Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Etter en fantastisk omgang med pulevennen hvor han har kommet inni meg, sier han plutselig: Du går på piller ikke sant?

Ikke spes morsomt, men kanskje "litt sent" å tenke på det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Detter ble ikke sagt midt i akten, men rett etterpå, da jeg og kjæresten lå og snakket om rimming. Han sier at det er så godt å gjøre det på meg. Jeg svarer at det er helt ok, men at det er mange ting jeg liker bedre. Så utbryter han lettere indignert; "ja, men nå snakker vi ikke om MAT da!"

Yes, meg = matvrak.. :filer:

Daaakar. den var kanskje ikke så vældigt gjennomtenkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Eksen's latterlige kommentar : "Kan du føle pikken din i fitta mi"....

Jeg lo så jeg grein... Ramlet ut av sengen gjorde jeg også. Jeg er nemlig ikke en Han :fnise:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen's latterlige kommentar : "Kan du føle pikken din i fitta mi"....

Jeg lo så jeg grein... Ramlet ut av sengen gjorde jeg også. Jeg er nemlig ikke en Han :fnise:

Haha dagens! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så glad jeg har engelsktalende kjæreste nå, sex og snakking blir SÅ mye mer sexy på engelsk *ler*

Haha enig i den. Vet ikke hvorfor men på Norsk høres det bare dumt ut ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjeste dame

drev og strippet forann kjæresten hvor han så utbryter " du ser nå ut som en pære naken ! "

eller da vi sto og klinte i gangen og han plutselig stopper og sier " du vent litt, jeg må bare gå og tisse"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

drev og strippet forann kjæresten hvor han så utbryter " du ser nå ut som en pære naken ! "

eller da vi sto og klinte i gangen og han plutselig stopper og sier " du vent litt, jeg må bare gå og tisse"

Haha, pærekommentaren var jo fantastisk!

Og tissekommentaren, vel, han kunne jo ikke akkurat pisse i buksa heller, så den synes jeg ikke var så usedvanlig egentlig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en jeg sa for ikke så altfor lenge siden. Kjæresten koste kjærlig med brystene, hadde det kåte blikket. I kåtspapsrusen, utrop jeg: "Dæsken, det hadde vært kjækt me ei vijt no!" (Trøndervett, snakker bare shit. :fnise:) Kjæresten så forvirret på meg, siden han ikke er helt stø på trøndersk. "Hva var det du sa?" "Ei jente! Kvinnfolk! Vandrende brøst!"

Njaa... kan trygt si at han ble mildt sagt sjokkert. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest:)

Det var en fyr jeg møtte på fest, også skulle vi møtes igjen. Det ene førte til det andre, og vi havnet i senga. Vi kjente hverandre ikke så godt, og han viste tydeligvis ikke så godt at han kom. Så dette ble flaut for min del. Jeg satt på toppen, og han sa etterhvert "*navnet mitt* slutt, seriøst, slutt", mens det virket som han kom. Jeg trodde han sa det fordi han kom og ikke ville komme enda, og fortsatte. Hahah. "du, slutt, jeg har kommi!".

Eeeh. Flaut for min del! Men vi lo bare av det i ettertid xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt den selv, men da under akten. Driver litt smått med BDSM o.l. så vet liksom aldri når jeg evt blir "overfalt" og tenker at jaja, det går vel bra, men så pågår det litt lenge og blir litt rart når man er bundet fast o.l. og måtte si at du, jeg må tisse, kan du slippe meg løs. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd! :lol:

My two cents:

Han: Å, jeg holder på å komme! Si noe usexy! (Så han skulle holde ut lenger.)

Jeg (tenker litt og drar på med de to mest usexy tinga han visste om): Tannlegespy!

Han: Hva? Nei, ikke SÅ usexy! ... Øh...

Fra King Kong's stolthet til drukna meitemark på 0-5 sekunder... Don't try this at home, kids.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han: Har du en neseklype eller noe? Dåsa di lukter våt bikkje...

Hva skal man svare til slikt???

Ha ha ha tror jeg hadde gjemt meg!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd! :lol:

My two cents:

Han: Å, jeg holder på å komme! Si noe usexy! (Så han skulle holde ut lenger.)

Jeg (tenker litt og drar på med de to mest usexy tinga han visste om): Tannlegespy!

Han: Hva? Nei, ikke SÅ usexy! ... Øh...

Fra King Kong's stolthet til drukna meitemark på 0-5 sekunder... Don't try this at home, kids.

:skratte: :skratte: :skratte:

Genialt!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde da ikke mens vi hadde oss. Men vi var akkurat ferdige. Lå fortsatt oppå han etter å ha ridd han. Så tar han skikkelig tak på rompen min så kommer DEN Fittefisen! :skratte: !! jeg bare : øøh,haha woops fittefis.no liksom :P så han bare jaa,det må jo ut :D

så tar han enda et skikkelig tak på rompa så det blir mer,åh trudde jeg skulle dø av latter. Måtte bare rulle fort av han xD

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...