Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Gjest MissPennyfeather

Jeg elsker sånne tråder!

Jeg husker ikke så mye som har blitt sagt under akten, men jeg husker noen situasjoner etterpå, og morsomme ting som ble gjort under akten.

Den første var med den første "ordentlige" kjæresten jeg hadde. Vi hadde på TVen mens vi holdt på, også plutselig begynte "Skippy". Han var veldig konsentrert, og tilsynelatende helt ubevisst begynte han å jokke i takt med musikken. Jeg holdt på å le meg ihjel, men jeg har på følelsen at det er en situasjon som er var mer morsom der og da..

En annen kjekkas jeg hadde meg med hadde en gammel idrettsskade, så mens han ventet på operasjon måtte han teipe kneet når han skulle drive med fysisk aktivitet. Det hører med i historien at vi begge var noe bedugget. Så han driver og tar meg bakfra, når han plutselig dytter litt hardt, og jeg på et eller annet vis flyr ut av senga, og slår kneet i gulvet. Etter en lang og pinlig stillhet mumler han forsiktig "Så skal vi begge ha teipet knærne"(han var dansk, og jeg orker ikke omformulere det=p).

Og den som kanskje er mest relevant til tråden er en eks som utbrøt "dette var noe annet enn eksen, med henne var det som å stikke pikken i en bøtte med vann" første gangen vi hadde sex med hverandre.

Jeg har flere, men jeg tror jeg sparer de til en annen gang :biggrin:

Endret av MissPennyfeather
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Jeg har en god historie også da, en av de bedre var : "du lukter honning og jeg får ikke nok av lukten din". :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

han: expecto..expecto.... EXPECTO PATRONUUUUUUUUUUUUUUM....ahhhh!!!!!

:overrasket:

eg kjønte det ikke med en gang....men ja :glare:

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg hadde dødd av latter :ler:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg har en god historie også da, en av de bedre var : "du lukter honning og jeg får ikke nok av lukten din". :rodmer:

det er vel ikke det verste komplementet en kan få.

jeg skjønner den fremdeles ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er sikkert treig, men dette forstår jeg ikke. Eller, det vil si jeg skjønner at det går for mannen, men hva betyr patronum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er en trylleformel i Harry Potter, som gjør at det kommer sånne sølv/hvite greier ut av tryllestaven.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er en trylleformel i Harry Potter, som gjør at det kommer sånne sølv/hvite greier ut av tryllestaven.

Da er det ikke det minste merkelig at jeg ikke skjønte dette. Jeg har ikke lest noen av Harry Potter-bøkene (men jeg har sett et par filmer, da :sjenert: )

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg er sikkert treig, men dette forstår jeg ikke. Eller, det vil si jeg skjønner at det går for mannen, men hva betyr patronum?

Expecto patronum er en greie fra Harry Potter bøkene. en slags positiv kraft og tenke på noe godt fra fortiden og si Expecto Patronum.

Endret av "gjest"
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke det minste merkelig at jeg ikke skjønte dette. Jeg har ikke lest noen av Harry Potter-bøkene (men jeg har sett et par filmer, da :sjenert: )

Det er skytsengelen som kommer ut av tryllestaven forresten ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

det er vel ikke det verste komplementet en kan få.

Nei, har fått høre fra flere menn jeg har vært til sengs med at duften min er uimotståelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang skulle jeg gi en gutt en blowjob. Hadde ikke gjort det så mange ganger, og var dermed litt nervøs. "Hva om jeg biter deg?" klarte jeg å si. Han ble litt redd stakkars, så jeg måtte legge til "ikke med vilje altså."

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Expecto patronum er en greie fra Harry Potter bøkene. en slags positiv kraft og tenke på noe godt fra fortiden og si Expecto Patronum.

Dette har jeg sett, men har vel ikke lagt merke til så nøye hva han sier :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

En gang skulle jeg gi en gutt en blowjob. Hadde ikke gjort det så mange ganger, og var dermed litt nervøs. "Hva om jeg biter deg?" klarte jeg å si. Han ble litt redd stakkars, så jeg måtte legge til "ikke med vilje altså."

Vel vennen, en av de første gangene jeg saug en fyr, presterte jeg å spy utover hans edlere deler. Pga jeg var alt for full. Det hadde intet med ham å gjøre overhodet.

Egne tabber må med de også.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vennen, en av de første gangene jeg saug en fyr, presterte jeg å spy utover hans edlere deler. Pga jeg var alt for full. Det hadde intet med ham å gjøre overhodet.

Egne tabber må med de også.

Oi! Hvordan reagerte han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det flaueste jeg har opplevd var da jeg var rundt 16 år. Min daværende kjæreste var like gammel som meg og ikke særlig velutrstyrt. Vi var godt i gang og jeg red han, plutselig hører jeg: "oiii, jeg ble slapp.." Ehm, og det verste var vel at jeg ikke merket det, i og med at han var såpass liten. ( det skal vel ganske lite utstyr til for at en som er uerfaren i senga ikke skal kjenne noe i det hele tatt.. ) Gjett om jeg kom meg fort ned og holdt på å le meg ihjel innvendig. Stakkars fyr.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KONGE! Hadde han tryllestaven i handa?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ta meg hardere pappa" - Hahaha! Fy faen, det var mildt sagt akward. "Pappa"!? Hva i huleste?

En måtte alltid ha musikk, så hun satte på en egen kanal med pusete lovesongs, samt noen innslag av sleskete sanger. Kort fortalt; hun begynte av og til å synge med musikken mens vi gyvet løs. Synge, altså.

"Nå skal jeg ri deg inn i solnedgangen" etterfulgt av en latter og "hoppla!" før hun satte i gang for fullt. Hahaha!

Denne tråden har skyhøy popcorn-faktor. :popcorn:

Endret av Pene sko...
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...