Kjetil E Skrevet 7. juni 2007 #1 Del Skrevet 7. juni 2007 Ja disse må jeg bare ha med meg. 24 Jericho Prisson Break Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hobgoblin Skrevet 8. juni 2007 #2 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg ser på Lost og Smallville. Hvis jeg en sjelden gang er tidlig hjemme, ser jeg gjerne på That 70's show. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. juni 2007 #3 Del Skrevet 8. juni 2007 Gilmore Girls Ugly Betty Frustrerte fruer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. juni 2007 #4 Del Skrevet 8. juni 2007 24 er den eneste serien jeg følger med på, er helt hekta på den serien. Men om jeg er hjemme på ettermiddagene og ikke har noe annet å foreta meg kan jeg og se Home and Away og The O.C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 8. juni 2007 #5 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg elsker serier! Følger med på: * Dexter * Scrubs * Lost * Prison Break * Gilmore Girls * Grey's Anatomy * Heroes * Studio 60 Nå har mange av dem sesongpause dog Endret 8. juni 2007 av murray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 8. juni 2007 #6 Del Skrevet 8. juni 2007 For tiden følger jeg med på: CSI, men bare Las Vegas Criminal Minds Frustrerte Fruer 24 Jericho Deadwood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 8. juni 2007 Heldigvis ikke sesongpause for 24 og Jericho. Er fulstendig hekta på 24. Har alle foregående sesonger på DVD hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 8. juni 2007 #8 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Akkurat nå følger jeg med på: * Lost * Prison Break * CSI(alle tre egentlig, ser de episodene tvnorge sender) * My name is Earl * Heroes *Simpsons Egentlig fulgte jeg med på Desperate Housewives og Ugly Betty også, men får ta igjen det når de kommer på dvd.. Følger med på alt for mye.. Endret 13. juni 2007 av Talula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 11. juni 2007 #9 Del Skrevet 11. juni 2007 Av de som går på TV nå, er det bare Frustrerte Fruer. Var hekta på 24 helt til jeg klarte å hekte meg av denne sesongen fordi jeg ikke fikk med meg de første episodene. Ser også på Grey's anatomy når det går. Og ble nylig hekta på Prison Break, dessverre. Når man ser serier på dvd ser jeg for meg at det er enda lettere å bli avhengig, unnskylder meg med det. Venter nå utålmodig på sesong 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 11. juni 2007 #10 Del Skrevet 11. juni 2007 For tiden følger jeg med på: Frustrerte Fruer Ugly Betty Jericho Prison Break One tree hill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. juni 2007 #11 Del Skrevet 11. juni 2007 Av de som går på tv nå, ser jeg på: Gilmore Girls Frustrerte Fruer Cold Case og Helene og gutta om jeg er hjemme på ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 11. juni 2007 #12 Del Skrevet 11. juni 2007 jeg følger egentlig ikke med på noen serie. Er en del serier jeg ser på mer en andre men om jeg går glipp av en del episoder så gjør det ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 11. juni 2007 #13 Del Skrevet 11. juni 2007 jeg følger med på: akutten csi lost prison break Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2007 #14 Del Skrevet 11. juni 2007 På norsk tv ser jeg kun på Studio 60. Ellers laster jeg ned episoder av Lost, Criminal Minds og House etterhvert som de blir tilgjengelige i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 11. juni 2007 #15 Del Skrevet 11. juni 2007 her i huset har vi blitt avhengige av serier... Tven skrus kun på for å se på serier, hehehe! Ser på Dexter Jericho Prison break Lost Frustrerte Fruer Eureka Heroes Men in Trees (FOR en herlig serie! ) Entourage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 11. juni 2007 #16 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg ser ugly betty og frustererte fruer. Family guy, american dad, simpsons, southpark og my name is earl ser jeg på sammen med sambo som regel Det høres mye ut men det er liksom en episode av hver i uka og animasjonseriene varer jo bare en havtime.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. juni 2007 #17 Del Skrevet 12. juni 2007 Criminal Minds Bones CSI: Las Vegas Commander in Chief (på dvd) Ellers kan jeg nevne mange andre serier jeg føler med på, men det er mer på dvd (selv om jeg har alle de nevnte også på dvd, dog ikke de nyere episodene). Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 12. juni 2007 #18 Del Skrevet 12. juni 2007 * Desperate housewives * Supernatural * Dresden files * The dead zone * Ghost Whisperer * My name is Earl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille meg :) Skrevet 12. juni 2007 #19 Del Skrevet 12. juni 2007 Nå følger jeg med på: Frustrerte fruer Lost 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 12. juni 2007 #20 Del Skrevet 12. juni 2007 CSI Criminal Minds Bones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå