AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1701 Del Skrevet 21. mai 2012 haha nei! du vet vell ka tryllestaven var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1702 Del Skrevet 21. mai 2012 Noen år siden. Jeg og en kompis ble med ei dame og venninna hennes hjem til henne på "nachspiel". Vi havna på hvert vårt tom med hver vår dame. Dama til kompisen var vel det jeg vil kalle uvanlig høylydt, og jeg og dama jeg hadde på rommet inntil, lo godt av det. Dette var midt på sommeren, lyst og fint, så ved 5-6 tida rusla jeg og kompisen hjemover i soloppgangen. Begge var i godt humør og fornøyd med kvelden, og jeg måtte jo høre hva han synes om sin opplevelse, og om dette kanskje kunne være noe å bygge videre på. Dialogen gikk omtrent sånn: Jeg: Fu faan så høylydt hu dama di var. Han: Ja, jeg veit, hun kan ikke være helt god i hodet. Jeg: Å? Hun stønna jo veeldig da, hun likte det tydeligvis.. Han: Neinei, hun der er IKKE god i hodet! Jeg: Hvorfor ikke? Hun stønna og bar seg så vi hørte det veldig godt ihvertfall.., tror hun nøyt det maks ass.. Han: Neineinei, det kan ikke være tilfelle!! Jeg: Hvorfor ikke? Han: Jeg ække så god til å pule! Jeg: OK. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 21. mai 2012 #1703 Del Skrevet 21. mai 2012 Noen år siden. Jeg og en kompis ble med ei dame og venninna hennes hjem til henne på "nachspiel". Vi havna på hvert vårt tom med hver vår dame. Dama til kompisen var vel det jeg vil kalle uvanlig høylydt, og jeg og dama jeg hadde på rommet inntil, lo godt av det. Dette var midt på sommeren, lyst og fint, så ved 5-6 tida rusla jeg og kompisen hjemover i soloppgangen. Begge var i godt humør og fornøyd med kvelden, og jeg måtte jo høre hva han synes om sin opplevelse, og om dette kanskje kunne være noe å bygge videre på. Dialogen gikk omtrent sånn: Jeg: Fu faan så høylydt hu dama di var. Han: Ja, jeg veit, hun kan ikke være helt god i hodet. Jeg: Å? Hun stønna jo veeldig da, hun likte det tydeligvis.. Han: Neinei, hun der er IKKE god i hodet! Jeg: Hvorfor ikke? Hun stønna og bar seg så vi hørte det veldig godt ihvertfall.., tror hun nøyt det maks ass.. Han: Neineinei, det kan ikke være tilfelle!! Jeg: Hvorfor ikke? Han: Jeg ække så god til å pule! Jeg: OK. Bra at han kjente sine egne evner da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 21. mai 2012 #1704 Del Skrevet 21. mai 2012 "Ta meg hardere pappa" - Hahaha! Fy faen, det var mildt sagt akward. "Pappa"!? Hva i huleste? En måtte alltid ha musikk, så hun satte på en egen kanal med pusete lovesongs, samt noen innslag av sleskete sanger. Kort fortalt; hun begynte av og til å synge med musikken mens vi gyvet løs. Synge, altså. "Nå skal jeg ri deg inn i solnedgangen" etterfulgt av en latter og "hoppla!" før hun satte i gang for fullt. Hahaha! Denne tråden har skyhøy popcorn-faktor. oi! den er lei å bortforklare.....! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 21. mai 2012 #1705 Del Skrevet 21. mai 2012 dette er vel ikke direkte fra hyrdestunden men ei jeg ble med hjem fra byen en gang hadde den ene langveggen av soverommet dekket med BDSM-utstyr. Jeg var klar over tilbøylighetene hennes men jeg tror jeg aldri har sovet så dårlig noen gang før som jeg gjorde den natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 21. mai 2012 #1706 Del Skrevet 21. mai 2012 Det er vel ikke en direkte kommentar da, men en nær venninne ringte mens vi hadde sex, og vi hadde såvidt starta, så jeg tok den. Hun skravla i vei mens jeg satt og rei han, og vi lo godt begge to. Jeg sa at jeg var "litt opptatt" og la på da det ble for digg til at jeg klarte å la være å stønne, og så fortsatte vi. Jeg fortalte venninna mi om situasjonen etterpå, og nå syns vi alle tre det er ustyrtelig morsomt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #1707 Del Skrevet 21. mai 2012 Ikke noe som har blitt sagt egentlig. Men da jeg og exen hadde sex så ringte bestekompisen hans. Jeg red han og mobilen lå i vinduskarmen rett ved siden av meg. Så jeg ga tlf til han. Samtalen var fort ferdig og jeg la mobilen i vinduskarmen igjen. Jeg fortsetter å ri han og jeg er rimelig høylytt.. Plutselig så hører jeg en fjern stemme.. HAllo?? halloo? jeg begyner å tenke .. hva faen er det? Joda, idioten jeg sitter oppå klarte ikke å legge på ! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 21. mai 2012 #1708 Del Skrevet 21. mai 2012 hmm..Ny inne på denne tråden, sex og singelliv på tv og jeg kom på at jeg har popcorn! En veldig fin kveld/natt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. mai 2012 #1709 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) "Ta meg hardere pappa" - Hahaha! Fy faen, det var mildt sagt akward. "Pappa"!? Hva i huleste? En måtte alltid ha musikk, så hun satte på en egen kanal med pusete lovesongs, samt noen innslag av sleskete sanger. Kort fortalt; hun begynte av og til å synge med musikken mens vi gyvet løs. Synge, altså. "Nå skal jeg ri deg inn i solnedgangen" etterfulgt av en latter og "hoppla!" før hun satte i gang for fullt. Hahaha! Denne tråden har skyhøy popcorn-faktor. jeg har sagt noe av det samme og selv om jeg fikk veldig lyst til å nynne denne: så gjorde jeg det ikke hehehe Endret 21. mai 2012 av Nuppdupp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 22. mai 2012 #1710 Del Skrevet 22. mai 2012 Han forsøkte å holde seg fra å komme for tidlig: "Bestemor, bestemor, bestemor, bestemor" i ett sett gjennom halve økta. Jeg hadde ikke nevneverdige problemer med å holde meg i alle fall. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 22. mai 2012 #1711 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Her er en fin en som jeg tror ville gjøre seg som bakgrunnsmusikk: Rawhide theme: Den har en fin rytme og relevant tekst. "keep them doggies movin!" Endret 22. mai 2012 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. mai 2012 #1712 Del Skrevet 23. mai 2012 Noen år siden. Jeg og en kompis ble med ei dame og venninna hennes hjem til henne på "nachspiel". Vi havna på hvert vårt tom med hver vår dame. Dama til kompisen var vel det jeg vil kalle uvanlig høylydt, og jeg og dama jeg hadde på rommet inntil, lo godt av det. Dette var midt på sommeren, lyst og fint, så ved 5-6 tida rusla jeg og kompisen hjemover i soloppgangen. Begge var i godt humør og fornøyd med kvelden, og jeg måtte jo høre hva han synes om sin opplevelse, og om dette kanskje kunne være noe å bygge videre på. Dialogen gikk omtrent sånn: Jeg: Fu faan så høylydt hu dama di var. Han: Ja, jeg veit, hun kan ikke være helt god i hodet. Jeg: Å? Hun stønna jo veeldig da, hun likte det tydeligvis.. Han: Neinei, hun der er IKKE god i hodet! Jeg: Hvorfor ikke? Hun stønna og bar seg så vi hørte det veldig godt ihvertfall.., tror hun nøyt det maks ass.. Han: Neineinei, det kan ikke være tilfelle!! Jeg: Hvorfor ikke? Han: Jeg ække så god til å pule! Jeg: OK. Denne made my day 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhallå Skrevet 27. mai 2012 #1713 Del Skrevet 27. mai 2012 Første gangen jeg hadde sex. Ung, nervøs, noe flau og utolmodig. Vi lå i misjonæren, og han fiklet med å "finne frem". Han: "Hullet ditt er så langt nede!" Jeg blir flau, mumler tilbake og lar han fortsette å prøve. Jeg begynner å bli lei, og sier: "Men du har i det minste et fint tak da".. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 27. mai 2012 #1714 Del Skrevet 27. mai 2012 Første gangen jeg hadde sex. Ung, nervøs, noe flau og utolmodig. Vi lå i misjonæren, og han fiklet med å "finne frem". Han: "Hullet ditt er så langt nede!" Jeg blir flau, mumler tilbake og lar han fortsette å prøve. Jeg begynner å bli lei, og sier: "Men du har i det minste et fint tak da".. Han fortjente den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1715 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg var på fylla og endte opp på med å dra hjem til noen gutter jeg kjente. Jeg endte opp med å skulle sove i senga til han ene, men etterhvert utvikla deg seg til heftig klinging. Etter en stund hintet jeg til at jeg ønsket meg litt mer action og han begynte å slikke meg. Det var utrolig deilig og jeg kom med kommentaren "wow, detta har du gjort før", hvorpå gutten svarer "Nei, aldri. Jeg er kristen og hadde egentlig tenkt å spare meg til ekteskapet.. jaja.." Jeg visste ikke hva jeg skulle svare og hele stemninga ble skikkelig klein. Måten han sa det på fikk det til å høres ut som om jeg hadde lurt ham. Jeg var såpass full at jeg måtte sove der, og dagen etter var stemninga ved frokostbordet superklein. Jeg har sett ham i etterkant, men det er lenge siden nå. Håper jeg slipper å møte ham igjen, for jeg klarer fortsatt ikke se han øynene! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 27. mai 2012 #1716 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg var på fylla og endte opp på med å dra hjem til noen gutter jeg kjente. Jeg endte opp med å skulle sove i senga til han ene, men etterhvert utvikla deg seg til heftig klinging. Etter en stund hintet jeg til at jeg ønsket meg litt mer action og han begynte å slikke meg. Det var utrolig deilig og jeg kom med kommentaren "wow, detta har du gjort før", hvorpå gutten svarer "Nei, aldri. Jeg er kristen og hadde egentlig tenkt å spare meg til ekteskapet.. jaja.." Jeg visste ikke hva jeg skulle svare og hele stemninga ble skikkelig klein. Måten han sa det på fikk det til å høres ut som om jeg hadde lurt ham. Jeg var såpass full at jeg måtte sove der, og dagen etter var stemninga ved frokostbordet superklein. Jeg har sett ham i etterkant, men det er lenge siden nå. Håper jeg slipper å møte ham igjen, for jeg klarer fortsatt ikke se han øynene! Dette sa han sikkert bare på tull. Han jeg leier hos, sa noe lignende før vi kjente hverandre. En kveld han var nede hos meg etterat jeg var kommet noenlunde på plass, spurte jeg ham blant annet om han hadde dame. Det hadde han ikke, sa han, ringen på fingeren først før det ble mer intimt. Han var så alvorlig da han sa dette, så jeg gikk fem på. Tenkte dette var en gjennomtenkt beslutning av en ung mann. Jeg fikk erfare noe annet etterhvert . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 28. mai 2012 #1717 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg hadde nettopp fått en stor skuffelse da jeg reiste langt for å besøke en fyr jeg hadde møtt en gang, og jeg fant fort ut at jeg ikke hadde noen følelser for han. Begynte å mislike han mer og mer utover dagen, og så var det tid for sex... Han oppførte seg som en guttunge i senga og lå bare og jokka på meg helt til han kom, og jeg venta bare på at han skulle bli ferdig og kjente han knapt. Så etter en stund med faking utbryter han "ja, det var en real runde!" ... jeg bare smilte og sovnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 28. mai 2012 #1718 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg hadde nettopp fått en stor skuffelse da jeg reiste langt for å besøke en fyr jeg hadde møtt en gang, og jeg fant fort ut at jeg ikke hadde noen følelser for han. Begynte å mislike han mer og mer utover dagen, og så var det tid for sex... Han oppførte seg som en guttunge i senga og lå bare og jokka på meg helt til han kom, og jeg venta bare på at han skulle bli ferdig og kjente han knapt. Så etter en stund med faking utbryter han "ja, det var en real runde!" ... jeg bare smilte og sovnet. Jeg ser ikke den Uforglemmelige kommentaren jeg ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1719 Del Skrevet 28. mai 2012 Hopper i taket av glede over denne tråden! Mine bidrag til gullkornsamlingen: Jeg og kjæresten min er akkurat ferdige etter en runde med hopp og sprett. Han går inn på kjøkkenet i rommet ved siden av og romsterer rundt, mens jeg legger merke til en flekk på lakenet han har laget og utbryter begeistret: "NN, du laga ein flekk på lakenet som likna på ein hval...Ein spermhval", hvorpå jeg hører han miste en kasserolle i gulvet og øyeblikkelig faller sammen i tvikrøket latterkrampe. ...den lignet faktisk på en hval Tidligere pulekompis hadde for vane å brøle "SATAN" i det det gikk for han, mens jeg som regel nøyer meg med "åh Guuud". Ble en snodig kombo. Ble en gang fortalt av min eks morgenen etter en temmelig fuktig bytur at jeg hadde kalt han navnet til en venninne av meg under akten. Dette husket jeg altså ikke, men han påsto så. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. mai 2012 #1720 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg ser ikke den Uforglemmelige kommentaren jeg ? "ja, det var en real runde!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå