Saeria Skrevet 20. juni 2007 #22 Skrevet 20. juni 2007 Noen som har brukt Dalacin? jeg har nå brukt Skinoren i snart 4 uker og merker ingen forskjell. Lurer derfor på å bytte. Ser ikke ut i ansiktet, på brystet og ryggen:( Jeg har brukt både Dalacin og Skinoren uten ønskede resultater. Min lege sa at kviser på ryggen primært er forårsaket av hormoner og at utvortes behandling som oftest ikke er tilstrekkelig. Kanskje du skulle ta deg en tur til legen og prøve tetracykliner?
Gjest SuperMoo Skrevet 21. juni 2007 #23 Skrevet 21. juni 2007 Basiron virker veldig bra hvis du bruker det på rett måte. Jeg har slitt med masse kviser siden tenårene, men nå begynner jeg endelig å bli kvitt dem! Les mer her.
Gjest gammel gjest Skrevet 25. juni 2007 #24 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har prøvd det meste av det som er blitt foreslått her tidligere, med blandet resultat. er vel egentlig iike særlig fornøyd med noen av de. Det jeg bruker nå er dalacin liniment rett på kvisa med en gang jeg merker den. Smører på flere ganger daglig. For meg er det det som fungerer greiest, men helt fornøyd er jeg ikke... Uansett: Lykkr til!
Gjest mon Skrevet 27. juni 2007 #25 Skrevet 27. juni 2007 For kviser så må dere prøve Elicina, jeg har hatt kjempe erfaring. Det tar litt tid, og man kan få et lite utbrud de første gangene man prøver. sjekk ut www.elicina.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå