Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

HERREGUD, folk sier så mye rart under sexen! Holder på å le meg i hjel! Slutter hjernen å funke i det man når orgasmen?! (sorry for en liten avsporing) Fantastisk tråd!!! :skratte: :skratte: :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoho, jeg kom på en til!

Dette var med en jeg var sammen med for maange år siden.

Akkurat på de tre siste støtene før han kom ropte han

JABBAH - DABBAH -DOOOOOH!!!

hahaha :fnise:

:skratte: :skratte: :skratte:

kan ikke komme på noe spesielt morsomt nå, annet enn i helgen da jeg hadde sex for første gang med en jeg er i startfasen med å bli kjent med. Hvor han stopper opp, ser på meg litt småredd og spør om jeg bruker pillen. Bra han forsikrer seg ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Haha, det er en klassiker. Forleden fikk jeg også erfare en fyr som spurte om jeg gikk på p-piller etter at vi hadde holdt på hele natten uten kondom, men det var vel mer irriterende enn komisk.

Jeg husker spesielt godt da jeg var i London for noen måneder siden. Jeg hadde nettopp blitt kjent med tidenes heiteste italiener, vi drakk vin i Regent's Park (også kalt Queen Mary's Gardens) og etter klining, klåing og diverse greier, var vi begge så kåte at vi ikke klarte vente med å komme hjem. Så vi fant oss noen buskelignende saker i parken hvor ingen hadde mulighet til å se oss. Midt under akten, stopper han opp og sier i en veldig seriøs tone: "I don't think the Queen would be happy if she knew what we are doing in her garden". Jeg forsøkte å le det bort, men det viste seg at han var dønn seriøs.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Midt under akten, stopper han opp og sier i en veldig seriøs tone: "I don't think the Queen would be happy if she knew what we are doing in her garden". Jeg forsøkte å le det bort, men det viste seg at han var dønn seriøs.

Hahahha, der har du dum og deilig i full mundur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne fra en nordlending: Det her kjem te å lukt fesk i morra tidlig...hnnng! Lå der lettere sjokkert kan du si.

hahahahahaha xD som forventet fra en nordlenning tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med en fyr for noen år siden som også spurte om det med pillen.

Vi hadde hatt sex to ganger iløpet av natten og når vi avsluttet den andre gangen så spør han om jeg bruker pillen? Ja svarer jeg... Ja, du får ta dobbel dose i morgen da sier han...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladebolle

Jeg hadde sex med en fyr for noen år siden som også spurte om det med pillen.

Vi hadde hatt sex to ganger iløpet av natten og når vi avsluttet den andre gangen så spør han om jeg bruker pillen? Ja svarer jeg... Ja, du får ta dobbel dose i morgen da sier han...

:skratte:

Tullet han, eller var han seriøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest donnervetter

"Hadde jeg visst dette, så hadde jeg barbert meg"

Gikk ned på en ons. Ikke akk langhåret, men meget velsmakende. Traff henne en gang senere og da var det glatt. Yummi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

han sa "ikke få følelser nå, ikke få følelser nå" helt til han kom... hehehe :P nei fikk ikke følelser for han ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler godt her... :skratte:

Har ikke noen så gode. fra et kort! forhold

Før jeg var ferdig. <jaja, det var det> sa han å stoppet.

Og jeg, en gang. med en annen. Det bare falt ut av meg, midt i akten.

< er den inni? > sa jeg.. ups.. han ble litt satt ut :fnise: det ver ikke noe stort tap. Men følte meg litt stygg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Døh, flytt deg litt, jeg ser ikke TVen! South Park begynte nettopp!"

Eksen min, overraskende nok. xD

Avsporing men denne minner meg om teksten til "What's my age again" av Blink 182.....

"We started making out and she took off my pants

But then I turned on the TV

And that's about the time she walked away from me

Nobody likes you when you're 23

I'm still more amused by TV shows

What the hell is ADD?"

Men at det faktisk skjer er helt... ugh! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en ganske søt en men ble litt satt ut

Min første kjæreste, under vår første akt der han tok jomfrudommen min sier

" jeg elsker deg"

Jeg har aldri hørt en gutt si det til meg, jeg ble helt satt ut, begynte å gråte midt i akten:p

Ellers er det

" Kom til pappa min lille hore" :overrasket:

" ditt flinke lille tøs"

" snuen din renner" :sjenert:

" den ene puppen din er skeiv, jeg liker den høyre bedre"

Tror gutta skal lære seg...what NOT to say under the act!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hadde jeg visst dette, så hadde jeg barbert meg"

Gikk ned på en ons. Ikke akk langhåret, men meget velsmakende. Traff henne en gang senere og da var det glatt. Yummi!

minner meg om et nachspiel jeg var på da jeg var i London for to uker siden. jeg, hun jeg besøkte og et par som hadde truffet hverandre i løpet av kvelden havnet på nachspiel. fyren som hun andre dama hadde tatt med hjem ble sendt til butikken for mer alkohol og da setter hun i gang med å vaske og barbere musa. jeg trodde dere gjorde slikt før dere dro på byen og detvar nærmest sikkert som banken at det blir noe i løpet av natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du inbilder deg at kvinner ikke sier mye idiotisk under akten så er du ekstremt ekstremt naiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en ganske søt en men ble litt satt ut

Min første kjæreste, under vår første akt der han tok jomfrudommen min sier

" jeg elsker deg"

Jeg har aldri hørt en gutt si det til meg, jeg ble helt satt ut, begynte å gråte midt i akten:p

Ellers er det

" Kom til pappa min lille hore" :overrasket:

" ditt flinke lille tøs"

" snuen din renner" :sjenert:

" den ene puppen din er skeiv, jeg liker den høyre bedre"

:skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...