en person tenker Care, du er en oppegående kvinne (iflg. deg selv) med et stort nettvert av akademikere rundt deg.................

Jeg tenker helt motsatt av deg - hvilket miljø tror du da jeg er i????? Prostituert???? Hjemmeværende med 5 barn???? Husløs????

BULLSHIT CARE!!!!

Nå må du holde deg til saken. Vi snakker om feminisme, og ikke mitt miljø. Jeg venter på at du skal besvare min spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

OK.. så du vil kaste ut tåpelige påstander, men du gidder ikke å begrunne dem.. gid, så overbevisende du er.. :roll:

Gjest, av hensyn til min egen OG min families integritet - så velger jeg å ikke kommentere HVA, NÅR og HVORDAN!!!!! Respekter det eller la være!! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

BULLSHIT CARE!!!!

[email protected] du prøve å diskutere på en litt mer sivilisert måte... (slik en akademiker ville gjøre.. ;) )

Ja, miljøet du er i har betydning for dine meninger/holdninger.. men det betyr selvfølgelig ikke at miljøet ditt er avgjørnde for dine meninger.. Det er fult mulig å være ikke-utdannet feminist.. og det er desverre mulig å være godt utdannet og ikke feminist..

Miljøet er en faktor, men er ikke avgjørende.. Akkurat som kjønn er en faktor.. men slett ikke avgjørende for hvilke type mennesker vi blir osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Care - du kan lese svaret jeg gav til "gjest".

Og, til informasjon - jeg er selv akademiker og har også et uhorvelig nettverk av akademikere rundt meg. Og nei, jeg er ikke hjemmeværende - jeg er i full jobb, natt, dag, helger etc. som bedriftsleder.

Avslutter med dette debatten fra min side - god debatt videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lott@, la oss ikke gjøre dette til en sak om akademiker. La oss for en gans skyld holde oss til saken, og diskutere konstruktivt. Du har noen spørsmål du må svare på. Jeg forlanger at du argumneter for dine påstander når det gjelder hvem som er 100 % feminister og hvem det er som er feminister fordi det er in?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gjest, av hensyn til min egen OG min families integritet - så velger jeg å ikke kommentere HVA, NÅR og HVORDAN!!!!! Respekter det eller la være!! :Gjesp:

nå faller jeg av lasset.. hva har din familie med at du bør prøve å begrunne dine påstander.. du kan vel klare å gi eksempler uten å navngi familien din osv..

ps. hvordan definierer du begrepet integritet? jeg synes du bruker det på en merkelig måte her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

:ler::ler: FORLANGER :ler::ler:

Som sagt - saken er et avsluttet kapittel fra min side!! Du kommer som du ser Care, ingen vei med å FORLANGE og KREVE svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

nå faller jeg av lasset.. hva har din familie med at du bør prøve å begrunne dine påstander..

Gjest, som nevnt, påstandene mine er basert på egne opplevelser, samt opplevelser som personer i mitt nettverk har hatt. Med bakgrunn i min jobbsituasjon, så kan jeg dessverre IKKE utdype det mer.

Sånn - case closed!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt - saken er et avsluttet kapittel fra min side!! Du kommer som du ser Care, ingen vei med å FORLANGE og KREVE svar.

Du er en dårlig debattant, men jeg har diskutert med deg mange ganger før som både 10na og Moticia, så dette forventet jeg. Du klarer ikke å argumentere for dine påstander, du kommer rett og slett til kort her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

debatten er avsluttet fra din side? før du i det hele har begynt/forsøkt å debatere :o

det å kaste ut påstander, skrike og bråke og rakke ned på andre er ikke å debatere

debatere er å komme med BEGRUNNEDE og SAKELIGE argumenter som går på saken og ikke personene

dessuten så bør man forsøke å ikke være for generaliserned og skjære alle over en kam, samt å opptre respektløst overfor sine "motstandere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Care - kryp tilbake til tåkelandet ditt du.

Du som er såååå oppegående og med det nettverket, burde da vitterlig forstå og ikke minst RESPEKTERE.

Synes du ikke det Care....... eller skal jeg si Milla????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Care - kryp tilbake til tåkelandet ditt du.

Du som er såååå oppegående og med det nettverket, burde da vitterlig forstå og ikke minst RESPEKTERE.

Synes du ikke det Care....... eller skal jeg si Milla????

Ja, dette var jo saklig. Trodde du hadde noen spørsmål å besvare. Venter i spenning.

Til Gjest. Du argumentere saklig og flott, kan du ikke registrere deg, vi trenger flere av deg her inne :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
[Gjest, som nevnt, påstandene mine er basert på egne opplevelser, samt opplevelser som personer i mitt nettverk har hatt. Med bakgrunn i min jobbsituasjon, så kan jeg dessverre IKKE utdype det mer.

Sånn - case closed!!

så du tror ikke mine opplevelser av kvinnedirskriminering osv er egenopplevd eller av kvinner og menn i min omgangskrets?

selvfølgelig kan slike hendleser brukes som eksempler.. du skriver bare "jeg vet om at noen opplevde dette" i steden for å skrive "min søster Petronelle Gundersen opplevede at..."

ser du forskjellen..

dersom du ikke har tenkt å begrunne påstandene dine, bør du i fremtiden avstå fra å kaste dem ut.. så hadde du spart oss andre for de kreftene vi bruker på å forsøke å ta deg seriøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Gjest - FUCK OFF!!!!!

Hvorvidt du prøver å ta meg seriøst eller ei, er vel det jeg bryr meg minst om.

Jeg har mine egne meninger som jeg står for - og følger IKKE saueflokken som alle andre. Jeg er heller ikke redd for å skrive innlegg i pålogget "tilstand" slik som enkelte andre er..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest - FUCK OFF!!!!!

Hvorvidt du prøver å ta meg seriøst eller ei, er vel det jeg bryr meg minst om.

Jeg har mine egne meninger som jeg står for - og følger IKKE saueflokken som alle andre. Jeg er heller ikke redd for å skrive innlegg i pålogget "tilstand" slik som enkelte andre er..................

Utrolig at du hver gang vender saklige diskusjoner til personhets. Jeg synes vi skal få debatten på skinner igjen. Venter fremdeles svar på spørsmålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Care - og hvorfor tror du at det skjer???

Kan det være fordi jeg ba om respekt for at jeg ikke kan gå i detaljer m.h.t eksemplene jeg ble bedt om å komme med?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care - og hvorfor tror du at det skjer???

Kan det være fordi jeg ba om respekt for at jeg ikke kan gå i detaljer m.h.t eksemplene jeg ble bedt om å komme med?????

Jeg har aldri spurt deg om detaljer. Men hvis dine argumneter innebærer at du må utgi slik informasjon, så bør du holde disse argumentene for deg selv. Hva med å svare på mitt spørsmål, som jeg nå har gjentatt 2 ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...