Sophia. Skrevet 24. november 2010 #921 Del Skrevet 24. november 2010 Denne tråden må jeg legge til i Mine innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 24. november 2010 #922 Del Skrevet 24. november 2010 jeg holder på å le meg ihjel. Morsom tråd dette. :D Jeg har opplevd noen selv. "Har du kommet?!" Eh, ja? Hva tror du jeg driver å vrir og stønner for som jeg holdt på å dø av nytelse? Stilte meg en gang opp til doggy. Kjæresten så bare merkelig på meg. "Skal du ligge sånn..?" Han foreslo det til og med selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 24. november 2010 #923 Del Skrevet 24. november 2010 Ååå, flink jente! Så flink jente! ... det ble med den ene gangen, kan du si! Det sier typen til meg hele tida. Jeg elsker det. Liker å være flink, liten pike! Det verste jeg har hørt, etter sex vel og merke: "jeg har HIV!". Seriøst, jeg holdt på å kaste opp og drite på meg på samme tid. Før han bryter ut: "Hahaha, bare kødda! Du skulle sett trynet ditt nå!" Satan altså. Holdt på å banke dritten ut av fyren. "Jeg elsker deg" er vel også noe av det verste jeg har hørt under sex... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 25. november 2010 #924 Del Skrevet 25. november 2010 Det sier typen til meg hele tida. Jeg elsker det. Liker å være flink, liten pike! Det verste jeg har hørt, etter sex vel og merke: "jeg har HIV!". Seriøst, jeg holdt på å kaste opp og drite på meg på samme tid. Før han bryter ut: "Hahaha, bare kødda! Du skulle sett trynet ditt nå!" Satan altså. Holdt på å banke dritten ut av fyren. "Jeg elsker deg" er vel også noe av det verste jeg har hørt under sex... Du sklulle banka livshiten av han! Slikt spøker man bare ikke med! :kjefte: 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 25. november 2010 #925 Del Skrevet 25. november 2010 Det sier typen til meg hele tida. Jeg elsker det. Liker å være flink, liten pike! Det verste jeg har hørt, etter sex vel og merke: "jeg har HIV!". Seriøst, jeg holdt på å kaste opp og drite på meg på samme tid. Før han bryter ut: "Hahaha, bare kødda! Du skulle sett trynet ditt nå!" Satan altså. Holdt på å banke dritten ut av fyren. "Jeg elsker deg" er vel også noe av det verste jeg har hørt under sex... Jeg har HIV? Herregud tenk å spøke om noe så alvorlig da. Jeg hadde besvimt hvis noen hadde sagt sånt til meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 25. november 2010 #926 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har HIV? Herregud tenk å spøke om noe så alvorlig da. Jeg hadde besvimt hvis noen hadde sagt sånt til meg. Det var helt jævlig ja. Men fyren er idiot. Jeg testa meg faktisk i ettertid også.. Fikk jo faen helt angst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angkortom Skrevet 25. november 2010 #927 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) "Skal du bare ligge der? Kom og knull meg". Spørsmål etter x antall runder med en eks. Ellers er jeg selv glad i flinke piker som suger som dronninger. Glad for at ikke alle damer/jenter/piker/kvinner reagerer negativt på det. Har ikke fått reaksjoner på det selv. Endret 25. november 2010 av angkortom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #928 Del Skrevet 2. desember 2010 "Det som er så fint med deg, er at du ikke har hår i rumpa." Ok...flott det. Meeeeen håpte vel det var mer med meg han likte... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 2. desember 2010 #929 Del Skrevet 2. desember 2010 "Det som er så fint med deg, er at du ikke har hår i rumpa." Ok...flott det. Meeeeen håpte vel det var mer med meg han likte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #930 Del Skrevet 2. desember 2010 Av eksen fikk jeg en gang høre at "du ser ut som en fisk når du kommer!" Takk for den, liksom. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 2. desember 2010 #931 Del Skrevet 2. desember 2010 Vi hadde oss en kosestund med vinduet åpent en tidlig 17-maimorgen og rett før høydepunktet satte skolekorpset i med Ja, vi elsker rett utenfor vinduet! Han bemerket etterpå at man alltid skal stå når nasjonalsangen blir spilt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #932 Del Skrevet 2. desember 2010 Hadde med meg en kar hjem fra byen. Jeg var godt bedugget og etter akten presterer jeg å si: Oi! Så mye hår du har på rumpa (med veldig fasinert stemme, og et ønske om å få se på nært hold)! Vi er nå sammen og 3,5 år etter er han fortsatt like bitter for den kommentaren:P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #933 Del Skrevet 2. desember 2010 Hadde med meg en kar hjem fra byen. Jeg var godt bedugget og etter akten presterer jeg å si: Oi! Så mye hår du har på rumpa (med veldig fasinert stemme, og et ønske om å få se på nært hold)! Vi er nå sammen og 3,5 år etter er han fortsatt like bitter for den kommentaren:P Litt søtt at han er bitter, men hvorfor er han egentlig det? Ekte menn har jo hår på rumpen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #934 Del Skrevet 2. desember 2010 Ikke veldig morsomme, men jeg havnet i seng med en fyr på nach og jeg ville egentlig ikke ha sex. Han maste og maste. Midt om natten vekket han meg og spurte om han kunne ta den inn. Bare ha den der liksom:p Kompisen sov ved siden av, så kunne ikke bevege oss. Øhm... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente Skrevet 2. desember 2010 #935 Del Skrevet 2. desember 2010 kansje ikke så morsomt men rart å si. Han sa en gang til meg, da vi var i full gang: Du er så heit at ikke engang jesus hadde kunnet motstå deg.. eeeh likte ikke den jeg. ødela stemmningn litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 2. desember 2010 #936 Del Skrevet 2. desember 2010 Etter utløsning: "Oi, det kom visst litt piss også". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziegel Skrevet 2. desember 2010 #937 Del Skrevet 2. desember 2010 Ikke noe som har blitt sagt til meg som jeg kan huske. Men husker en gang jeg lå oppå exen også hvisket jeg inn i øret hennes med Gollum stemme "Yes precious, YEEEEES" (kan en ganske god imitasjon på Gollum). Ble en del latter ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blondina Skrevet 2. desember 2010 #938 Del Skrevet 2. desember 2010 En kar jeg hadde et ONS med messet "vil du ha, skal du få" gjennom hele akten. Ble en smule forstyrret av den konstante messingen hans og prøvde å si at "jammen, jeg får jo nå..." uten at det klarte å lukke munnen på han. Ble med den ene gangen selv om han har prøvd å få meg i seng utallige ganger etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 2. desember 2010 #939 Del Skrevet 2. desember 2010 Av eksen fikk jeg en gang høre at "du ser ut som en fisk når du kommer!" Takk for den, liksom. Som en fisk faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #940 Del Skrevet 2. desember 2010 Haha. fantastiske kommentarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå