fløtepia Skrevet 12. februar 2009 #521 Del Skrevet 12. februar 2009 denne var det ei veninne av meg som sa.. hun var jomfru, og var sammen med en fyr og hadde aldri blitt fingret før. mens de lå i senga så fingret han henne og da han var ferdig så sa hun "brukte du kondom?" hun blir enda mobbet for den hendelsen.. :knise: jeg har selv hatt en del ONS, men faktisk enda ikke opplevd noen kommentarer som skiller seg ut =P kanskje jeg er heldig med valget av fyrer å ta med hjem i fra byen :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auch Skrevet 20. februar 2009 #522 Del Skrevet 20. februar 2009 haha, her var det mye morsomt. Etter at jeg hadde meg med en random jente engang, som visstnok var jomfru sa hun etter akten "Jeg fikk samme følelse i kroppen som når benet mitt sover" Skjønte egentlig ikke helt hva hun mente, men det kan ikke ha vært noe god sex for hennes del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hnoftg Skrevet 21. februar 2009 #523 Del Skrevet 21. februar 2009 Ikke under akten, men rett etterpå... han ruller seg over i senga, svett, smilende og pesende mens han ser på meg med et fornøyd blikk.. You`re fucked! .... jeg hadde fått fullstendig latterkrampe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 21. februar 2009 #524 Del Skrevet 21. februar 2009 "Hvor fort tror du du kan få meg til å komme ? , må ut å skru igjen" der lå han med armene over hodet, og hadde ihvertfall ikke tenkt å gi noe tilbake... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siljej Skrevet 21. februar 2009 #525 Del Skrevet 21. februar 2009 Hahahahaha. Utrolig mye bra her... Min er ikke så morsom da, men kan ta den med likevel... Jeg var på sydenferie med det som var kjæresten min på den tiden. Vi lå og halvsov, jeg var gørrfull og plutselig så spør jeg skikkelig overraska: "Har vi analsex nå??" Det var litt flaut å høre dagen etter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #526 Del Skrevet 21. februar 2009 Samboeren og jeg koste oss, og mens han fingret meg, presterte han å si: "Mmmmm... Masse deilige sauser" for så å komme på hva han sier og retter "Mmmm... safter" og trodde det gikk upåaktet hen. Jeg fikk totalt latterkrampe og begynte å tenke på bernaise og kyllingsaus, og han ble litt småflau før han også knakk sammen i latter. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 22. februar 2009 #527 Del Skrevet 22. februar 2009 haha, her var det mye morsomt. Etter at jeg hadde meg med en random jente engang, som visstnok var jomfru sa hun etter akten "Jeg fikk samme følelse i kroppen som når benet mitt sover" Skjønte egentlig ikke helt hva hun mente, men det kan ikke ha vært noe god sex for hennes del. Joda, det kan hende hun følte en begynnende orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. februar 2009 #528 Del Skrevet 22. februar 2009 Vi skulle nettopp ha litt , idet vi ramler ned på senga detter sengebunnen ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #529 Del Skrevet 22. februar 2009 To åring som reiser seg forskremt fra senga si og sier: "pappa, itte slå mammaen min!" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Telys Skrevet 22. februar 2009 #530 Del Skrevet 22. februar 2009 haha, her var det mye morsomt. Etter at jeg hadde meg med en random jente engang, som visstnok var jomfru sa hun etter akten "Jeg fikk samme følelse i kroppen som når benet mitt sover" Skjønte egentlig ikke helt hva hun mente, men det kan ikke ha vært noe god sex for hennes del. Hvis det hun mente var en slags nummenhet i kroppen etterpå,så er det positivt Det synes ihvertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #531 Del Skrevet 22. februar 2009 Rart hvordan så mange idioter klarer å få dere damer til sengs..? :klø: skal ikke mye til for å få en dame til sengs da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uskikkelig Skrevet 24. februar 2009 #532 Del Skrevet 24. februar 2009 hadde sex ute i en park i oslo. fyren hadde ikke kondom og det hadde blitt kliss om han skulle komme på meg eller i meg så han kom like så greit i gresset. men han var jo klissete:P jeg kom med det beste forslaget ever: "la den lufttørke" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 25. februar 2009 #533 Del Skrevet 25. februar 2009 en venninnes bodde for noen år sammen med en kompis, og en kveld hun var på besøk, bestemte romkameraten og dama at nå var det på tide med noe sengekos. Venninna mi og typen forflytta oss da inn på soverommet deres for å se tv og komme så langt bort fra evt lyder vi bare kunne. Det varte og det rakk, og plutselig hørte vi romkameraten brøle "BECKHAM NR SJUUUUUU", etterfulgt av et latterhyl fra dama. Da visste det seg at den eminente elsker hadde bestemt seg for å prøve å holde ut lenger enn vanlig, og ramset opp samtlige spillere på Man U. Desverre for ham, kom han ikke lengre enn Beckham :skratte: :skratte: 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliizabeth Skrevet 27. februar 2009 #534 Del Skrevet 27. februar 2009 "bare slappa du nå og la'n far ta seg av deg" hehehee.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snixy Skrevet 27. februar 2009 #535 Del Skrevet 27. februar 2009 Typen min presterte å si: Åh, har du lyst te å spis tissemann du da? Big time turn off. Ble ikke noe mer den kvelden for å si det sånn. Ble rett og slett kvalm 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 28. februar 2009 #536 Del Skrevet 28. februar 2009 *Mine innlegg* Det med å få samme følelsen som om beinet sover, kan oppstå hvis man puster unormalt fort, lenge og mye, noe som jo kan forekomme under sex. Hyperventilering gir også samme effekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 28. februar 2009 #537 Del Skrevet 28. februar 2009 Ler meg ihjel!! Fantastisk tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 28. februar 2009 #538 Del Skrevet 28. februar 2009 Typen min presterte å si: Åh, har du lyst te å spis tissemann du da? Big time turn off. Ble ikke noe mer den kvelden for å si det sånn. Ble rett og slett kvalm herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #539 Del Skrevet 3. mars 2009 Her var det utrolig mye bra. Kan ikke si jeg har noen bra kommentarer.. men den ene eksen min presterte å sovna under akten.. Det verste var at dette var ikke første gangen han gjorde dette... Det skjedde en del ganger og jeg følte meg ikke så bra kan du si.. Jeg må tydeligvis ha vært ganske kjedelig i senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerpuffgirl Skrevet 3. mars 2009 #540 Del Skrevet 3. mars 2009 Det var da jeg og min søster hadde en affære. Da sa hun til meg; KALL MEG MAMMA KALL MEG MAMMA!!! Din SØSTER?!?!? WTF?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå