Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der er jo morsomt med endel av disse kommentarene. Menn er ikke så klartenkte når vi har ereksjon og det er fullt trøkk.

Vi har nemlig bare blod nok til ett hode av gangen.

Det jeg likte minst å høre er vel

" er du ferdig snart? , jeg kjeder meg!"

Da får jeg jo ikke lyst til så mye mer.

Det aller verste jeg har opplevd var likevel hun som kjørte kneet i skrittet på meg i raseri da min ereksjon sviktet.

Slikt gjør man ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller verste jeg har opplevd var likevel hun som kjørte kneet i skrittet på meg i raseri da min ereksjon sviktet.

Slikt gjør man ikke.

:overrasket:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fikk jeg når jeg prøvde å forføre kjæresten min for noen år siden. Vi hadde hatt sex tideligere på dagen, og jeg synes det var på tide igjen. Det syntes tydeligvis ikke han.

"Vi skal ikke vente til i morgen så du får stramma deg opp igjen?"

Yess...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en fyr jeg datet sa en gang etter noen natter sammen. "ja.. det var nr 78".. så på meg og gliste.. jeg ble så sinna men klarte ikke annet enn le. og fortelle hvor ekkel han var som la ut om det til meg. huff.. ville jeg vist hadde jeg spurt.. :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;) super tråd;)

ang meg sjøl så har eg vel egentlig prøvd å glemme sånne ting som blir sakt midt i akten:)

men huske ein gang, det va med ein som eg traff i full hemmelighet pga mange år i forsjell og eg va "den andre kvinnen". Første gang me sko "kose oss" va i bagsede i ein bil, og rett før han skal til å "komme" så spør han " om du har lyst på ongar?" ehhhhh hjelp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The dreamer: hadde vært fint om du kunne ha skrevet på enten nynorsk eller bokmål, da det er veldig slitsomt å lese dialekt :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg og typen var i full gang i senga og merket ikke at deres 5 år gamle sønn hadde sneket seg inn og under dyna. Før de visste ordet av det hørte de "Hvem er det som gir fart?" Ler meg skakk når jeg tenker på det!

Ellers så kommer jeg aldri til å glemme en kompis som sto og bønnfallt meg, ba på sine knær om han bare kunne få dyppe den litt! Ble ikke noe av for å si det sånn :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mariama

Min egen største synd: Meg *fnise* han: "hva?!" meg "du ser så morsom ut når du holder på å komme". Lite gjennomtenkt og lite populært, men helt sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen med en ny fyr (han var 12år eldre enn meg), satt jeg på topp, og midt i orgasmen sier han:"Koman lille jenta mi, knull den trange fitta di for meg, knull fitta di" Jeg tenkte no "jaja, får vel gjøre det" og begynte å fingre selv samtidig, så utbryter han: "spytt meg i tryne din lille pike, spytt meg i tryne"

Ble lettere forfjamset da! Ble litt mye kommandoer fra en jeg ikke kjente i det hele tatt, og så gjentok han alt to ganger :fnise:

Men når sant skal sies, vi var pulevenner, eller hva en skal kalle det, i et halvt år etter det. Og sexen var rå!

Endret av MissCoverdale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd virkelig. Dette er ikke min erfaring, men kjennes ut som den er verd å nevne her. For mange år siden var vi en gjeng med ganske så frigjorte jenter på rundt 18 år. Venninna mi hadde truffet en superkjekk type som hun var dritforelska i.

Hun og venninna hennes hadde date med han hun var forelska i og kameraten hans.

Kameraten hans og venninna gikk inn på soverommet for å kose seg mens hun ble værende i stua med kjekkasen. Etter en liten stund der begge parene hadde hatt seg til stormer venninna hennes ut fra soverommet.

"Pass deg, Pass deg!"

"Han sikter på øynene!"

Kan tro vi har ledd av denne episoden i mange år i ettertid. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:legrine::popcorn:

Denne MÅ jeg har på mine innlegg. :ler:

Mitt bidrag til tråden:

"Game over"

Haha! Har en ganske nærme den : Yatzi, når han kom. Samme fyr sa forøvrig BINGO en gang også:-)

Selv har jeg sagt feil navn en gang... kremt kremt... har mao slutta og si navn i det hele tatt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Camilla_*
Der er jo morsomt med endel av disse kommentarene. Menn er ikke så klartenkte når vi har ereksjon og det er fullt trøkk.

Vi har nemlig bare blod nok til ett hode av gangen.

Det jeg likte minst å høre er vel

" er du ferdig snart? , jeg kjeder meg!"

Da får jeg jo ikke lyst til så mye mer.

Slikt gjør man ikke.

Jeg har en finere måtte å spørre om han snart er ferdig på!

Jeg bare sier at jeg blir skikkelig kåt visst du spruter munnen min full for jeg tenner sånn på å svelge!

Da blir de fortere ferdig :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...