Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #21 Del Skrevet 11. mars 2003 Gud, så kjedelig du må være! Menn flest foretrekker litt mere utfordringer enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 12. mars 2003 #22 Del Skrevet 12. mars 2003 Du har helt klart ingen selvtillit. Jeg syns virkelig synd på deg. Men gutta må jo ha det veldig moro med deg ................De får seg nok mang en god latter. Er dette seriøst ment? :o For min del lurer jeg på om innlegget jeg har sitert en del av er alvorlig ment. Hvis man ikke har annet enn hån å komme med, bør man la vær å svare. Man har alvorlige problemer med sin evne til innlevelse og medfølelse når man med fullt overlegg prøver å latterliggjøre et menneske som man samtidig omtaler med ordene: "Du har helt klart ingen selvtillit..." Jeg for min del har ingen formening om Nikkedukkes selvtillit. Om hun skulle ha liten selvtillit, er hun ikke noe mindre verdifull enn andre av den grunn. Heller dårlig selvtillit enn selvgodhet. Men Nikkedukke, det du må gjøre er å si til en av guttene dine at du har en annen som du heller vil være sammen med. Det er både vanskelig og lett. Jo før du gjør det, jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå