Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:skratte: jeg holder på å le meg ihjel. Morsom tråd dette. :D

Jeg har opplevd noen selv. "Har du kommet?!" Eh, ja? Hva tror du jeg driver å vrir og stønner for som jeg holdt på å dø av nytelse?

Stilte meg en gang opp til doggy. Kjæresten så bare merkelig på meg. "Skal du ligge sånn..?" :skratte: Han foreslo det til og med selv!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ååå, flink jente! Så flink jente!

... det ble med den ene gangen, kan du si!

Det sier typen til meg hele tida. Jeg elsker det. Liker å være flink, liten pike! ;)

Det verste jeg har hørt, etter sex vel og merke: "jeg har HIV!". Seriøst, jeg holdt på å kaste opp og drite på meg på samme tid. Før han bryter ut: "Hahaha, bare kødda! Du skulle sett trynet ditt nå!" Satan altså. Holdt på å banke dritten ut av fyren.

"Jeg elsker deg" er vel også noe av det verste jeg har hørt under sex...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier typen til meg hele tida. Jeg elsker det. Liker å være flink, liten pike! ;)

Det verste jeg har hørt, etter sex vel og merke: "jeg har HIV!". Seriøst, jeg holdt på å kaste opp og drite på meg på samme tid. Før han bryter ut: "Hahaha, bare kødda! Du skulle sett trynet ditt nå!" Satan altså. Holdt på å banke dritten ut av fyren.

Du sklulle banka livshiten av han! Slikt spøker man bare ikke med!

:kjefte: :kjefte: :kjefte:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg har HIV? Herregud tenk å spøke om noe så alvorlig da. Jeg hadde besvimt hvis noen hadde sagt sånt til meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg har HIV? Herregud tenk å spøke om noe så alvorlig da. Jeg hadde besvimt hvis noen hadde sagt sånt til meg.

Det var helt jævlig ja. Men fyren er idiot. Jeg testa meg faktisk i ettertid også.. Fikk jo faen helt angst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Skal du bare ligge der? Kom og knull meg". Spørsmål etter x antall runder med en eks. Ellers er jeg selv glad i flinke piker som suger som dronninger. Glad for at ikke alle damer/jenter/piker/kvinner reagerer negativt på det. Har ikke fått reaksjoner på det selv. :Hehe:

Endret av angkortom
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det som er så fint med deg, er at du ikke har hår i rumpa."

Ok...flott det. Meeeeen håpte vel det var mer med meg han likte...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det som er så fint med deg, er at du ikke har hår i rumpa."

Ok...flott det. Meeeeen håpte vel det var mer med meg han likte...

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av eksen fikk jeg en gang høre at "du ser ut som en fisk når du kommer!"

Takk for den, liksom.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde oss en kosestund med vinduet åpent en tidlig 17-maimorgen og rett før høydepunktet satte skolekorpset i med Ja, vi elsker rett utenfor vinduet! Han bemerket etterpå at man alltid skal stå når nasjonalsangen blir spilt. :fnise:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med meg en kar hjem fra byen. Jeg var godt bedugget og etter akten presterer jeg å si: Oi! Så mye hår du har på rumpa (med veldig fasinert stemme, og et ønske om å få se på nært hold)! Vi er nå sammen og 3,5 år etter er han fortsatt like bitter for den kommentaren:P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med meg en kar hjem fra byen. Jeg var godt bedugget og etter akten presterer jeg å si: Oi! Så mye hår du har på rumpa (med veldig fasinert stemme, og et ønske om å få se på nært hold)! Vi er nå sammen og 3,5 år etter er han fortsatt like bitter for den kommentaren:P

Litt søtt at han er bitter, men hvorfor er han egentlig det? Ekte menn har jo hår på rumpen!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke veldig morsomme, men jeg havnet i seng med en fyr på nach og jeg ville egentlig ikke ha sex. Han maste og maste. Midt om natten vekket han meg og spurte om han kunne ta den inn. Bare ha den der liksom:p Kompisen sov ved siden av, så kunne ikke bevege oss.

Øhm...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje ikke så morsomt men rart å si. Han sa en gang til meg, da vi var i full gang: Du er så heit at ikke engang jesus hadde kunnet motstå deg.. eeeh likte ikke den jeg. ødela stemmningn litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe som har blitt sagt til meg som jeg kan huske. Men husker en gang jeg lå oppå exen også hvisket jeg inn i øret hennes med Gollum stemme "Yes precious, YEEEEES" (kan en ganske god imitasjon på Gollum).

Ble en del latter ut av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar jeg hadde et ONS med messet "vil du ha, skal du få" gjennom hele akten. Ble en smule forstyrret av den konstante messingen hans og prøvde å si at "jammen, jeg får jo nå..." uten at det klarte å lukke munnen på han. Ble med den ene gangen selv om han har prøvd å få meg i seng utallige ganger etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av eksen fikk jeg en gang høre at "du ser ut som en fisk når du kommer!"

Takk for den, liksom.

Som en fisk faktisk :skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...