Gutt83 Skrevet 14. januar 2012 #1521 Del Skrevet 14. januar 2012 En gang utbrøt kjæresten min idet han skulle komme: "Jeg kommer!! eeeen toooo treeee!!!!" :/ meg? jeg var i alle fall sammen med ei født i 89 og kan minnes å ha sagt noe slikt... :/ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 14. januar 2012 #1522 Del Skrevet 14. januar 2012 Hahaha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillejenta1 Skrevet 14. januar 2012 #1523 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg kommer på en jeg også Jeg hadde en knullekompis for en del år siden. Første gangen vi skulle ha oss sa han så pent: Du, kan ikke vi slå av lyset...?? Jeg har så liten kuk og jeg vil ikke at du skal se den... Men det er jo omtenksomt at han sa i fra på forhånd så jeg ikke fikk sjokk da :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1524 Del Skrevet 15. januar 2012 Hadde ubeskyttet sex med en ONS som nektet kondom (ja, jeg vet jeg var dum som gikk med på det. Er det lov til å si fylla har skylda)Midt under akten utbryter han "Jeg har herpes altså." Som om det skulle være verdens mest naturlige ting. Om det var sant eller verdens dårligste spøk vet jeg ikke, og heldigvis fikk jeg ihvertfall ingenting! Men det satte en støkk i meg, og en god lærepenge, det gjorde det. Du kan ha fått herpes, mange har viruset liggende latent i mange år før de plutselig får utbrudd... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1525 Del Skrevet 15. januar 2012 Huker av på anonym her altså.. Jeg og gubben kosa vårs, og v i var begge litt tøysete. Han er ikke særlig glad i "populær-musikk", men plutselig begynner han å synge "You`re sexy and I knot it, mm-m-mmm"...hans egen, seksuelle versjon av LMFAO - Sexy and I know it. Jeg lo.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koe Skrevet 15. januar 2012 #1526 Del Skrevet 15. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 16. januar 2012 #1527 Del Skrevet 16. januar 2012 :/ meg? jeg var i alle fall sammen med ei født i 89 og kan minnes å ha sagt noe slikt... :/ Hehe, det er nok ikke det. Jeg er sammen med han enda, så om du ikke er kjæresten min da :gjeiper: Det var ganske morsomt faktisk. Han pulte meg i takt også! Eeen!! tooooo!! treeee!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 16. januar 2012 #1528 Del Skrevet 16. januar 2012 Kjæresten og jeg hadde en hyrdestund, og av en eller anna mystisk grunn fikk jeg krampe i stortåa -Ææv! Krampe i tåa! skriker jeg. Men kjæresten min hører jo selvsagt feil han vett. -Hæ? Får du orgasme i tåa?? Vi lo så lenge at junior gikk å la seg:P 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #1529 Del Skrevet 16. januar 2012 Huff, jeg har en vond en! :gjeiper: Etter et fantastisk bad sammen, setter jeg meg på knærne og begynner å gi kjæresten min en BJ. Det tar ikke lange stunden før han kommer, og i det han akkurat har kommet utover ansiktet mitt smiler han, ser på meg og sier: "Hva er det nå du har gjort Monika?" Mitt navn er ikke Monika... Forholdet var på nippen til å ryke etterpå faktisk, men han klarte å ro seg i land. Vi er på det stedet nå at vi kan småflire av det. Men jeg må si det fortsatt svir litt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heipådei Skrevet 16. januar 2012 #1530 Del Skrevet 16. januar 2012 dette er ikke så veldig morsomt, men etter akten når vi kler på oss igjen hører jeg han sier "har du vurdert å ta silikon?".. i ettertid sa han det bare var tull.. ble ikke mer på han for å si det sånn!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #1531 Del Skrevet 17. januar 2012 Eksen: jeg fikset ikke å være on top så bra så utbryter han "vi holder oss til drenering" brukte det som et utrykk for misjonærstillingen. wtf. Han jeg dater: var ikke noe samleie men litt tafsing i nedre regioner og han bare "Rawr!" syntes det var søtt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan Skrevet 18. januar 2012 #1532 Del Skrevet 18. januar 2012 :skratte: Er det muulig! Hvor finner dere alle moromenna? Jeg har tydeligvis vært "uheldig" (eller heldig?), som aldri har funnet noen sånne. Det eneste jeg kan huske som har vært i nærheten av merkelig, må være han som sa "Er du egentlig en orkan med navnet (mitt navn)?" Øh, ja... Poenget hans var vel multiorgasmene, men det tok noen sekunder før jeg skjønte hva han mente, og imens han lå der, fornøyd med seg selv og sin "morsomme" kommentar, og ventet på at jeg skulle le, ble det litt klein stemning. Ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1533 Del Skrevet 18. januar 2012 Har vært i et fast forhold i over to år, mye av det dere skriver som er "kleint" skjer ofte her i sengen. Vi har et godt stykke selvironi og godt humør til sengs, det er jeg glad for. Med andre partnere jeg har hatt har jeg klart å si feil navn et par ganger, det er kleint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1534 Del Skrevet 18. januar 2012 Verdens dårligste sex = en hel samtale under økten! Det var kjedelig det. Ingen av oss kom, til slutt bare stoppa vi å han gikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungkvinne Skrevet 18. januar 2012 #1535 Del Skrevet 18. januar 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madeleinee Skrevet 18. januar 2012 #1536 Del Skrevet 18. januar 2012 Har ikke hørt noe merkelig under akten, men har vært komplimenter ute å gått osv som jeg ser har blitt nevnt her tidligere. Siden jeg ikke er anonym vil jeg ikke uttale meg noe videre, jeg ville bare ha denne tråden i innleggene mine siden den var så kul:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eksotisk Skrevet 20. januar 2012 #1537 Del Skrevet 20. januar 2012 "Nå lukta det puffet havre her" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 20. januar 2012 #1538 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Det er ingen big deal, og jeg vet ikke hvorfor JEG fant det så morsomt,men igår greide jeg nesten ikke holde meg og begynte nesten å le høyt.. Vi skal snart flytte sammen og har det siste halvannet året kun hatt min leilighet å "Kose oss" i- nå bor jeg ikke alene og vi er derfor avhengige av at noen ikke er hjemme enten der eller hos meg for at vi har mulighet. Han er veldig glad for (jeg også forsåvidt) at vi skal flytte, og igår mens vi holdt på som verst og utvekslet litt god gammeldags dirty talk, kommer det fra ham: "Skal jeg knulle deg i den nye leiligheten?!" Hehe. Søt da, hva skulle jeg svare, "ja, men ikke i den hvite sofaen", "bare hvis du er snill gutt", "nei jeg vet ikke om jeg tør" Mange alternativer som gikk gjennom det fjåsete hodet mitt der Kom på at eksen min (som var svensk) og jeg engang hadde oss og jeg som vanlig tullet og fjaset veldig. (Han var så stille og rar, så jeg pleide iblant å stønne overdrevet høyt for å se når han sa stopp ) Etter en stund hvor han ikke reagerte spurte jeg ham "Synes du jeg er teit nå?" hvorpå han stønner og sier "Åååh, ja!" Jeg ble litt sånn før det gikk opp for meg at han trodde jeg hadde spurt ham om jeg var "tight". Svensken skjønte ikke hva "teit" betød. Endret 20. januar 2012 av frøkenfryd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 20. januar 2012 #1539 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg har slitt med vestibulitt noen år, og har av den grunn ikke kunne ha sex. Jeg har vært hos spesialt og fått krem og piller og andre tips som har hjulpet meg, og for ikke så lenge siden klarte jeg endelig å gjennomføre samleie. Min kjære var da meget fornøyd for å si det mildt, og jeg veit ikke hvor mange ganger han sa "jeg har fiksa deg!" etterpå :gjeiper: Han tulla med at jeg burde si det til legen min, men ombestemte seg kjapt, for han innså at jeg ikke ville at legen skulle sende alle de andre med vestibulitt til han også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 20. januar 2012 #1540 Del Skrevet 20. januar 2012 åh endelig fant jeg denne igjen x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå