Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerner og planeter

pulevenn:

akkurat når han har trengt inni meg bakfrå seier han : "åååhhh, dette husker eg igjen..."

Det var første gong med meg, men han hadde gått fire mnd utan sex då.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funny historier, det må jeg si... Kan ta en....

Det var midt i sommeren, mannen tok meg i rompa, ikke noe vi gjør veldig ofte... han holdt på og etter en stund stoppet han plutselig og hadde rar grimas, spurte hva var det, han sa "Er det tordenvær nå?" :skratte:

Uff og uff... Ble litt små sint da det ikke er ofte han får lov til å ta meg i rompa, og at han stoppet for å spørre om været?!?! herregud :haar::skratte:

Jeg svarte "Ja, jeg hørte torden"...

Han bare nikket og vi fortsatt med det...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pulevenn:

akkurat når han har trengt inni meg bakfrå seier han : "åååhhh, dette husker eg igjen..."

Det var første gong med meg, men han hadde gått fire mnd utan sex då.....

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke under akten, og det kan jo ikke en gang konkurrere med noen av disse brilliante øyeblikkene som er foreviget her da men...

Jeg skal ha skreket ut, midt på gata, etter en ganske heftig taxitur, som han betalte, etter kveld på byen, på vei til deli for nattmat; "Jeg elsker at elskeren min er så riiiik!!!!!"

Nå lo jeg meg skakk ihjel nesten :ler: :ler:

Var du rimelig flau dagen derpå da eller ? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig våknet jeg, snudde meg, og hadde en "hæ? du her?"-opplevelse? Husker ikke at jeg skrek dette i det heletatt... Og enda verre; jeg husker at jeg kledde av meg, men jeg kan ikke huske at vi hadde hatt sex i det heletatt! Litt flaut å sitte dagen etterpå, og alt du kan si er: "Er du sikker?" "Husker DU det?" "Jeg tror da jeg ville husket at vi hadde sex?" "Men hvorfor ligge sånn hvis vi ikke hadde det?" "Hæ?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk et intenst nesten sint blikk etter ca 1 times non stopp knulling og et: "KOM DA FOR FAEN!" :fnise:

Han va vel vant med enklere damer enn meg :sjenert:

Vi brøt begge ut i latter og tok oss en liten pause før vi fortsatte :lur:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen kommentar, men noe annet som skjedde:

Vi hadde begge hvert hos famileselskap og spist oss gode og mett. Og vi bestemte oss etterpå at vi skulle ha oss et lite nummer etter på...joda vi var gode og mette som sagt og hadde drukket litt for mye brus med kullsyre...det som skjer at etter vi har begynt å hopp litt i senga... etter litt hopping begynner dene også den andre med å slippe ut luft fra magen....vi begge begynte å le og vi lo og lo så tårene trilla på oss begge for det hele ble så komisk...for å si det sånn så har vi aldri hatt så morsom sex som vi hadde da..sa jeg at det ble sex? nei det ble det ikke noe av, men vi fikk oss en skikkelig latter for livet :) noe som jeg tror aldri vi kommer til å glemme så lenge vi lever....ler

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde for noen år siden noe på gang med en sjenert (trodde jeg) fyr jeg kjente litt fra før.. Vi havnet på samme fest, og knotet oss inn på et soverom utpå natten... Under akten tar han tak i puppene mine og sier: "Disse skulle vi hatt litt melk i, ja!"

Artig å høre når man har litt komplekser for små pupper ;) Han påstod i etterkant at det betydde jo bare at han ville ha barn med meg! Yeah, right...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysterisk morsom tråd! :skratte:

Jeg kan ikke komme på noe veldig morsomt jeg har fått høre under akten noen gang, men to bemerkelsesverdige utsagn, det har jeg nå fått:

Etter en helt normalt god omgang sex med ny partner finner han på å spørre "Hvor mange ganger kom du?" :overrasket: . Jeg synes så synd på ham at jeg sa 1, noe som egentlig var 1 mer enn jeg noen gang var i nærheten av.

Hadde ubeskyttet sex med en ONS som nektet kondom (ja, jeg vet jeg var dum som gikk med på det. Er det lov til å si fylla har skylda)Midt under akten utbryter han "Jeg har herpes altså." Som om det skulle være verdens mest naturlige ting. Om det var sant eller verdens dårligste spøk vet jeg ikke, og heldigvis fikk jeg ihvertfall ingenting! Men det satte en støkk i meg, og en god lærepenge, det gjorde det. :rasende:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg og kjæresten skulle ha sex for 1 gang var han så redd for å gjøre meg vondt eller at det skulle være ubehagelig for meg så ha sa og jeg siteter " du får føre den inn".... hahah WTF!!! Men han har fint lært seg å føre den inn nå altså :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ubeskyttet sex med en ONS som nektet kondom (ja, jeg vet jeg var dum som gikk med på det. Er det lov til å si fylla har skylda)Midt under akten utbryter han "Jeg har herpes altså." Som om det skulle være verdens mest naturlige ting. Om det var sant eller verdens dårligste spøk vet jeg ikke, og heldigvis fikk jeg ihvertfall ingenting! Men det satte en støkk i meg, og en god lærepenge, det gjorde det. :rasende:

hahah wtf xD syk mann :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ekspert på å si helt meningsløse ting:P

Har spurt x-er om hva vi skal ha til middag og hvordan han tror været blir i morgen:p

Med min nåværende samboer har jeg merkelig nok ikke tankekapasiteten rettet mot dagliglivets trivialiteter:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på en til! Men den gjaldt ikke meg... vet ikke om den passer inn her en gang...

Jeg hørte om en som kom hjem til kjæresten, og fant henne til sengs med en annen.

han gikk rolig ut i jakken sin, fant fram en 50-lapp, kastet den på elskeren, og sa "kjøp deg noe bedre"

:fnise:

Vet ikke om det er sant, eller bare en vandrehistorie, men skulle ønske jeg var like kjapp i replikken i vanskelige situasjoner:P

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en ganske så naiv 16åring, og var på fest. Kom meg ikke hjem etter festen, så jeg sov over. Forsåvidt og mitt første møte med alkohol...

Uansett; en mann som var sikkert 10 år eldre enn meg la seg oppi senga og skulle "sove" sammens med meg (jeg hadde truse og skjorte på)

Etter ei stund ble jeg utrolig irritert over at han holdt på å pille borti meg, så jeg ba han fjerne fingeren fra låret mitt...

Det var ikke lillefingeren for å si det sånt, og han ble ytterst fornærmet....

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catalula

En gang utbrøt kjæresten min idet han skulle komme: "Jeg kommer!! eeeen toooo treeee!!!!" :fnise:

hahahahaha>!!!!

Så det for meg og holdt på å dø av latter.. Eller.. hørte det oppi hodet mitt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...