Gjest Hjelp :) Skrevet 10. mars 2003 #1 Del Skrevet 10. mars 2003 Hei ! Jeg er i disse dager i ferd med og avslutte et samboer forhold over 5 år, og lurte på om vi har noen rettigheter i så måte på noen llunne lik linje med dem som skiller seg. Jeg har hørt en gang at om du hadde vært samboere i 2 år eller mer så hadde du de og de rettighetene, men er ikke sikker lenger på hvordan det hvirker og hvor jeg eventuelt kan hendvende meg. Kan Du Hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #2 Del Skrevet 11. mars 2003 Tror ikke dette er regulert iallfall ikke om dere ikke har barn. Dvs. det du hadde da dere flyttet sammen = ditt, mens det h*n hadde = hans. Det du har kjøpt underveis = ditt, det h*n har kjøpt er hans. Bor du i Oslo kan du henvende deg til Jussbuss, de vil kunne fortelle deg om eventuelle rettigheter. Det finnes lignede tilbud i andre byer også, enten studenter (som jussbuss) eller advokatvakt el. som ikke koster noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå