katinkatinka Skrevet 13. juli 2011 #1241 Del Skrevet 13. juli 2011 Denne er kanskje mest morsom fordi den kom på trønderdialekt. Jeg har ikke vært rundt så mye trøndere, så jeg måtte le da han hylte ONS: "Kjenn kor god den e! Bare kjenn!!!" "Jada, jada, jeg kjenner." En annen gang koste jeg og en kamerat oss etter en litt for voldsom bytur. Personlig syntes jeg det gikk veldig bra, han var veldig med på notene og bablet om at dette burde skjedd for lengst, og jeg sa meg enig. Men plutselig, HELT ut av det blå stopper han, og roper han sint som bare det: "Nei, FYYY faen, ass!!!" Jeg bare.. "Hva, hva?" Han hadde drukket litt mye, og mistet... fiffen. Dette var tydeligvis såpass flaut at han måtte skylde på noe: "Nå minnet du meg så jævlig om exen min i trynet ditt, og det er helt sykt tørnoff!" Kan nevnes at jeg ikke gav ham ønskereprisen senere, noe med han ble brått litt tørnoff.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. juli 2011 #1242 Del Skrevet 13. juli 2011 ONS 2: " FOR AT JEG SKAL KUNNE KOMME MÅ VI LEVE FULT UT I MIN FANTASI! DU ER EN HUND SOM JEG KVELER, SÅ BJEFFER DU HVER GANG JEG SLIPPER TAKET RUNDT HALSEN DIN LITT. SAMIDIG SKAL JEG KNULLE DEG HARDT BAKFRA!! " .. Jeg er egentlig ganske åpen for fantasier, men dette ble for drøyt. Haha ler så jeg griner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1243 Del Skrevet 13. juli 2011 En gang ble jeg tatt av typen min i doggy stillingen. Jeg nøt og ynka meg, og trodde han også var med. Plutselig hører jeg fra ham "heh, du har en føflekk som ser ut som en pikk på ryggen, visste du det?". Nei, jeg gjorde ikke det, og 14 dager senere ble den fjerna gitt! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rachelnn Skrevet 15. juli 2011 #1244 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) var sammen med en fyr som var ett par år eldre enn meg i en kort periode. en kveld vi satt i sofaen, snur han seg til meg og spør "kan jeg se på når du går på do? Det tenner meg å se på når jenter tisser og bæsjer." NEI var svaret. turte aldri å gå på do der igjen, i frykt for at han skulle luske utenfor døren... arkivert for lengst! Har også klart å sovne engang jeg hadde sex med eksen min! Og ett par ganger spurt han om hva vil skal spise til middag - bokstavelig talt glemt ut at jeg har sex, og tenkt på helt andre ting. Han ble litt småfornærma han der... Endret 15. juli 2011 av rachelnn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juli 2011 #1245 Del Skrevet 16. juli 2011 Gjenoppliver denne jeg. Kjæresten min er en, kremt, longshooter.. Og igår da han gjorde sitt beste forsøk på å treffe puppene mine kom jeg med følgende kommentar: "Æææhhh!! I øret! Du traff meg I ØRET!!" Hørt om å få en wet willy... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 16. juli 2011 #1246 Del Skrevet 16. juli 2011 Nevnte jeg kameraet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 16. juli 2011 #1247 Del Skrevet 16. juli 2011 En gang ble jeg tatt av typen min i doggy stillingen. Jeg nøt og ynka meg, og trodde han også var med. Plutselig hører jeg fra ham "heh, du har en føflekk som ser ut som en pikk på ryggen, visste du det?". Nei, jeg gjorde ikke det, og 14 dager senere ble den fjerna gitt! hahahahaha, jeg ler høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #1248 Del Skrevet 16. juli 2011 "Look me in the eyes baby, look me in the eyes!" Mens han tok meg bakfra.. Ikke like lett å vri seg helt rund å "se han i øynene" da nei! Mener også han dro meg litt i håret samtidig.. Var et one night ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 21. juli 2011 #1249 Del Skrevet 21. juli 2011 *bump* Haha! Utrolig mye artig her. Brukt noen dager på å lese igjennom alle disse sidene. Mine bidrag: En FB: I fullt alvor: "Jeg vil ha kjøttpølsa mi inn i tarmen din!" TURNOFF! En ONS: TVen stod på mens vi holdt på, og han utbryter "Ååååh, denne episoden av Dawsons creek har jeg ikke sett!" En annen ONS som jeg for det første ikke hadde planlagt, så var ikke helt.. hmm.. shavet. Så sa ifra, og han sier etter at klærne kom av "ikke så ille det her, da. Du minner litt om ett skogstroll!" Syntes det var søtt sagt jeg, da 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2011 #1250 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg ler så tårene spruter og naboen begynner sikkert å lure - Gjør litt liv i denne tråden, for denne tråden var ganske artig! Jeg må nok tenke litt, fordi jeg har vel sikkert noen som har sagt noe.. :=) Jeg ble kjent med ett par stk via face, han ene møtte jeg rimelig fort, og han spurte meg hva slags fetisj jeg hadde; Og jeg sa; Jeg liker baller, jeg - liker å kose med de...! Og han måtte ta ut hele stakan i bilen og studre ballene sine, og ta på de mens jeg var der, og ba meg kjenne på han!! Og lurte på om han klarte å fylle meg opp! Haha, sikkert - men har den dag idag, ikke hatt sex med han - Bare prat og kos.. - Etter hvert ble jeg kjent med en som har er i rødekors med, så vi begynte å prate og flørte - Og avtalte og treffes, fordi vi følte masse stemte! Og ja, mye stemte, spenningen var enorm...! Og da jeg kom hjem til han og vi var godt i gang med en heftig runde i bingen, begynner han å ynke, stønne, rope og herligheten; NYT MÆ, I, NYT MÆ, Æ komme Snart! Haha! Ble litt satt ut! Mens jeg samtidig har hatt en fast "elsker" og møtte han en natt, og lå og koste sammen, faktisk bare koste den kvelden der, han lå i armkroken min, og nøt meg skikkelig, mens jeg glodde i taket føre han sier rett ut; Du, I - du har mye å tenke på du - Og jeg svarer; Nei, bare det at det er en sprekk i taket som burde vært malt...! Og ja, har vært borti dårlig sex også, hvor jeg har sagt, nei - skal vi ta en pause og ta en røyk og litt drikke??? Eller at jeg er trøtt og må sove.. :S Nå kom jeg på en annen en, for noen år siden, hvor jeg møtte en dude på kiel ferja, og ble med han på lugaren på dagtid før han skulle jobbe, fordi vi skulle ha en kjappis..... ( i følge han da ) Etter godt å væl en time, blir jeg lei, og spør; var detta en kjapp en?? Nå tuller du med meg vel?? Haha, han spurte om jeg ikke var vant til kjappe omganger på en time??? Samma fyren har jeg havna til sengs med flere ganger i etterkant da vi bor i samme by.. Og til eks samboeren min sa jeg alltid; Så nusselige og søte baller du har, de er så gode å kose med..... Syns du har så deilig pikk å jeg... :D Han tok det ikke vondt, han likte det.. Helt til forholdet begynte å gå dårlig, selv om sexlivet var der, var det rimelig på nippen til å bli kjedelig, fordi alt ble det samme - så da han begynte å kose med meg, og skulle putte den inn, så sa jeg til han; Gjør deg ferdig du! XD Mannen lurte på; Hva med deg da??? Nei, jeg kan bruke evig lang tid noen ganger, og han er rimelig kjapp i svingene når det kommer til stykket - to jukk og ferdig... Og en annen jeg hadde sex med, fikk meg til å bli avtent så det sang etter fordi han tok hånda mi rundt halsen hans, og begynte å kysse tærna mine! Og sa, du vet ikke hva du har begitt deg ut på nå! Godt jeg var full! Haha! Godt jeg kjente han fra før, men aldri igjen!! Min siste erobring var faktisk dørvakta på ett utested her jeg bor, som jeg hadde klart å prestere at han skulle bli min date for natta! Vi hadde prata en del tidligere på kvelden så vi ble kjent...! Men det viste seg at det skulle bli en utfordring, fordi kukken hans er geeeedigen, og tykk i tilegg, og jeg er rimelig trang altså! Selv etter å ha vært igjennom fødsel! Så sleit med den! Og han skulle jo absolutt ikke sove, og kukken sto jo rett opp og ned, hele natta/morran, så jeg sa; Unnskyld meg, men den joystikken din er rimelig plagsomt stooor! Vet du det?? Haha.... Han lo godt, og sa han visste det, og syntes det var plagsomt.. Huff, hehe.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 26. juli 2011 #1251 Del Skrevet 26. juli 2011 Oi. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2011 #1252 Del Skrevet 26. juli 2011 Kom på ett par ting til; Jeg datet en fra skien en liten periode, men vi hadde ikke sex til å begynne med før jeg var fast boende i min egen leilighet - Og når den dagen kom, og vi hadde kost litt, og slik - Så blir jeg tatt i misjonæren, og jeg husker at han var ganske deilig egentlig, men så etter etr par hump så sprøyter han ned hele magan min med masse sperm - Og jeg lirer ut av meg; Ja, detta gikk jo fort! Og gutten kom tilbake med; Jeg har ikke sex hver dag jeg vettu! .... Jeg hadde jo dusja, og hadde håndkle på hodet, så han kalte meg turban da vi satt ute og tok en røyk, han spurte jo; Hvordan føler du deg, turban?? - Jo, bra- enn med deg, speedy, svarte jeg.. ?? Vi lo godt.. Og spurt av en lege fra oslo, en veldig deilig lege egentlig ( møtt på nett ) - når vi treffes; Har du silikon, I?? Hva i all verdens navn og rike, sier jeg - nei, kjenn etter du som er lege?! Har heldigvis ikke fått sure miner, fra noen - men vet at en kanskje ble litt redd for meg - da jeg spurte; Blir han ikke større han da?? Husker at pappaen til min datter og jeg da vi var kjærester, hvor mye moro sex vi hadde - vi hadde det egentlig ganske gøy under sex-akten, og han spilte trommer på rompa mi og slik, og lekte tarzan - Og vi ble som regel oppdatet da vi hadde oss i vanen.... Og snakk om at fotgjengeren var flau og gikk fort forbi! Haha.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #1253 Del Skrevet 26. juli 2011 Etter 2 minutter i MIN leilighet: "Skal du ha et glass vann? Jeg er tørst." Før han dro`n ut, og spratt ut av sengen og forsynte seg! Jeg lå der målløs. Viste ikke om han hadde fått orgasme eller noe. Etter han hadde drukket vann var det magen som måtte tømmes..å herre jesus jeg var glad da han dro! Det ble ikke mer enn den gangen for å si det sånn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #1254 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg har datet en fyr en stund. Vi har ikke hatt samleie, men gjort andre ting. Jeg har undret meg over at han aldri har kommet, så jeg spurte hva som måtte til. Svaret: "Da må jeg låne puppene dine" Det enda faktisk med at han fikk det. Det gikk fort kan man si, men aldri om jeg "låner" de bort igjen! Det var IKKE min fetisj. Følte meg bare brukt, og min tidligere eks og jeg har kødddet så mye med det der. Så når vi skulle såve måtte jeg bare snu meg å le for meg selv! Gjør det enda! HAHA :D Er fortsatt skeptisk over å møte ham mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 26. juli 2011 #1255 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg har datet en fyr en stund. Vi har ikke hatt samleie, men gjort andre ting. Jeg har undret meg over at han aldri har kommet, så jeg spurte hva som måtte til. Svaret: "Da må jeg låne puppene dine" Det enda faktisk med at han fikk det. Det gikk fort kan man si, men aldri om jeg "låner" de bort igjen! Det var IKKE min fetisj. Følte meg bare brukt, og min tidligere eks og jeg har kødddet så mye med det der. Så når vi skulle såve måtte jeg bare snu meg å le for meg selv! Gjør det enda! HAHA :D Er fortsatt skeptisk over å møte ham mere. Mulig at jeg er treig nå, men hvordan låner man bort puppene sine? Man kan jo ikke akkurat ta de av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 26. juli 2011 #1256 Del Skrevet 26. juli 2011 Mulig at jeg er treig nå, men hvordan låner man bort puppene sine? Man kan jo ikke akkurat ta de av. ¨ Sprute på puppene regner jeg med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. juli 2011 #1257 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Jeg opplevde noe merkelig i natt. Vi er godt i gang begge to, veldig kåte, veldig intressert i å få pult så fort som mulig. Han strekker seg etter kondomene som ligger på hylla over senga, jeg ligger spent og venter, og får et askebeger fylt av sneip rett i huet. Han hadde klart å velte det i jakten på kondomene. Det var aske, sneip og udigg i HELE senga. I håret mitt. Over nakken min og puppen min. Heldigvis ikke noe direkte i ansiktet da.. Ble ikke noe pulings nei. Lo så jeg grein. Han var veldig skuffa. Endret 27. juli 2011 av Kevlarsjäl 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 27. juli 2011 #1258 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg har ikke noen like bra som de i tråden her... "hvorfor har du ketsjup bak sengen" mens damen ridde meg er det eneste.. Men en kompis av meg som aldri drar på ONS hadde en skikkelig fyllatur og dro med seg en jente hem.. holdt på en stund i misjonær før hun ville bli tatt bakfra i nr 2... han sier ikke nei til det og kjører på.. Jenten blir etterhvert ganske vill og sier "åååh si noe skittent!!" Kompisen min tenker litt, han er ikke noe god på dirtytalk, så etter litt øøøh og eeeeh sier han på fin voss-dialekt: "du har bæsj i rumpo" 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #1259 Del Skrevet 27. juli 2011 Mulig at jeg er treig nå, men hvordan låner man bort puppene sine? Man kan jo ikke akkurat ta de av. Haha Vet ikke hvor vidt man kan beskrive ting her uten at det blir fjernet av mod., men han "runket" i dem.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harmony Skrevet 27. juli 2011 #1260 Del Skrevet 27. juli 2011 Kompisen min tenker litt, han er ikke noe god på dirtytalk, så etter litt øøøh og eeeeh sier han på fin voss-dialekt: "du har bæsj i rumpo" Hahahahahahaha! Tror jeg hadde begynt å le meg i hjel dersom kjæresten hadde sagt noe slikt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå