*Lillian* Skrevet 10. mars 2003 #1 Del Skrevet 10. mars 2003 Er det noen som har sånn nogenlunde cirka-peiling på hvor mye det koster å få lagt opplegg til oppvaskmaskin på kjøkkenet?? Dit vi skal flytte i midten av april er det ikke opplegg til oppvaskmaskin på kjøkkenet, og det skal vi liksom ha... Har noen som evt. gjør det for oss, men sånn hvis det skulle skjære seg så vil jeg gjerne vite sånn cirka pris på dette... Noen som har peiling?? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. mars 2003 #2 Del Skrevet 10. mars 2003 Prisen er umulig å si, men det er ikke dyrt! Ikke veldig i alle fall. Som regel er det bare å koble til en slange fra vanninntaket og et rør til avløpet. Men det bør jo helst ikke være så langt mellom maskinen og vannrørene da. Hos oss ble jobben gjort på 10 minutter, så det burde ikke bli høy timepris heller. Kommer sikkert an på hva som finnes i oppvaskbenken din fra før også. Dessuten trenger du strøm bak maskinen, men det har dere kanskje? Er det oppvaskmaskin der nå forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mars 2003 Takk for svaret, Lea. Det er ikke oppvaskmaskin der nå, hadde det vært det hadde vi jo ikke trengt nytt opplegg... ?!?!?! Jeg vet ikke hva som finnes av ting og tang i oppvaskbenken fra før av sånn sett, jeg vet bare at det ikke er opplegg til oppvaskmaskin der fra før av. De har nemlig bare en sånn liten benkoppvaskmaskin som står oppå vaskemaskina innpå vaskerommet, de som bor der nå. Men vi skal ha sånn vanlig stor. Jeg har jo en ganske hendig svigerfar som har sagt han kan gjøre det, han har gjort det mange ganger før. Men det kommer liksom an på om han kommer nedover til vi skal ha den inn... (svigerforeldre er ikke veldig ofte på besøk....) Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. mars 2003 #4 Del Skrevet 10. mars 2003 Dumme meg! :oops: Vel.. har forstått det sånn at nye rør er lettere å ha med å gjøre enn gamle. Rørleggere har ofte lyst til å bytte ut masse når de flrst skal gjøre en jobb. Særlig når det er en sånn liten jobb liksom. Men hvis svigerfar ikke er på plass samtidig som oppvaskmaskinen, så sett den der den kan stå, vask opp for hånd en liten stund og la ham fikse det ved første anledning. Tipper at de er ganske raske med å komme på inspeksjonsrunde jeg :blunke: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #5 Del Skrevet 12. mars 2003 ring å spør en rørlegger. Husk denne jobben må gjøres fagmessig. Sørg for aqvalås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå