Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha genial tråd! Får nesten spytte inn noen bidrag også her.

Ene fyren jeg rotet litt med en gang, ville en kveld overraske meg, og ba meg legge meg i sengen og vente på ham, tiden gikk og til slutt sovnet jeg nesten av all ventingen.. Plutselig står han i døra til soverommet, i en knøtt liten glitrende tangatruse, noe svart sminke i hår og ansikt og brøler av sine lungers kraft, før han brølte ut " NÅ SKAL KOMMANDØR ZORAK TA DEG!!"... Fant aldri ut hva den betydde, og han ble dumpa ikke lenge etterpå!

En annen gang spurte min daværende kjæreste meg om brystene mine var falske...

Og venninna mi lå med en fyr en gang, og var på toppen, der han ropte ut "Ri meg som du hadde ridd din hest!"

Sier seg selv at man mister tenninga da haha

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en venn en stund, og i går traff vi hverandre på byen. Han ble med meg hjem og vi hadde det fantastisk i senga i over en time. Mens vi holder på sier han: "Har du lyst å prøve analsex? Jeg har aldri prøvd!"

Jeg svarer: "Nei, vet du hva, jeg føler at jeg må kjenne deg litt bedre"

Han : "Jeg har kuken inni deg, kjenner du meg ikke nå så kjenner du meg aldri........"

:fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en venn en stund, og i går traff vi hverandre på byen. Han ble med meg hjem og vi hadde det fantastisk i senga i over en time. Mens vi holder på sier han: "Har du lyst å prøve analsex? Jeg har aldri prøvd!"

Jeg svarer: "Nei, vet du hva, jeg føler at jeg må kjenne deg litt bedre"

Han : "Jeg har kuken inni deg, kjenner du meg ikke nå så kjenner du meg aldri........"

:fnise:

Haha, så bra sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer på en jeg også :)

Jeg hadde en knullekompis for en del år siden. Første gangen vi skulle ha oss sa han så pent: Du, kan ikke vi slå av lyset...?? Jeg har så liten kuk og jeg vil ikke at du skal se den...

Men det er jo omtenksomt at han sa i fra på forhånd så jeg ikke fikk sjokk da :hoho:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ONS og jeg var ganske godt i gang, hvor han plutselig stopper og sier: "Jeg må skikkelig pisse!", og gikk avgårde for å gjøre sin greie.

Det var ikke så mye tenning etter den lille episoden, og vi la oss like godt for å sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ bare kommentere for dette var litt vittig,...men han MEGATRON...mulig han er den samme som jeg har vert borti?????

Også fra rundt kristiansand et sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann da...og skal vel ikke komme med damers kommentarer her, men shit au

Var med ei jente for noen år sia som alltid,helt uten unntak utbrøt forskrekket hver eneste gang hun kon" nå kommer den på meg" Ble så forfjamset at jeg alltid måtte stoppe opp med det jeg holdt på med der og da. Kansje unødvendig å si, men den kom aldri på meg med henne da.

[b]Eller som ei annen av mine venninner utbrøt med storr innlevelse når vi etter ett langt og voldsomt ritt i sengen,det første vi hadde sammen foresten, " Å FAEN I HELVETE DET GÅR TIL HELVETE++++" i det vi braser gjennom sengen og i gulvet med ett brak :ler:

:ler: :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex satt oppå meg i god fart, mens jeg lå under og hadde det ganske greit. Helt til hun utbryter "JIPPIIII!" mens hun fortsetter litt mer intentst. Jeg ramlet fort ut av mitt eget lille paradis, og etter et par sekunder brøt jeg sammen i hysterisk latter over hele scenariet.

Bestekompisen min fortalte meg at han hadde vært hjemme hos henne han var sammen med, de hadde havnet til sengs og alt var bare bra. Søsteren til dama hadde banket i veggen for å få signalisere at hun mislikte lydstyrken. Det blir litt fnising og jenta sier "hun er litt grinete fordi hun har mensen, ser du"

Og idioten greier plumpe ut med, "nei, det har hun vel ikke.", biter seg fort i leppen.

Etter et minutt går det opp for jenta hvordan han kan vite det, og vips var han singel.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en eks, og vi hadde vært sammen ganske lenge, så vi var ganske trygge på hverandre, og kunne si det meste.

Vi hadde holdt på en stund, og jeg begynte å bli litt tørr og sår, han titter ned i der og sier: "Faen, har du strødd, eller?".

Jeg måtte bare le, seansen ble avsluttet ganske raskt.

:skratte::skratte:

Lå i ts, han hadde pressa pikken inn i rumpa mi......deilig, men så kommer kommentare som ødela alt:

"Åh, ja, åh, er det godt å bæsje på` n?, jeg kjenner bæsjen din"

HERREGUD.........................jeg er glad lyset var av, og jeg faket at jeg kom rett etterpå, for da kom han også.

-Er gift med han på 5te året.........

:ler:

En aldri så liten misforståelse:

Hadde et forbigående forhold til en fyr engang, varte i noen måneder.

Midt i akten, han:

Er det godt?

Jeg hører i stedet "har det gått?" og svarer som sant er

Nei... (ikke var det spesielt godt heller, han var en dunker)

Er det ikke godt?? sier han igjen.

Jeg hører fortsatt "har det ikke gått??" og rister på hodet.

Han: Ikke??

Jeg, lettere irritert: Nei, er det noen spesiell grunn til at du tror det?

Jeg skjønte etter hvert at det hadde oppstått en misforståelse, han skjønte det aldri. :fnise:

:legrine::laugh::hoho:

herregud kor bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MANGE GØYALE HER! Og søte :) Mine er ikke så gøyle, kommer ikke på noen slike. Men:

Var 17år og hadde aldri fått orgasme. Han jeg var sammen med var fast bestemt på å gi meg det.

Det var så ekkelt og fælt, for han lå der nede og fingret og slikket i det uendelige, hver gang jeg prøvde å få han til å skjønne at det her ikke går på denne måten, ville han fortsette å prøve. Så sa han hele tiden "Var det deilig? Det her, hvordan føles det?" Det var virkelig ikke tennende :\

Og en annen. Han var lit sjefete i senga og hadde faktisk knørva meg til en ball, også tok han penisen inn i meg også sa han "STOPP" med det samme. "Ligg i ro".

-Hva?

"Ellers kommer jeg"

-Ok.

Vi lå der helt stile kjempe lenge. Og tilslutt bevega jeg meg litt også kom han (gjorde det med vilje). Likte han som person, men det der ble jeg faktisk kvalm av og svimmel av :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var jomfruer begge to.

"FAEN DU BLØR JO. FIKK DU MENSEN?" og etterpå mens han skal ta av kondomen, holder han den høyt opp i lufta og dingler med den "HAHAHA SÅ MYE SPERM" så kaster han den ut av vinduet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er jo den elskerinnen! Du gjør jo alt!" fikk jeg høre fra årets optimist. En rimelig hjernedød fyr som omtrent overfalt meg da jeg var både full og sinnsyk trøtt. Han presset seg på meg selv om jeg gang på gang sa jeg ville sove og til slutt så tenkte jeg "la han bare gjøre seg ferdig,idioten."

Så der lå jeg,som et slakt på sengen,uten noe som helst entusiasme og prøvde å sove mens han lå mellom beina mine og slikket.

Han kan ikke ha høye forventninger til kvinner om han synes min prestasjon gjorde meg til "den elskerinnen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Mokki_*

Skulle ha sex for første gang som 19 åring. Skjedde i fylla Fyren hadde vett nok til og bruke og kondom. Han ble jo mega tent siden jeg var jomfru. Da han kom ropte han "nå spruter jeg" hvorpå han spør meg, "kjente du det". Øøøh for og side det sånn hadde ikke særlig utbytte av hele greia.

Hater mannfolk som absolutt skal kommentere under akten, jeg ber de holde kjeft og heller konsentrerer om det de skal. Da blir det fart i sakene gitt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty89
Honnør! Du virker som en flott dame som tar det slik! Det finnes mange grinedamer der ute som ville blitt forvandlet til ei bitch.

Det hadde faen ikke jeg tatt som en spøk ;)

Hvorfor annika liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen. Han var lit sjefete i senga og hadde faktisk knørva meg til en ball, også tok han penisen inn i meg også sa han "STOPP" med det samme. "Ligg i ro".

-Hva?

"Ellers kommer jeg"

-Ok.

Vi lå der helt stile kjempe lenge. Og tilslutt bevega jeg meg litt også kom han (gjorde det med vilje). Likte han som person, men det der ble jeg faktisk kvalm av og svimmel av :\

:humpe::ler::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...