Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trheim74 skrev (1 minutt siden):

Han (ons): "Kall meg gubben din og be meg gjøre deg gravid"

Jeg: Nei....

Nå lo jeg høyt, takk!

Anonymkode: 85968...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 21.09):

Jeg red en fyr og jeg snakker under sex og sa "fy faen jeg elsker hvor dypt kuken din går inn JAAAA!" og når jeg ser ned så ligger han der skremt og sier "eg e fra lande, de seie'kje sånt der.. ".

Anonymkode: ccf63...27a

Jeg griner 🤣

Anonymkode: 1601b...e73

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Jeg hører ofte kommenterer på hvor stor og deilig pikken min er. 

Omg. Har aldri sett er så stor pikk før. 

Wow. Hvordan skal jeg få plass til den?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex i misjonæren med en fyr som pruttet litt hver gang han støtet, jeg skjønner det kan skje under sex, men han småfeis litt hele tiden og han bare latet som ingenting! 

Prutt.. prutt.. prutt.. prutt 😂

Anonymkode: 6a294...801

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige og jeg hadde en fyr en gang som åpenbart ikke var forberedt på mitt svar, han var nok lysten på å ta meg bak og jeg var ikke helt edru når han hintet forsiktig og antydet slik forsiktig om jeg turte å ta den i rompa(jeg har normalt ikke noe mot litt analsex og foretrekker ofte at det avsluttes med at de kommer i baken min) men ikke helt edru og han var kanskje litt vel forsiktig svarte jeg slik «knulle meg i ræva?» og han ble slapp tvert😂 Vi snakket om det etterpå, og greia var vist slik, han likte rompa mi og syntes den var veldig sexy og deilig, men ræva? Det var vist alt annet en sexy og deilig og han mistet lysten da det fine han hadde i tankene brått ikke hørtes fint ut😳😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingv38 skrev (7 minutter siden):

Folk er forskjellige og jeg hadde en fyr en gang som åpenbart ikke var forberedt på mitt svar, han var nok lysten på å ta meg bak og jeg var ikke helt edru når han hintet forsiktig og antydet slik forsiktig om jeg turte å ta den i rompa(jeg har normalt ikke noe mot litt analsex og foretrekker ofte at det avsluttes med at de kommer i baken min) men ikke helt edru og han var kanskje litt vel forsiktig svarte jeg slik «knulle meg i ræva?» og han ble slapp tvert😂 Vi snakket om det etterpå, og greia var vist slik, han likte rompa mi og syntes den var veldig sexy og deilig, men ræva? Det var vist alt annet en sexy og deilig og han mistet lysten da det fine han hadde i tankene brått ikke hørtes fint ut😳😂

Makan. 😂 Hadde en dame bedt meg slik; "ta meg i ræva, kjør meg i rassen", o.l. Da hadde jeg fått følelsen av å være i bingen med en lastebilsjåfør(kvinnelig.) Da blir det ikke noe liv i understellet mitt heller..🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PITTY skrev (1 time siden):

Makan. 😂 Hadde en dame bedt meg slik; "ta meg i ræva, kjør meg i rassen", o.l. Da hadde jeg fått følelsen av å være i bingen med en lastebilsjåfør(kvinnelig.) Da blir det ikke noe liv i understellet mitt heller..🤣

Jeg aner ikke hvorfor jeg svarte slik men tror jeg må skylde på litt for mye alkohol da jeg normalt velger å være langt søtere i å ordlegge meg😳😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Prutt.. prutt.. prutt.. prutt

Hahahaha....   Ser for meg deg med fittefis samtidig      :fnise:

PITTY skrev (4 timer siden):

Veldig så fintfølende enkelte er ....  " Unnskyld nådige frøken, kan de vennligst løfte på skjørtene deres så jeg kan penetrere dem i rectum ? "   😅

Anonymkode: deb6e...4cd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahahaha....   Ser for meg deg med fittefis samtidig      :fnise:

Veldig så fintfølende enkelte er ....  " Unnskyld nådige frøken, kan de vennligst løfte på skjørtene deres så jeg kan penetrere dem i rectum ? "   😅

Anonymkode: deb6e...4cd

🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: dcd3f...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Æ lure på koss æ ska kom mæ opp på sykkern i mårra?" (Jente på 22, som jeg tok bakfra i 2004)

Anonymkode: fad3e...c84

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke en rar kommentar egentlig, men heller den søteste kommentaren en mann har sagt til meg under hyrdestunden; Skjønne, vakre og deilige Huldra mi ❤️ ( Vi er ikke sammen i dag, men han var en av mine første. Jeg hadde utslått, langt hår, som i tillegg var litt bustete ). Jeg glemmer han aldri for den kommentaren.

Anonymkode: 47192...262

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun

-kikker intenst på penis hodet mens hun runker den og sier "sprut da! Sprut for meg! Jeg vil se vulkanen!" - 

Ble litt sattut første gangen, da jeg var vant med jenter/kvinner som stort sett ikke sa noen ting. 

Vi er fremdeles gift på 17 året 😅

Mann 40.

Anonymkode: b0df7...d3f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte ei dame igjenom jobben, ba henne ut på date å ting gikk bra, en ukes tid etter det skulle vi på ny date, hun kom i en fin kjole å så helt herlig ut. Endte opp på et hotellrom å begynte kle av oss, så begyner hun å fortelle om xn som det alltid gikk så fort for, liten pikk hadde han og så hun håpet jeg holdt ut lengere en han å hadde lit mer i by på.... Ble plutselig veldig usikker der jeg sto i kun bokseren, det gikk som det gikk, halvslapp pikk å prestasjonsangst som ikke ble noe bedre av at hun sa " Jaja, vi har hotellet og det er lenge siden jeg smakte pikk sist så vi tar en natt vi også sier vi det er bra.

En annen gang jeg dro på date, alt gikk egentlig fint å hun spurte om jeg kunne kjøre innom butikken  når jeg kjørte hu hjem, hjalp henne bære inn varene å hun innveterte på en kaffe, seint men ok, satt meg på sofaen og hun kom med kaffen og sier da " Jeg vil ikke ligge med deg siden dette er første daten, men jeg kan runke deg å du kan ta på puppene mine i mens", vel en runk er en runk å pupper er alltid kult så.........

Anonymkode: 2085e...318

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Møtte ei dame igjenom jobben, ba henne ut på date å ting gikk bra, en ukes tid etter det skulle vi på ny date, hun kom i en fin kjole å så helt herlig ut. Endte opp på et hotellrom å begynte kle av oss, så begyner hun å fortelle om xn som det alltid gikk så fort for, liten pikk hadde han og så hun håpet jeg holdt ut lengere en han å hadde lit mer i by på.... Ble plutselig veldig usikker der jeg sto i kun bokseren, det gikk som det gikk, halvslapp pikk å prestasjonsangst som ikke ble noe bedre av at hun sa " Jaja, vi har hotellet og det er lenge siden jeg smakte pikk sist så vi tar en natt vi også sier vi det er bra.

En annen gang jeg dro på date, alt gikk egentlig fint å hun spurte om jeg kunne kjøre innom butikken  når jeg kjørte hu hjem, hjalp henne bære inn varene å hun innveterte på en kaffe, seint men ok, satt meg på sofaen og hun kom med kaffen og sier da " Jeg vil ikke ligge med deg siden dette er første daten, men jeg kan runke deg å du kan ta på puppene mine i mens", vel en runk er en runk å pupper er alltid kult så.........

Anonymkode: 2085e...318

Hjelp, hvor mange andre har hun gjort det der med 😂🤮

Anonymkode: 46e18...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...