Gå til innhold

hva skal jeg gjøre????

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har vært sammen med en gutt i 7 år. Er kjempeglad i ham og vi har det fint når vi er sammen. Han er mye å reiser i jobben sin og til nå har ikke det vært noe problem. Det som nå har skjedd er at jeg har truffet en annen.....Vi har kjendt hverandre litt i mange år, men de siste 4- 5 mnd har vi hatt ganske mye kontakt. Jeg har ikke hatt sex med han eller no, men får han ikke ut av hodet! Tenker på han hele tiden.

Jeg er kjempeglad i min samboer, men ikke forelska, tror jeg...

Vi var nær ett brudd for et par mnd siden, men vi fant ut at vi skulle prøve igjen. Han tror at alt er helt topp, men jeg tenker bare på han andre. Det er helt forferdelig. Vil ikke såre noen, går bare og prøver å gjøre det beste ut av det.

Jeg vet at han andre vil ha meg også, og når vi møtes er det så sinnssykt mye følelser mellom oss. Spenningen er til å ta og føle på.

Hva i alle dager skal jeg gjøre? Og om jeg velger å bryte ut av foholdet, kan jeg ALDRI si til min samboer at det er noen andre. Det kommer til å knuse han fullstendig. Kan bare ikke gjøre det mot ham....

Han er bare så snill mot meg, og jeg orker ikke tanken på at han skal ha det jævlig............ hjelp!!!

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke kast bort 7 år uten videre- snakk med din samboer!

Jeg har også av og til følt at forelskelsen i mitt forhold er borte- men så snart vi får snakket sammen- funnet på ting utenom det vi pleier, blusser det opp igjen. Man kan lett glemme lidenskapen dersom livet blir for rutinepreget. Bare ikke vær fysisk utro, vær så snill. Ikke kast vrak på tilliten til din samboer etter så mange års samliv. Dersom du virkelig vil prøve med denne andre fyren, kan han vente til du har gjort det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du kan aldri si det til din samboer, sier du...Men tilliten er vel allerede brutt, uansett om han vet det eller ikke? Jeg forstår hva du mener, altså, men tenk på at problemet ikke oppstår når du forteller ham det - problemet er jo allerede der, bare at han ikke vet om det...

Jeg syns du må ordne opp med din nåværende før du gjør noe som helst annet!

Forelskelse kommer og går. Jobb med det du allerede har - bruk litt mer tid på å pleie forholdet deres. Ikke vær redd for å finne på noe nytt, overrask ham, mimre litt, dra bort sammen...

Husk at det samme antakelig kommer til å skje om noen år med denne andre fyren, også...Forelskelse er bare sånn...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Forelskelse er ikke noe man kan ha i samme forhold år ut og år inn, det er nok kun i starten. Er selv gift, i 17 år, forelskelsen er vel borte, men du verden så glad jeg er i ham, en dypere kjærlighet som en ikke kan beskrive uten at en har opplevd det selv. Vi har det så utrolig godt, jeg savner ham når han er på jobb, så kanskje det er litt forelskelse igjen ;) Jeg ville diskutert forholdet til din samboer, men ikke nevn han andre for det vil ødelegge alt for deg. Det er ikke begjæret når du er sammen med han andre du tenker på da?? Den kan være berusende nok den. Tenk alvorlig over situasjonen ihvertfall. Ikke sikkert han andre syns du er så interessant hvis du skal forlate din samboer. Lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...