AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1201 Del Skrevet 20. juni 2011 Ungene er vel strengt tatt viktigere enn all slags sex! Når telefonen ringer mens man knuller i vei, så tar man den ikke. Om den ringer iltert flere ganger, er det sikkert et nødstilfelle og man tar den etterhvert. Man rekker ikke bort etter telefonen og tar den mens man har sex, hvordan visste han det gjaldt ungene? Poenget her er vel at han overså henne før han i det hele tatt tok telefonen, ved å ta den. Ungene kunne sikkert ventet til sæden var ute 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 20. juni 2011 #1202 Del Skrevet 20. juni 2011 "Jeg tror jeg er nære på å svette. Eh, komme. KOMME!" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1203 Del Skrevet 20. juni 2011 Hadde en gang en fyr med dårlig ånde, og da datt det ut av meg: "the foul breath of the kraken" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 20. juni 2011 #1204 Del Skrevet 20. juni 2011 Når telefonen ringer mens man knuller i vei, så tar man den ikke. Om den ringer iltert flere ganger, er det sikkert et nødstilfelle og man tar den etterhvert. Man rekker ikke bort etter telefonen og tar den mens man har sex, hvordan visste han det gjaldt ungene? Poenget her er vel at han overså henne før han i det hele tatt tok telefonen, ved å ta den. Ungene kunne sikkert ventet til sæden var ute Jeg tar gjerne tlf når jeg har sex om jeg vet at det kan gjelde noe viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. juni 2011 #1205 Del Skrevet 20. juni 2011 "Jeg tror jeg er nære på å svette. Eh, komme. KOMME!" Ah, beste på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 20. juni 2011 #1206 Del Skrevet 20. juni 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Iah, mod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 20. juni 2011 #1207 Del Skrevet 20. juni 2011 En kamerat av meg har ofte "hang-up" på litt rare ting. En dag på skolen sa han til ei venninne av oss (omtrent ut av det blå) "Kjenner du livmora di nå?" hvorpå hun spør han "merker du noe til de indre organene dine?". Skjebnen skulle ha oss til å havne under samme dyne påfølgende helg etter en litt vel fuktig lørdag. Vi driver på, og jeg merker at han er den som "drar lasset" ettersom jeg var litt full og litt trøtt. Mens han durer på litt i sin egen verden og merker lite av min manglende interesse så bunner han meg og roper ut i ekstase "Kjenner du dette?? Det er livmora di!". :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Merethe Skrevet 20. juni 2011 #1208 Del Skrevet 20. juni 2011 Hadde ein fuktig kveld på byn, og tok me meg en kompis hjem. Midt under akten, stopper han, ser meg dypt inn i øynene og sier: Vet du hva vi gjør nå, nå lager vi barn! Han gliste fra øre til øre Senere fikk jeg kjæreste, og han va nylig operert nedentil, dette visste ikke jeg. Å fortelle detaljer om denne operasjonen under akten, ettersom jeg var den første etter, synest han var en god ide. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glukk Skrevet 21. juni 2011 #1209 Del Skrevet 21. juni 2011 "For en skitten hore du er. Hore.. hore.. hore.. hore" (et "hore" for hver gang han støtet inn i meg..) En annen (ONS) spurte om jeg ville gifte meg med han mens jeg lå og sugde han. Det var faktisk litt søtt på en rar måte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 21. juni 2011 #1210 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg satt meg oppå han klar til å ri. "Jeg kjenner ingen ting jeg" sa han. Jeg ble jo litt paff da kan man si Han hadde hatt et sår der nede etter tullete fyllesex og det han ikke kjente var såret når jeg var på toppen. Heldigvis var det ikke jeg som var for vid 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 21. juni 2011 #1211 Del Skrevet 21. juni 2011 En annen (ONS) spurte om jeg ville gifte meg med han mens jeg lå og sugde han. Det var faktisk litt søtt på en rar måte. Oi, den har jeg og opplevd, bare at vi var i et slags forhold :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 23. juni 2011 #1212 Del Skrevet 23. juni 2011 *dytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 23. juni 2011 #1213 Del Skrevet 23. juni 2011 "Jeg flasser på deg!" Var litt uheldig i sola og ble solbrent... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 23. juni 2011 #1214 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) "Dum-di-dei" og annen nynning... Ble ekstra irriterende da det smittet over på meg "Eeeeh. Det datt noe ut av musa di". Var p-ringen som ble med ut Han fikk skikkelig noia og mista litt futt, stakkar. Endret 23. juni 2011 av spinnwild 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koe Skrevet 26. juni 2011 #1215 Del Skrevet 26. juni 2011 eks nr 1: Jeg tror ikke noe på at du er jomfru.. du er jo så vid! Kom igjen, SMAK PÅ FARSMELKA! Eksen min var tynnere enn deg. eks nr 2: Sa utallige ganger "jeg vil ikke gjøre deg gravid" "kan jeg ta på to kondomer (OPPÅ hverandre), vil ikke gjøre deg gravid". Kjæresten: fy faen, du er MYE bedre enn sex i fylla! jah... Farsmelka... :skratte: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkelig Skrevet 7. juli 2011 #1216 Del Skrevet 7. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sachertorte Skrevet 7. juli 2011 #1217 Del Skrevet 7. juli 2011 Sagt av meg under en hyrdestund med mann fra Tyskland: Ahhh, Helga ich komme. Fyren ble litt satt ut. Kan ikke skjønne hvorfor 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #1218 Del Skrevet 7. juli 2011 "åhhh... stikk fingeren din opp i ræva mi nå! HAHAHA! minner meg om filmen klovn. Om du ikke har sett den, se den! :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 7. juli 2011 #1219 Del Skrevet 7. juli 2011 Han etter en ganske intens rimjob på meg: "Altså, man skulle trodd det smaker dritt der nede, der er jo rumpa, men det smaker seriøst som en...en.. BLOMSTERENG!" Han er så søt i fylla 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
topsy Skrevet 8. juli 2011 #1220 Del Skrevet 8. juli 2011 ler så jeg griner og siden jeg ikke rekker lese lenger enn til side 18 i kveld må det abboneres... og har dessverre ingen bidrar selv å komme med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå