Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #401 Del Skrevet 9. november 2008 meg og Sambo Akk ja, denne Sambo finner på mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #402 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg var 14 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #403 Del Skrevet 9. november 2008 Han kom i munnen min, og jeg legger hodet bakover og "gurgler" det. Det var jo hyggelig. Smakte vel bra til tannpussen og middagen etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 9. november 2008 #404 Del Skrevet 9. november 2008 Ååå, flink jente! Så flink jente! ... det ble med den ene gangen, kan du si! Hahaha, han tror jeg jeg har opplevd også! Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #405 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg hadde sex med en engelskmann som var en del år eldre enn meg for en stund siden. Og mens jeg satt på topp kom han med den alltid herlige kommentaren "Ahh, that's a good girl" o.O Den samme fyren spurte meg også om jeg alltid så ut som en tiger under sex, mens vi hadde sex. Følte meg sexy da jahhh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #406 Del Skrevet 9. november 2008 Ja, og en annen jeg hadde sex med, etter en heftig fyllatur. Under hele akta gjentok han "Kom igjen, jeg vil ha SAFT!". Om og om igjen. Hva faen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #407 Del Skrevet 9. november 2008 En rar fyr i en kristen bygd ropte "Jesus" flere ganger mens smykket (et kors) dinglet rundt halsen på ham. Sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_måneskinn_* Skrevet 10. november 2008 #408 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg og kjæresten min holdt på her en kveld, og det skal sies at vi har veldig bra sex. Han har ikke lite utstyr, men alikevel, når jeg lå med rumpa hevet og han akkurat hadde fingret meg en stund og skulle dytte inn pikken, så presterer jeg å spørre "Er det fingeren eller pikken din?" Han lo litt og sa, "nehei, jeg er såpass spinkel ja...." Jeg kunne helt ærlig ikke si hva som fikk meg til å spørre om det, for jeg merket jo klart forskjell. Så jeg bare lo litt og ba han fortsette. En annen gang sovnet jeg i doggy, når jeg hadde drukket litt. Han avsluttet, og lot meg "stå" der og sove med rumpa i været. Dette kan ikke jeg huske, annet enn at jeg våknet med en j****' vond nakke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 10. november 2008 #409 Del Skrevet 10. november 2008 Abonnerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #410 Del Skrevet 11. november 2008 En annen gang sovnet jeg i doggy, når jeg hadde drukket litt. Han avsluttet, og lot meg "stå" der og sove med rumpa i været. Dette kan ikke jeg huske, annet enn at jeg våknet med en j****' vond nakke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 11. november 2008 #411 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg fikk en litt artig kommentar en gang: "Dette er som å spille bowling på nyoljet bane" eller noe i den duren. Jeg bare lo og spurte om han fikk strike 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #412 Del Skrevet 11. november 2008 Dette presterte en fyr jeg hadde holdt på med en stund å si: Hvem sin fitte er det, hvem sin fitte er det? ehh din..? Og han var veldig opptatt av at jeg skulle komme hver gang vi hadde sex spurte han meg om jeg kom, hvor jeg svarte nei. Den ene gangen fikk han for seg at jeg hadde kommet når det var litt hvitt på kondomen. Å se du kom på pikken min. ehh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #413 Del Skrevet 12. november 2008 Rart hvordan så mange idioter klarer å få dere damer til sengs..? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #414 Del Skrevet 12. november 2008 Hvordan gjør de det? jeg mener hvordan klarer de å sjekke opp dere damer når de så tydelig viser at de ikke har noenting mellom øra? Bruker de steinaldermetoden? klubber dere i hodet å drar dere etter håret inn i hula si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ynskje Skrevet 12. november 2008 #415 Del Skrevet 12. november 2008 Min kjære sa en morgen etter 10 sek med sex at "huff, dette ble jeg litt kvalm av" Han var flink til å unnskylde seg etterpå med å si at det var bakfylla som var grunn i kvalmen, og ikke jeg En annen gang utbryter han plutselig ut "å faen", hvorpå jeg sier "hæ??" og får til svar at "jeg tror kanskje jeg har glemt noe jeg trenger til undervisningen i morgen hjemme hos meg selv".Han fortsetter da med å si at "jeg sjekker det når vi er ferdig". Jeg var ikke fullt så fornøyd med at han heller ville vie tankene sine til jobben enn det vi holdt med der og da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #416 Del Skrevet 12. november 2008 En annen gang sovnet jeg i doggy, når jeg hadde drukket litt. Han avsluttet, og lot meg "stå" der og sove med rumpa i været. Dette kan ikke jeg huske, annet enn at jeg våknet med en j****' vond nakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 13. november 2008 #417 Del Skrevet 13. november 2008 Dette presterte en fyr jeg hadde holdt på med en stund å si: Hvem sin fitte er det, hvem sin fitte er det? ehh din..? Og han var veldig opptatt av at jeg skulle komme hver gang vi hadde sex spurte han meg om jeg kom, hvor jeg svarte nei. Den ene gangen fikk han for seg at jeg hadde kommet når det var litt hvitt på kondomen. Å se du kom på pikken min. ehh.. hahahaaa!! så teit! hvor gammel var han?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChrissyX Skrevet 14. november 2008 #418 Del Skrevet 14. november 2008 *Mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Telys Skrevet 20. november 2008 #419 Del Skrevet 20. november 2008 *Dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 21. november 2008 #420 Del Skrevet 21. november 2008 Dette er vel ikke en værste kommentar men snarere et gullkorn.. En kompis hadde med dame hjem fra byen og drev på med henne på soverommet, vi var i et tilstøtende rom og hørte absolutt alt. Endelig ferdig så hører vi en lighter (det var ingen dør) og så hans stemme: "Du får ta deg en røyk du og, det har du ærlig fortjent!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå