Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest redstar

Haha, desidert beste tråden! Skikkelig søndagskos dette!

Kommer egentlig ikke på noen geniale kommentarer jeg har fått jeg nå da men.. haha!

*fast leser av denne geniale tråden*

Hahhaha! :popcorn::jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, takk :klem:

Bare hyggelig. :)

Har dessverre ingen historier aa komme med selv ... Ikke det at jeg har et kjedelig sexliv, men jeg snakker vanligvis ikke saa mye. :ler:

Endret av MooCow
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg har både blitt presentert med en liste over penisstørrelser hun hadde vært borti før og en liste over ting hun overhodet ikke ville gjøre i senga, begge ganger før vi for første gang gjorde noe som helst. Ingen av delene var noen umiddelbare suksess for min del akkurat der og da, men det meste går seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mulla  O m a r

Scenario:

Jeg tok henne bakfra, og like før jeg skulle komme poppet ut følgende kommentarer:

Jeg: Søta du har så trang fitte, oh Gud så deilig det er å pule deg.

Hun: Pus, du har så stor kuk, GUD så deilig det er å bli pult av deg.

Da ble det stor sprut :trist:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har både blitt presentert med en liste over penisstørrelser hun hadde vært borti før og en liste over ting hun overhodet ikke ville gjøre i senga, begge ganger før vi for første gang gjorde noe som helst. Ingen av delene var noen umiddelbare suksess for min del akkurat der og da, men det meste går seg til :)

haha, snakk om turn off da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lisa_*

Hehe, så mye morsomt!

Første gang med kjæresten, hadde jeg blitt med ham hjem.

Jeg lå klar og naken på rygg på sengen, og han satt på knærne over eg i bokseren og så på meg. Så sier han "Du har den fineste kroppen jeg har sett på... veldig lenge!"

Det skal sies at han i ettertid har sagt at jeg haar den fineste. Period :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten hadde avstandsforhold helt til nå i høst.

I sommer hadde vi en uke sammen, og typisk nok falt denne uka sammen med uka jeg hadde mensen. Verken jeg eller kjæresten synes noe særlig om sex i tanteuka, men kvelden før jeg skulle reise var vi begge så kåte og smådesperate at vi bestemte oss for å drite i det og hoppe til køys. ;)

Etter endel knoting rundt i huset på leiting etter en kondom, og enda mer knoting for å få den jævla tingen på (vi bruker aldri kondom ellers) var det endelig på tide å get it on. Jeg setter meg skrevs over ham, og begynner å ri.

Et lite minutt eller så senere var jeg godt i gang, mog nøt det, men merka på ham at reaksjonen ikke akkurat sto til forventninga, så jeg spør hva som er galt. Han kikker opp på meg, smiler ømt og sier: "Vet du, jeg kjenner ingenting, jeg, *navnet mitt* ... men bare fortsett du, altså!".

Needless to say, jeg mista tenninga tvert, og kasta meg over på rygg og holdt på å le meg ihjel. :ler:

Fikk i hvert fall bekrefta hvorfor kondom ikke er noe alternativ her i huset. ;)

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og kjæresten hadde avstandsforhold helt til nå i høst.

I sommer hadde vi en uke sammen, og typisk nok falt denne uka sammen med uka jeg hadde mensen. Verken jeg eller kjæresten synes noe særlig om sex i tanteuka, men kvelden før jeg skulle reise var vi begge så kåte og smådesperate at vi bestemte oss for å drite i det og hoppe til køys. ;)

Etter endel knoting rundt i huset på leiting etter en kondom, og enda mer knoting for å få den jævla tingen på (vi bruker aldri kondom ellers) var det endelig på tide å get it on. Jeg setter meg skrevs over ham, og begynner å ri.

Et lite minutt eller så senere var jeg godt i gang, mog nøt det, men merka på ham at reaksjonen ikke akkurat sto til forventninga, så jeg spør hva som er galt. Han kikker opp på meg, smiler ømt og sier: "Vet du, jeg kjenner ingenting, jeg, *navnet mitt* ... men bare fortsett du, altså!".

Needless to say, jeg mista tenninga tvert, og kasta meg over på rygg og holdt på å le meg ihjel. :ler:

Fikk i hvert fall bekrefta hvorfor kondom ikke er noe alternativ her i huset. ;)

:fnise: Du har en snill mann i hvertfall... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vell, vi var 16, midt på natta, jeg runka han....etterhvert husker jeg han spurte om jeg var sliten i hånda, ''neida'' sa jeg, men sannheten er at jeg sovnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...