Gjest Gjest_Bindy_* Skrevet 6. juni 2007 #1 Del Skrevet 6. juni 2007 Trenger tips om klesbutikker i Oslo som selger "stor mote" dvs 42 og opp. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. juni 2007 #2 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Wilhelmines i Akersgaten. http://www.stormote.com/oslo.html Maxima Mote AS Bogstadveien 1, 0355 Oslo. SOLO på Gunnerius. HM ved Oslo City. (Ikke avdelingen på Oslo City, men huset ved siden av.) Marina Rinaldi i Paleet på Karl Johan. Det skal også være en butikk på Glassmagasinet. Telefonnummer fjernet. - lillesky (mod) Endret 7. juni 2007 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 6. juni 2007 #3 Del Skrevet 6. juni 2007 Kappahl og Lindex har vel og avdelinger for stormote, i alle fall her i Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Del Skrevet 6. juni 2007 Har en venninne som sverger til en butikk i 2 etasje på manglerud senteret. Der har de til en forandring freshe og moderne klær for de som er litt større! Har vært med venninna mi og det er første gang jeg har sett så ungdommelige og flotte klær i større str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 6. juni 2007 #5 Del Skrevet 6. juni 2007 Ligger det ikke en Simply 4 U-butikk i Akersgata? Hva med Zizzi, har ikke de avdeling i Oslo? (etter litt googling fant jeg ut at det var SOLO på Günerius, ja..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. juni 2007 #6 Del Skrevet 7. juni 2007 Ligger det ikke en Simply 4 U-butikk i Akersgata? Hva med Zizzi, har ikke de avdeling i Oslo? (etter litt googling fant jeg ut at det var SOLO på Günerius, ja..) Simply 4 you heter nå Wilhelmines. Ellers finnes det en butikk på Manglerud senter og en på Økernsenteret også visst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bindy_* Skrevet 7. juni 2007 #7 Del Skrevet 7. juni 2007 Mange gode tips her. Høres ut som om jeg må stikke innom både manglerud- og økernsenteret. Jeg kommer inn til Oslo nordfra. Så det er jo greit å stikke innom der på tur til sentrum. Flere tips i oslo sentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest gjest Skrevet 7. juni 2007 #8 Del Skrevet 7. juni 2007 Reis på triaden i Lørenskog. Der er det en butikk som heter zizzi, som har dødsmye kule rimelige klær. I Lillestrøm ligger Maxima. Masse fine, rålekre, men litt dyrere. På Kløfta ligger Abilgail. Masse klær, litt høyere priser, men du er skikkelig hot med klær derfra. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Liven_* Skrevet 20. august 2008 #9 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg hadde vansker selv. men liker disse: HM ved siden av Oslo City: www.hm.no Synes klærne i butikken er bedre enn på nett. Zizzi på Arkaden: www.zizzi.dk Veldig fine jeans. Ikke shopping på nett, men du kan se kolleksjonen. Xin på Manglerud senteret: www.xin.no Ikke shopping på nett, men du kan se kolleksjonen. Og her er en oversikt over flotte nettbutikker for stor mote: http://www.billigbeauty.com/categories/Net...r-for-stormote/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnemor Skrevet 24. august 2008 #10 Del Skrevet 24. august 2008 Endel linker her.. http://www.123hjemmeside.dk/slankeoperasjon/549917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BiB Skrevet 13. november 2008 #11 Del Skrevet 13. november 2008 Hvis du ska til Oslo må du innom Alexis i Skippgerata (www.alexismote.no) – dødsbra utvalg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå