AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #2541 Del Skrevet 11. september 2024 Fyfaaaen du har større tiss eller broren din,kjente jeg ble flau da 🫣🫣🫣 Anonymkode: 90eed...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 11. september 2024 #2542 Del Skrevet 11. september 2024 «Ojj!!! Skal den være så stor? Aldri sett noe lignende» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #2543 Del Skrevet 3. november 2024 Hadde one night stand da jeg var tenåring. Midt under akten da vi hadde sex i misjonær så sa hun noe lignende som "Vent! Jeg skal bare flytte meg tilbake" mens hun flyttet på seg i senga. Problemet var at hun snakket ganske utydelig så jeg trodde hun sa "Vent, jeg er tilbakestående". Jeg ble veldig satt ut, og tenkte inni meg at shit kan det hende hun faktisk er mentalt tilbakestående. Så det ble et øyeblikket der jeg stoppet helt opp men ikke sa noe. Spurte tilslutt hva hun sa. Og vi lo begge godt av misforståelsen Anonymkode: e551b...828 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2544 Del Skrevet 4. november 2024 En som da «kom til gamle onkel Roger, han skal ta seg av deg» Og nei, han var ikke onkelen min. Og nei, vi lå ikke…… Anonymkode: 469ff...651 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2545 Del Skrevet 4. november 2024 Var drita full og det samme var dama. Hun stilte seg på alle fire og jeg hadde holdt på en stund før hun ropte "Helvete! Du har den feil hull!". Jeg var altså da såpass drita full at jeg ikke merket at jeg holdt på i feil hull. Var mest overrasket over at hun brukte så lang tid på å si ifra. Tror neppe det går an å være så full at du ikke merker forskjell på om du blir penetrert i nr 1 eller 2. Selv om hun var romslig og løs. Anonymkode: 50042...983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 4. november 2024 #2546 Del Skrevet 4. november 2024 (endret) Kan æ få pule fettskjiten ut av dæ? .. fikk jeg spørsmål om, fra ei i Harstad😅 Endret 4. november 2024 av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2547 Del Skrevet 4. november 2024 En dame ropte "Kjenner du meg? Kjenner du meg?" Jeg var ganske ung og dette var mitt første ons, og til og med var det med en dame med barn, så jeg holdt på å svare: "Ja, du heter Linda", men jeg skjønte jo at hun mente om jeg jente fitteleppene hennes stramme om kuken min. Anonymkode: fad3e...c84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2548 Del Skrevet 4. november 2024 Lå med en lege en gang som mente jeg burde legge om blowjobstilen og "trekke forhuden bak så du kan slikke frenulum"....- alt dette mens hele han var i munnen hans. Liiiitt usexy å få directions på fagspråk. Det morsomste var da min britiske ektemann (som er rimelig uptight) skulle driste seg til litt dirty talk og sa med sexy whiskystemme at han "cant wait for you to put your big hard cock inside me... no wait..." Anonymkode: 95145...361 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2549 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 17.56): "Fy faen, kuken din er som støpt for fitta mi!" Anonymkode: 013e3...4a7 Det har jeg også sagt 😅😅 er det teit? 🙈 Anonymkode: ecc7e...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2550 Del Skrevet 4. november 2024 Skikkelig turn off er «Samtykker du?» Når jeg sprer beina og putter pikken inn sjøl, da er kommentaren helt unødvendig🤭 Anonymkode: 84bcc...6e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2551 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Skikkelig turn off er «Samtykker du?» Når jeg sprer beina og putter pikken inn sjøl, da er kommentaren helt unødvendig🤭 Anonymkode: 84bcc...6e5 Også så unødvendig da! Akkurat det å erte opp og spørre om den andre virkelig vil er jo det enkleste å si på en sexy måte 🙈 mvh jurist som faktisk er ganske opptatt av samtykke Anonymkode: 95145...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2552 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har jeg også sagt 😅😅 er det teit? 🙈 Anonymkode: ecc7e...03e Haha jeg har og sagt det, ment som veldig veldig positivt 😅 Anonymkode: 6a294...801 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2553 Del Skrevet 4. november 2024 Første gangen jeg hadde sex med en fyr etter lang tid uten sex etter skilsmisse, og han var litt for kjapp synes jeg.. Lå og prata litt og han spurte om jeg synes det var deilig og jeg bare: Jada, men jeg fikk ikke orgasme!!!! -måtte bare si d.. Anonymkode: ae2f0...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2554 Del Skrevet 5. november 2024 Søsteren din har trangere fitte. Anonymkode: 90eed...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2555 Del Skrevet 5. november 2024 Han tok på puppene mine og sa:"SLAPPE"! Anonymkode: 25d7d...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2556 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 11.48): En som da «kom til gamle onkel Roger, han skal ta seg av deg» Og nei, han var ikke onkelen min. Og nei, vi lå ikke…… Anonymkode: 469ff...651 Da var det ikke relevant til trådens tema. Anonymkode: b5892...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2557 Del Skrevet 5. november 2024 "Åja, straff meg daddy" når penis skled ut av skjeden etter et litt hardt jokk i doggy og jeg i stedet presset mot anusen hennes. De ble analsex da for å si det sånn. Anonymkode: fee93...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2558 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Haha jeg har og sagt det, ment som veldig veldig positivt 😅 Anonymkode: 6a294...801 Jeg også!! 😂😂 Anonymkode: 26927...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2559 Del Skrevet 5. november 2024 PITTY skrev (På 7.9.2024 den 9.46): Makan. 😂 Hadde en dame bedt meg slik; "ta meg i ræva, kjør meg i rassen", o.l. Da hadde jeg fått følelsen av å være i bingen med en lastebilsjåfør(kvinnelig.) Da blir det ikke noe liv i understellet mitt heller..🤣 Dette er egentlig morsomt, dere sitter garantert å runker til drøyere ting men har dere det foran dere, nei da blir man plutselig beskjeden.. 😅 Anonymkode: 26927...b2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2560 Del Skrevet 5. november 2024 Eduarda skrev (På 9.1.2021 den 22.37): Ingen ting som ble sagt, men minnerik opplevelse: X’en lå på rygg mens jeg sleika henne, etter stønninga å dømme nærmet hun seg alle orgasmers mor. Å joda, hun kom som hun aldri hadde gjort før😮og med det samme slapp hun en brakfis av vanvittig styrke. Både ører og hår flagret på meg der jeg lå. Jeg rullet meg over på siden og trodde jeg skulle daue av latter, etterhvert begynte hun også å le. Denne episoden lo vi mye av i årene etterpå også. Da slapp ho seg ordentlig løs for det skjer når jeg er alene i hvertfall. La det komme det som kommer vanvittig å slippe å tenke på at det gjøt noe. Anonymkode: ab54b...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå