Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Pinky_*
Skrevet

Det er vel en grunn til at hun ble løslatt, leste at hun gråt som en baby om nettene og hun har visstnok psykiske problemer, siden hun har en fast psykiater fra før av. Og all den offentlige ydmykelsen må føles som en straff også spør du meg. Jeg syns synd på henne, det er grusomt å være i fengsel, jeg har sittet uskyldig i varetekt i et par uker og det er helt grusomt både praktisk og psykisk, og ikke minst ettervirkningene av det er fatale. Så ikke bagatelliser hennes situasjon hvis dere ikke vet hvordan det er og føles.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde hun sittet der uskyldig så hadde det sikkert vært synd på henne hvis hun hadde psykiske problemer. Men når hun faktis har gjort noe og blitt dømt for det så er det liten vits at hun blir forskjellsbehandla fra alle andre, hun er da ikke viktigere enn noen av oss andre her i verden og alle må straffes likt.

Husarrest for henne ville blitt alt for lett med det der huset, hvor hun også kan invitere alle vennene sine og gjøre mer eller mindre hva hun vil. Hadde hun fått husarrest til kun en del av huset og ingen kontakt med andre mennesker så hadde det vært greit, ettersom de sikkert ville vært verre for henne enn og sitte i fengsel.

Gjest ~Alwa~
Skrevet
Det er vel en grunn til at hun ble løslatt, leste at hun gråt som en baby om nettene og hun har visstnok psykiske problemer, siden hun har en fast psykiater fra før av. Og all den offentlige ydmykelsen må føles som en straff også spør du meg. Jeg syns synd på henne, det er grusomt å være i fengsel, jeg har sittet uskyldig i varetekt i et par uker og det er helt grusomt både praktisk og psykisk, og ikke minst ettervirkningene av det er fatale. Så ikke bagatelliser hennes situasjon hvis dere ikke vet hvordan det er og føles.

Det fritar vel uansett ikke jenta for å ta ansvar for det hun har gjort? Paris Hilton er jo kjent for å være kjent og hadde vært en null uten den pressedekningen hun har fått de siste årene, for ikke å snakke om den innsatsen hun selv yter for å være over alt der det kan være en journalist eller et kamera til stedet. Den amerikanske pressen lever av Paris Hilton og Paris Hilton lever av den amerikanske pressen. Offentlig ydmykelse, greit nok. Men dit har hun har selv sørget for å komme.

Gjest Gjest_Pinky_*
Skrevet

Men folk trenger ikke å godte seg og more seg over at hun må sitte i fengsel og ha det vondt! Hvorfor er alle så ondskapsfulle mot henne, hva galt har hun gjort mot dere? Jeg syns det er barnslig og tåpelig å fryde seg over slikt. Dere vet ikke hvor vanskelig det er, dette er mye verre enn å få en privat sexvideo vist foran hele verden, det er kanskje det verste som kunne skjedd og så skal det være morsom underholdning for andre? Hva hvis hun tok livet sitt (mange som blir så langt nede at de tar livet sitt i fengsel), hadde det vært morsomt for dere?

Gjest ~Alwa~
Skrevet
Men folk trenger ikke å godte seg og more seg over at hun må sitte i fengsel og ha det vondt! Hvorfor er alle så ondskapsfulle mot henne, hva galt har hun gjort mot dere? Jeg syns det er barnslig og tåpelig å fryde seg over slikt. Dere vet ikke hvor vanskelig det er, dette er mye verre enn å få en privat sexvideo vist foran hele verden, det er kanskje det verste som kunne skjedd og så skal det være morsom underholdning for andre? Hva hvis hun tok livet sitt (mange som blir så langt nede at de tar livet sitt i fengsel), hadde det vært morsomt for dere?

Dette er en generell diskusjon om hvorvidt jenta bør ta straffen sin eller ikke og i tilfelle på hvilken måte, det er ingen som godter seg over Paris Hiltons tilstand her. Jeg skjønner at du har en vond ærfaring bak deg på området, men det får være grenser for hvor hårsår man skal være på et internettforum.

Skrevet

alle kan bli langt nede om de blir putta inn, enkelte kan også ta sit eget liv ja, men det er ikke grunn nokk til og slippe fengsel om du har brutt låven.

om hun er så dårlig at de frykter hun tar sit eget liv så får de heller putte hu i tvangstrøye til straffen er sonet, det er slik andre blir behandlet så hvorfor ikke hu?

Gjest Tanita
Skrevet

De blir vel ikke satt i tvangstrøye? :overrasket: Er det ingen her som jobber i fengselsvesenet som kan svare på det, for det syns jeg er rart!?

Gjest Gjest_Mina_*
Skrevet

Hun er ikke alene om å ha psykiske problemer av folk som sitter inne.Skal alle som har dette slippe å sone for en forbrytelse dem har gjort da eller?

Hun skal straffes på lik linje med andre som har gjort noe galt.

Skrevet
De blir vel ikke satt i tvangstrøye? :overrasket: Er det ingen her som jobber i fengselsvesenet som kan svare på det, for det syns jeg er rart!?

er du farlig for deg selv så må de forhindre at du skader deg selv, hvordan de gjør det vet ikke jeg, men synes at tvangstrøye hørtes helt greit ut ;)

Gjest lillebøll
Skrevet

Tvangstrøye blir ikke brukt på den måten. Derfor de som er farlig for seg selv soner på psykiatrisk.

Gjest Tanita
Skrevet
Tvangstrøye blir ikke brukt på den måten. Derfor de som er farlig for seg selv soner på psykiatrisk.

Ok! Vanskelig å se for seg Paris Hilton i tvangstrøye og sånt.

Skrevet
Hun har vært i retten og må tilbake i fengsel nå.

Og bra var det! Det er godt at rettsvesenet i USA funker innimellom i hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...