Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

En fyr jeg hadde en kortere affære med, han var svært ivrig på å prøve anal, noe ingen av oss hadde gjort før. Til slutt en kveld gikk jeg med på å prøve, det var litt vondt og litt godt, syntes jeg. Etterpå spurte jeg han hvordan det var for han 'Jeg vil helst ikke snakke om det', svarte han og snudde ansiktet bort.

Det var ikke akkurat noen selvtillitsbooster, og ble slutten på min korte anal-karriere... 

Anonymkode: 20f02...586

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

"Nå ej det like føj" Rett før han kom.. Babyspråk i sengen😓🙄😷 Nei, bare ...nei.

Anonymkode: 8cbaa...6ba

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg og typen hadde sex i fylla, anal, så sa jeg en setning jeg aldri trodde jeg skulle si. 

"Jeg har bæsj i musa, du må dusje." 

Anonymkode: 3ec28...9fa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ONS fra Malmø i mine glade ungkarsdager..... "Eeuu.. geeuuda geeuuud vad skööönt,, eeeuuuuhhh... sprrreeuuuta inte iiie meeej snälla..."    Problemer å holde meg alvorlig, sex med humor (!).   Forøverig umulig å gjengi dialekten skriftlig, men jeg prøver  :fnise:

Anonymkode: deb6e...4cd

  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vil du knulle lille gutten din, lille barnehage gutten?" 😑 Jeg blir ikke akkurat kåtere av en sånn kommentar... 

Anonymkode: 25d7d...845

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk beskjed om å fjern hånden fra rumpa hans under akten, fordi han var opptatt med å holdt\e inn en bæsj. 



Første og siste gang jeg noen gang lå med han. 🤢

Anonymkode: 90eae...c76

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Vil du knulle lille gutten din, lille barnehage gutten?" 😑 Jeg blir ikke akkurat kåtere av en sånn kommentar... 

Anonymkode: 25d7d...845

Hmmmm..... lurer litt på hvor stor aldersforskjellen var her.....   :fnise:

Anonymkode: deb6e...4cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmmmm..... lurer litt på hvor stor aldersforskjellen var her.....   :fnise:

Anonymkode: deb6e...4cd

To år.. 

Anonymkode: 25d7d...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hatt så mange rare i senga, men har en tendens til å tiltrekke meg spesielle damer på tinder. 

1. Ville at jeg skulle banke henne opp under akten, var for drøyt for meg. 

2. Ville tisse på meg, heller ikke noe for meg. 

3. Ville at jeg skulle komme hjem til henne å "voldta" henne. Jeg så vist ut som en voldtektsmann.. Droppa det fort. 

Har kutta ut tinder jeg. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mitt stolteste øyeblikk, men prøvde å komme over min forrige type som hadde yngre damer. Så første og eneste gang hadde jeg en 26 år gammel gutt, jeg var 46. Da han trengte inn i meg sa han med furten stemme "Du sa ikke noe om at du er så trang, du er trangere enn ekskjæresten min på 18...og når kommer jeg kjempefort og det er din feil.Hvorfor er du det?? Du har fire barn...det er urettferdig ? sutre synd på meg stemme.....

Jeg reiste meg opp. hentet klærne hans

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ntåååh, skal vi knulle litt elskede lille jenta mi?" (med babystemme) Jeg bare "Nei!" 

Anonymkode: 0c7c5...23e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en som lagde lyder «ajajajajjjjaja aaaajjjjj jaaaaaaaahhh.  Mmmmmmmmm aj aj aj.  Oooooo aaah ajajajajja aaaaajjjj» og det var ikke sånn utover økte. Det var i løpet av 10 sekunder. Han var ung, men hørtes ut som en gammel gris. 
men annen preste å si nå jeg satt meg på han «åååååå du er skikkelig trang jo!» 

forventet han noe annet tro? 🙄😂

Anonymkode: 0e872...768

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fyr stønna "åh jeg elsker deg" i løpet av de første minuttene vi klina. 

 

En annen gang hørte jeg "Åh Emma... Emma". Navnet mitt er åtte bokstaver langt og har null likhet med Emma. Han blokkerte meg senere og ble sammen med, ja du gjetta riktig, Emma.

 

Fikk også høre en gang "du kan gi meg sugemerker på kølla".

Anonymkode: 0deba...8ff

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt uforglemmelig når min sjenerte kjæreste dypt i hyrdestunden skriker ut følgene setninger:

MAMMA BELLA!!! FANTASTICO!! BRAVISSIMO MADAME!!! 

Jeg knakk fullstendig over denne bomba, for denne karen er utrolig sjenert av seg så det var helt fantastisk :fnise:

Anonymkode: 17fbe...2c0

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Hadde sex med en gutt engang, sinnsykt bra kveld men noe rart var det:

 

: shitt!!! Åååh- du suger bra. 
omg- åååh Jah- du er sinnsykt trang ass!! Skikkelig trangt rumpehull!! Fy faen jeg elsker rumpa di!! 
- er du tørst? Klar for en saftig svelg ? 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 14.3.2020 den 22.17, Ozlo34 skrev:

Hadde sex med en gutt engang, sinnsykt bra kveld men noe rart var det:

 

: shitt!!! Åååh- du suger bra. 
omg- åååh Jah- du er sinnsykt trang ass!! Skikkelig trangt rumpehull!! Fy faen jeg elsker rumpa di!! 
- er du tørst? Klar for en saftig svelg ? 
 

Å herregud, neei xD 

Anonymkode: 30314...6cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2019 den 2.25, AnonymBruker skrev:

Hadde et ons en gang med en type som har den største pikken jeg noen gang har sett. Jeg var på topp, var flink jente og rei han, han snakket i et sett om at han kunne få meg til å komme på 1-2-3, mens han bare lå passiv under meg. Det endte med at han kom og sa jeg var det beste ligget han noen gang hadde hatt, mens han er den eneste jeg har ligget med som ikke har fått meg til å komme. Ble med den ene gangen.

Anonymkode: 84f65...b67

må vel være han jeg hadde meg med for ei tid sia.....han var ganske drita , jaga på og spurte plutselig om jeg var jomfru for jeg var så trang, saken var den at han hadde pikken mellom rumpa og madrassen...…..

Anonymkode: bb28d...e7b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2020 den 1.42, AnonymBruker skrev:

Å herregud, neei xD 

Anonymkode: 30314...6cb

Haha!!!! Joda😂😂😂 og han var gira på flere runder for å si det slik! Så ble jo noen setninger iløpet av den kvelden😂😂haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...