Gjest MooCow Skrevet 14. oktober 2009 #681 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fikk høre jeg var en baby i senga en gang Takk for den liksom, det styrket selvtilliten min.. Dakar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig anonym Skrevet 14. oktober 2009 #682 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dakar! Så koselig, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 14. oktober 2009 #683 Del Skrevet 14. oktober 2009 "Husket vi å kjøpe ost og kaffe?!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 18. oktober 2009 #684 Del Skrevet 18. oktober 2009 Haha, desidert beste tråden! Skikkelig søndagskos dette! Kommer egentlig ikke på noen geniale kommentarer jeg har fått jeg nå da men.. haha! *fast leser av denne geniale tråden* Hahhaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 18. oktober 2009 #685 Del Skrevet 18. oktober 2009 min bedre halvdel fikk reisning på et upassende tidspunkt... "det er en feilvare i buksa mi" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MooCow Skrevet 18. oktober 2009 #686 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Så koselig, takk Bare hyggelig. Har dessverre ingen historier aa komme med selv ... Ikke det at jeg har et kjedelig sexliv, men jeg snakker vanligvis ikke saa mye. Endret 18. oktober 2009 av MooCow 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Skrevet 19. oktober 2009 #687 Del Skrevet 19. oktober 2009 "Svøm, svøm, svøm...." Seriøst, han snakket med sæden sin...... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 19. oktober 2009 #688 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tja, jeg har både blitt presentert med en liste over penisstørrelser hun hadde vært borti før og en liste over ting hun overhodet ikke ville gjøre i senga, begge ganger før vi for første gang gjorde noe som helst. Ingen av delene var noen umiddelbare suksess for min del akkurat der og da, men det meste går seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mulla O m a r Skrevet 19. oktober 2009 #689 Del Skrevet 19. oktober 2009 Scenario: Jeg tok henne bakfra, og like før jeg skulle komme poppet ut følgende kommentarer: Jeg: Søta du har så trang fitte, oh Gud så deilig det er å pule deg. Hun: Pus, du har så stor kuk, GUD så deilig det er å bli pult av deg. Da ble det stor sprut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 19. oktober 2009 #690 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tja, jeg har både blitt presentert med en liste over penisstørrelser hun hadde vært borti før og en liste over ting hun overhodet ikke ville gjøre i senga, begge ganger før vi for første gang gjorde noe som helst. Ingen av delene var noen umiddelbare suksess for min del akkurat der og da, men det meste går seg til haha, snakk om turn off da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 21. oktober 2009 #691 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hehe, så mye morsomt! Første gang med kjæresten, hadde jeg blitt med ham hjem. Jeg lå klar og naken på rygg på sengen, og han satt på knærne over eg i bokseren og så på meg. Så sier han "Du har den fineste kroppen jeg har sett på... veldig lenge!" Det skal sies at han i ettertid har sagt at jeg haar den fineste. Period Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 22. oktober 2009 #692 Del Skrevet 22. oktober 2009 Denne må jeg ha på mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. oktober 2009 #693 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Jeg og kjæresten hadde avstandsforhold helt til nå i høst. I sommer hadde vi en uke sammen, og typisk nok falt denne uka sammen med uka jeg hadde mensen. Verken jeg eller kjæresten synes noe særlig om sex i tanteuka, men kvelden før jeg skulle reise var vi begge så kåte og smådesperate at vi bestemte oss for å drite i det og hoppe til køys. Etter endel knoting rundt i huset på leiting etter en kondom, og enda mer knoting for å få den jævla tingen på (vi bruker aldri kondom ellers) var det endelig på tide å get it on. Jeg setter meg skrevs over ham, og begynner å ri. Et lite minutt eller så senere var jeg godt i gang, mog nøt det, men merka på ham at reaksjonen ikke akkurat sto til forventninga, så jeg spør hva som er galt. Han kikker opp på meg, smiler ømt og sier: "Vet du, jeg kjenner ingenting, jeg, *navnet mitt* ... men bare fortsett du, altså!". Needless to say, jeg mista tenninga tvert, og kasta meg over på rygg og holdt på å le meg ihjel. Fikk i hvert fall bekrefta hvorfor kondom ikke er noe alternativ her i huset. Endret 24. oktober 2009 av kisskissbangbang 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 25. oktober 2009 #694 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg og kjæresten hadde avstandsforhold helt til nå i høst. I sommer hadde vi en uke sammen, og typisk nok falt denne uka sammen med uka jeg hadde mensen. Verken jeg eller kjæresten synes noe særlig om sex i tanteuka, men kvelden før jeg skulle reise var vi begge så kåte og smådesperate at vi bestemte oss for å drite i det og hoppe til køys. Etter endel knoting rundt i huset på leiting etter en kondom, og enda mer knoting for å få den jævla tingen på (vi bruker aldri kondom ellers) var det endelig på tide å get it on. Jeg setter meg skrevs over ham, og begynner å ri. Et lite minutt eller så senere var jeg godt i gang, mog nøt det, men merka på ham at reaksjonen ikke akkurat sto til forventninga, så jeg spør hva som er galt. Han kikker opp på meg, smiler ømt og sier: "Vet du, jeg kjenner ingenting, jeg, *navnet mitt* ... men bare fortsett du, altså!". Needless to say, jeg mista tenninga tvert, og kasta meg over på rygg og holdt på å le meg ihjel. Fikk i hvert fall bekrefta hvorfor kondom ikke er noe alternativ her i huset. Du har en snill mann i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #695 Del Skrevet 25. oktober 2009 "Her kommer innskuddet, lille spermegrisen min" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. oktober 2009 #696 Del Skrevet 25. oktober 2009 Denne tråden er så morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. oktober 2009 #697 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du har en snill mann i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 25. oktober 2009 #698 Del Skrevet 25. oktober 2009 *abonnere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scream Skrevet 25. oktober 2009 #699 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har nok ikke noe spesielt å dele selv, men mye morsomt her..Utrolig hva noen kan finne på å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j20 Skrevet 27. oktober 2009 #700 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vell, vi var 16, midt på natta, jeg runka han....etterhvert husker jeg han spurte om jeg var sliten i hånda, ''neida'' sa jeg, men sannheten er at jeg sovnet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå