Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Gjest SemperFi

Var en OSN etter byfull på campusområdet jeg kom i snakk med ei på veien hjem. Ble med henne hjem da hun hintet til det.

Under akten spurte hun om det var greit om hun puttet fingeren i rompa.

Jeg missforsto, hun mente MIN rompe.

HELL NO!

Ble midlertidig stopp i noen sekunder for å avverge katastrofe.

Fantastisk jente, men ganske kinky.

Ikke at kinky er galt, så lenge det ikke er noe opp rumpa mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var en OSN etter byfull på campusområdet jeg kom i snakk med ei på veien hjem. Ble med henne hjem da hun hintet til det.

Under akten spurte hun om det var greit om hun puttet fingeren i rompa.

Jeg missforsto, hun mente MIN rompe.

HELL NO!

Ble midlertidig stopp i noen sekunder for å avverge katastrofe.

Fantastisk jente, men ganske kinky.

Ikke at kinky er galt, så lenge det ikke er noe opp rumpa mi.

:fnise:

Denne tråden er så bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt under akten, som jeg forøvrig syntes og trodde var både kjekk og koselig...

Min mann: "Skal vi finne på noe kjekt og koselig ikveld? Kino, kanskje?"

:skratte:

Så mye for DEN akten, liksom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt i gang hvor han ligger bak meg og stanger hører jeg plutselig han synger "når en pepperkakebaker baker pepperbakekaker" :skratte:

Men det største problemet er nok at jeg komer til å assossiere den settingen til den sangen i lang tid fremover :fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt i gang hvor han ligger bak meg og stanger hører jeg plutselig han synger "når en pepperkakebaker baker pepperbakekaker" :skratte:

Men det største problemet er nok at jeg komer til å assossiere den settingen til den sangen i lang tid fremover :fnise:

:skratte::legrine:

Da hadde jeg ledd meg ihjel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Kom salamipølse........Kom til Karina.........Kom salamipølse.

hun ga meg et merkelig blikk da jeg snudde gikk til kjøkkenet og hentet en salamipøse og ga den til henne.

Endret av Corto Maltese
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg hadde meg nå med en kompis, som viste seg å være temmelig god. Såpass god at jeg tilslutt falt om på siden (jeg var øverst) og sier "jeg legger meg bare ned litt her, jeg" og han følger opp med "hva? hva skjedde?". :fnise:

Og så en ONS her for en tid tilbake siden. Fyren var helt OK, jeg trivdes, inntil han plutselig utbryter "jeg kommer!" - og som sagt så gjort. Jeg sitter der (øverst) og utbryter, ganske spontant og temmelig skuffet, "Allerede?!". Stakkars..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var etter, vel og merke men morsom kommentar fra gubben:

" Du er så deilig som Vin Diesel!"

Det han faktisk mente, var at han syntes jeg var så deilig som jeg syntes Vin Diesel er. :ler: Men herregud som jeg lo :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Vet ikke om det er så rart. Men en gang jeg var hos ei, så ble det sent da jeg skulle hjem, hun spurte om jeg ville overnatte på sofaen. Jeg takket ja, fikk dyne og pute og la meg til å sove.

Senere på kvelden kommer hun ut og sier at hun hører noen mennesker utenfor vinduet hennes, hun blir rett og jeg går ut og sjekker, ingen mennesker i sikte.

Så spør hun meg jeg vil ligge på madrassen inne hos henne, jada, ok det. igjen på natta så våkner hun og skal forbi, klarer å tråkke på meg så jeg skvetter opp, hun beklager og spør om ikke det er kaldt der nede, joda litt kaldt er det, men jeg klarer meg.

Hun kommer tilbake og spør om jeg vil ligge i sengen, nja ikke nødvendig, men så sier hun for at det er så kaldt. Ok, la gå ...

Jeg spretter opp i senga, halvsovne og hun begynner å stryke meg (vell å merke at stryking er noe av det verste jeg vet, kan stryke andre, men får noia når jeg blir stryket på). Så jeg skvetter, hun beklager og spør om jeg kan stryke henne. Joda, la gå.

Etter 20 min legger hun seg på brystet mitt og leker med hånden sin, jeg blir selvfølgelig pirret og kommandanten reiser seg. Hun tar på kuken og merker den er hard, tar av meg boxeren og setter i gang der nede. Joda, ender med sex.

Det jeg vil fram til, klokka er nå ca 0600 lite søvn på meg den natten, Under akten sier hun "sola er på vei opp" jeg: "ja ser ut som det, ja". Hun "vil du ha vafler?" jeg: "eeeh ok".

Jada, etter vi var ferdige dusja etc laget hun vafler ...

Akward.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt i akten begynner han å synge på Veronica Maggios sang "Jäg kommer". Greit å få forvarsel da :))

"Jäg er näääästan deeeer!!!!!"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang, for noen år siden rotet jeg meg borti en snodig fyr. Under akten, der han har slengt meg baklengs over armlenet på sofaen så jeg henger der og ser allting opp ned så setter han i gang med "oooohh yeahh... baby... power pussy(!) ..... yeah...." :skratte:

Og ja, han er en blåøyd norsk kar som hadde snakket norsk helt til da. Jeg ble ganske lattermild og kom til å tenke på at noen måtte ha glemt å levere meg mine replikker :fnise:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg husker en episode fra da jeg var relativt nygift. Min mann og jeg satt sammen i sofaen og så på tv og drakk kaffe. Vi tafset litt på hverandre samtidig, det ble hett etterhvert. Det endte med samleie. Idet min mann drar på seg buksene igjen, sier han: "Jeg lurer på om kaffen er varm ennå, jeg." Jeg ble sur og spurte om det var derfor han var så kjapp, for for meg var det ikke det helt store :fnise: .

Endret av Belladonna
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en episode fra da jeg var relativt nygift. Min mann og jeg satt sammen i sofaen og så på tv og drakk kaffe. Vi tafset litt på hverandre samtidig, det ble hett etterhvert. Det endte med samleie. Idet min mann drar på seg buksene igjen, sier han: "Jeg lurer på om kaffen er varm ennå, jeg." Jeg ble sur og spurte om det var derfor han var så kjapp, for for meg var det ikke det helt store :fnise: .

Jeg har også fått det spørsmålet, men den kaffen var ikke varm for å si det slik :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vil fram til, klokka er nå ca 0600 lite søvn på meg den natten, Under akten sier hun "sola er på vei opp" jeg: "ja ser ut som det, ja". Hun "vil du ha vafler?" jeg: "eeeh ok".

Jada, etter vi var ferdige dusja etc laget hun vafler ...

Akward.

Hahahaha - Fantastisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nuppdupp

jeg klarte å spørre om hva vi skulle ha til middag. tenkte meg ikke om. ble veldig flau, noe han så, så han bare fniste. var ikke det at det ikke var godt, men det bare glapp ut av meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

jeg klarte å spørre om hva vi skulle ha til middag. tenkte meg ikke om. ble veldig flau, noe han så, så han bare fniste. var ikke det at det ikke var godt, men det bare glapp ut av meg :gjeiper:

Så du tenker på middag mens han peiser på? Multitasking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...