Irak Skrevet 5. november 2024 #2561 Del Skrevet 5. november 2024 Eduarda skrev (På 9.1.2021 den 22.37): Ingen ting som ble sagt, men minnerik opplevelse: X’en lå på rygg mens jeg sleika henne, etter stønninga å dømme nærmet hun seg alle orgasmers mor. Å joda, hun kom som hun aldri hadde gjort før😮og med det samme slapp hun en brakfis av vanvittig styrke. Både ører og hår flagret på meg der jeg lå. Jeg rullet meg over på siden og trodde jeg skulle daue av latter, etterhvert begynte hun også å le. Denne episoden lo vi mye av i årene etterpå også. Da hadde jeg dødd av skam tror jeg 🫣🫣🫣🫣. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2562 Del Skrevet 5. november 2024 Irak skrev (24 minutter siden): Da hadde jeg dødd av skam tror jeg 🫣🫣🫣🫣. Tenk at det er helt greit at mannen slikker i seg saftene fra vaginaen din, men litt luft fra endetarmen - som er en fingerbredde unna - det skal man dø av skam av 🤣 Anonymkode: fee93...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 5. november 2024 #2563 Del Skrevet 5. november 2024 " Ha so øye lyst å peula deg i røvi " Kåting fra Indre Sogn, han var rå.... både i språk og sex . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2564 Del Skrevet 5. november 2024 bullehurk skrev (6 minutter siden): " Ha so øye lyst å peula deg i røvi " Kåting fra Indre Sogn, han var rå.... både i språk og sex . Indre Sogn er eliten😎 Anonymkode: b5892...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 5. november 2024 #2565 Del Skrevet 5. november 2024 Lever du?! Åh du kjentes litt kald.... 😨 Var i full gang, og stoppet ikke mens han spurte. Men joda, jeg var levende. Lurer på om det hadde vært en dealbreaker om jeg ikke var det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. november 2024 #2566 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Tenk at det er helt greit at mannen slikker i seg saftene fra vaginaen din, men litt luft fra endetarmen - som er en fingerbredde unna - det skal man dø av skam av 🤣 Anonymkode: fee93...e82 Ja men det gjør han jo frivillig regner jeg med, så det blir noe anna 😂. Hadde det skjedd, så hadde jeg blitt så flau, at jeg omtrent ikke hadde visst hvor jeg skulle gjort av meg 🫣. Og når jeg blir flau da ler jeg 😂🫣. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå