Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Han prompet mens vi hadde sex. Jeg hørte det ikke men han påpekte det selv. Jeg mumlet tilbake at det ikke gjorde noe også sa han «jammen det stinker» 😅 

var ikke akkurat edru da 😄

Anonymkode: 20cd1...358

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta den inni meg, men den var visst allerede det😂

Anonymkode: 2cd65...4ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ta den inni meg, men den var visst allerede det😂

Anonymkode: 2cd65...4ca

Jeg har jo hørt lignende historier, men trodde de bare var en myte. Mener du virkelig at du ikke kjente at penisen hans var inne i deg? Jeg kan ikke unngå å merke det om det så bare er en lillefinger som puttes inn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona: "Kan du se til helvete å bli ferdig!" 

Jeg: "Hva faen skjer?" 

Kona: "Jeg har krampe i hele beinet, og den nærmer seg musa". 

Jeg knakk sammen i latter og valgte heller å ta meg av krampa til kona 😂

 

 

Anonymkode: e8e26...493

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting som ble sagt, men minnerik opplevelse:

X’en lå på rygg mens jeg sleika henne, etter stønninga å dømme nærmet hun seg alle orgasmers mor. Å joda, hun kom som hun aldri hadde gjort før😮og med det samme slapp hun en brakfis av vanvittig styrke. Både ører og hår flagret på meg der jeg lå. Jeg rullet meg over på siden og trodde jeg skulle daue av latter, etterhvert begynte hun også å le.

Denne episoden lo vi mye av i årene etterpå også.

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.1.2020 den 18.40):

Et ONS fra Malmø i mine glade ungkarsdager..... "Eeuu.. geeuuda geeuuud vad skööönt,, eeeuuuuhhh... sprrreeuuuta inte iiie meeej snälla..."    Problemer å holde meg alvorlig, sex med humor (!).   Forøverig umulig å gjengi dialekten skriftlig, men jeg prøver  :fnise:

Anonymkode: deb6e...4cd

hahahhahah hørte det alt for godt for meg

Anonymkode: ff64a...8f6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ta den inni meg, men den var visst allerede det😂

Anonymkode: 2cd65...4ca

Har en kamerat som ifølge dama hans lå og ropte; "Jeg kjenner ikke'no! Skal vi begynne snaaaaaaart?" ti minutter inn i akten. 

Skal legges til at han var tilnærmet bevisstløs av x antall øl. 

Anonymkode: e8e26...493

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoster du kuk?

En spontan kommentar fra mannen da han kom veldig dypt, og jeg begynte å hoste.

Vi ler fortsatt av denne kommentaren. Hvis jeg er kåt kan jeg finne på å sende en mld og skrive at jeg vil at han knuller meg til jeg hoster kuk. Det blir veldig god stemning ☺

Anonymkode: 64419...fc0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kammerat etter litt for mange øl syntes han trengte litt medfølelse så han fortalte om ting han ofte gikk å tenkte på som gjorde han deppa eller opprørt, en av de var om ei dame han hadde ligget med... " jeg sto på jeg, sleika og fingra å fikk hu god å våt, stakk junior inn å trudde jeg gjorde en god jobb, etter noe jeg trur var ca 5 minutter så spør hu om jeg kan gå av litt så hu får henta en bok hu leser på som ligger i nattbordskuffen, jeg må ha sett utrolig rar ut for hu klappa meg på brystet å sa jeg sku få gjøre meg ferdig når hun hadde hentet boka!!"

Jeg må vel inrømme at jeg sleit med å være en god lytter da 🤣

Anonymkode: 2085e...318

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere kollega fortalte om en episode med han og hans daværende kjæreste. 

De var godt inne i akten og hun satt oppå og red han, hun jobbet iherdig for hun var i nærheten av å komme. Han var ikke helt der enda så han tenkte han skulle få det til å vare litt lenger.

GÅ AV JEG MÅ BÆSJE!! sa han høyt.  
Ble visst leeeeeeenge uten noe som helst etter den episoden.

Anonymkode: dcd3f...1d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest:) skrev (På 25.1.2011 den 19.55):

Det var en fyr jeg møtte på fest, også skulle vi møtes igjen. Det ene førte til det andre, og vi havnet i senga. Vi kjente hverandre ikke så godt, og han viste tydeligvis ikke så godt at han kom. Så dette ble flaut for min del. Jeg satt på toppen, og han sa etterhvert "*navnet mitt* slutt, seriøst, slutt", mens det virket som han kom. Jeg trodde han sa det fordi han kom og ikke ville komme enda, og fortsatte. Hahah. "du, slutt, jeg har kommi!".

 

Eeeh. Flaut for min del! Men vi lo bare av det i ettertid xD

Hvorfor slutte fordi om man kommer? Hvis man fortsetter holder den seg stiv og kan komme flere ganger til.

Anonymkode: dcd3f...1d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor slutte fordi om man kommer? Hvis man fortsetter holder den seg stiv og kan komme flere ganger til.

Anonymkode: dcd3f...1d3

For noen blir det så overfølsomt slik at det bare blir vondt. Kan kanskje være noe man må trene på?

Anonymkode: 83df9...3bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert flere som har vært ofre for denne, da gutter visstnok synes det er hysterisk morsomt. 

Det var for en del år siden, med et ons. Når akten er ferdig, og han har kommet på magen min, og står på kne over meg. Jeg ser og vet, at nå har han fått en idé (se for dere Oddbjørn Hjelmeset i det han kommer på sin prank i intervjuet med den japanske journalisten). Han gnir tommelen på magen min. Jeg har egentlig skjønt hva han nå tenker å gjøre, men rekker ikke å reagere. Han gnir tommelen, med sæd, over pannen min og hvisker "Simbaaa", mens han veiver sakte med den andre hånda mot himmelen. Heldigvis for han, så var jeg i godt humør, og klappet sammen i latterkrampe.

Anonymkode: 80392...902

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så uforglemmelig, men en som begynte å snakke masse dirtytalk på engens🤨 Vi er begge norske. Ble ikke veldig tent av det. 😆

Anonymkode: 851e3...8d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lå i senga og kjæresten holdt på å fingre meg, så begynner han å lage lyder i mens. Han endte opp med å si "dokk, dokk, dokk" mens han holdt på. Jeg såg dumt på han og sa lettere irritert " det er ikke en båt.."  Lysten forsvant ja.. 🙃  og begge fikk latterkrampe 🙈

Vi har ett ganske avslappet forhold til sex, og det har blitt sagt mye morsomt oppgjennom årene 😂

Anonymkode: a93ca...b42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg red en fyr og jeg snakker under sex og sa "fy faen jeg elsker hvor dypt kuken din går inn JAAAA!" og når jeg ser ned så ligger han der skremt og sier "eg e fra lande, de seie'kje sånt der.. ".

Anonymkode: ccf63...27a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 1 år senere...

Ei jeg rota med i ungdommen sa høylytt under akten «jeg er så kåt jeg kunne pult en gammal alkis». Husker jeg ble litt satt ut av den kommentaren der og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...