Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Ble det gjennomført?

Anonym poster: a65f3b2ef67db71e8190dde09a4e675c

Nope, jeg er ikke sporty.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nope, jeg er ikke sporty.

Bra, jeg hadde tatt beina fatt om en fyr hadde sagt det samme til meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Bra, jeg hadde tatt beina fatt om en fyr hadde sagt det samme til meg.

Ness, det er lov å spørre, dessuten var han god i senga :nigo:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ness, det er lov å spørre, dessuten var han god i senga :nigo:

Jeg ville blitt sterkt hemmet, fordi jeg ville ha fryktet at han ville gjennomført sin fantasi - sånn helt plutselig. :redd:

God i senga eller ei, jeg hadde meldt pass! Forebygging, vet du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kveld bestemte jeg meg for å bruke kjæresten som dildo. Dvs at jeg fokuserer på meg selv først, og så får han resten av fokuset etterpå. (Han synes forresten det er kjempemorro!) Men denne ene gangen hadde han litt problemer med å holde seg, så jeg spurte på spøk om han skulle ha et blad, for å få tankene over på noe annet. Men han tok meg seriøst, og begynte febrilsk å lete etter et blad! Så det hele endte i latter, jeg lo hver gang jeg så på han, og han ble slapp fordi jeg lo. Hurra!

:fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når det nærmet seg klimaks for oss begge, klarte typen min å si:"Bapp Bapp som ei høns"

Istedenfor å komme, brølte vi begge ut i latter :fnise:

Anonym poster: 3081bc5e3a352e4a936016c90eefd6cc

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Etter en av de bedre (og lengre) rundene vi har hatt i senga - med dertil hørende flom av safter - vil plutselig ikke junior mer. Gubben min: "Faen, din pikk, har du drukna? Kom deg opp nå!"

Anonym poster: bfc2995e9a028e946493a665fb9957f8

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Det var vell etter vi hadde hatt oss da men. I går etter jeg og kjæresten hadde hatt oss lå og koste oss. Jeg begynenr å lage fiskelyder med munnen og han sier på kødd "did I sleep with a fish?" xD vi er begge norske btw xD

Anonym poster: 5a487d444eb66128efe538a35002a933

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kjent for å være rimelig vanskelig å få til sengs. En kompis kalte meg mission impossible, og det ble raskt populært i vennegjengen. Da han ene (som er kjæresten min nå) endelig fikk meg til sengehalmen, og vi begge lå og var rimelig utkjørte etter første runde, bryter han ut; ''mission impossible compleated.''

Anonym poster: 8f1fd5eb0ca175f70a8c4232e8838f8a

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rett etter kjæresten min hadde kommet inni meg så han søtt på meg og sa: "Ah, den hører hjemme der... "

Litt rart kanskje, men jeg synes det var romantisk jeg :hjerter_rundt:

Anonym poster: 68232200349e8ef978d3bfaf476638ee

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva var det du het igjen ?

Anonym poster: 68133867957c4a4b85aad6cf5a9df529

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og en jeg holder på med lå i senga og kosa og varma opp.. Plutselig setter han seg opp i senga, og gjør seg klar til å putte den inn og sier med høy mørk stemme "Mellon" (som Gandalf i ringenes herre sier for å åpne dørene til moria) :)

Var fryktelig morsomt.. Jeg lo kraftig, og åpna bena for han :) <br /><br /> Anonym poster: 0ccfc30c679bf5e97c90eacab9035afe

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han: Puledukka mi . :eeeh:

Anonym poster: b14c058aa6b8f0d3637627100671e14b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Jeg og en jeg holder på med lå i senga og kosa og varma opp.. Plutselig setter han seg opp i senga, og gjør seg klar til å putte den inn og sier med høy mørk stemme "Mellon" (som Gandalf i ringenes herre sier for å åpne dørene til moria) :)

Var fryktelig morsomt.. Jeg lo kraftig, og åpna bena for han :) <br /><br /> Anonym poster: 0ccfc30c679bf5e97c90eacab9035afe

Hahahah! Jeg tror jeg dauer!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen i helvete!!! Hahaha! Den der skal jeg så jævlig ta selv en gang :P (dama er lotr fan! :D)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fy faen i helvete!!! Hahaha! Den der skal jeg så jævlig ta selv en gang :P (dama er lotr fan! :D)

Ja det bør du gjøre :) :) Funka som faen på meg iallefall, og jeg er også lotr fan :D<br /><br /> Anonym poster: 0ccfc30c679bf5e97c90eacab9035afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stjerner og planeter

Ja det bør du gjøre :) :) Funka som faen på meg iallefall, og jeg er også lotr fan :D<br /><br /> Anonym poster: 0ccfc30c679bf5e97c90eacab9035afe

då eg var ung var det "sesam, sesam lukk deg opp..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest test123

Etter sex sammen for første gang.

Sykepleier(han) sier på spøk: Se. det var ikke så ille.

Hun svar: Nei, jeg kjente ingenting.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Haha!

I dag gav jeg kjæresten en BJ. Imens vi holdt på utroper han plutselig: "Slikk meg på egga!"

:kaklehone:

Han kom tydeligvis ikke på ordet ballene/tekstiklene i farta!

Endret av LonelyAngel
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...