AUF Skrevet 10. mars 2003 #1 Del Skrevet 10. mars 2003 jeg er nå så klar for å etablere meg at jeg knapt kan vente!! har funnet den store kjærligheten, og begge har barn. Så hva venter vi på??? Jeg går på skole, og har en liten leilighet, han har stor villa og jobber. Vi har bare vært sammen i 4 mnd, så det er vel fornuftig å vente med å flytte sammen??? Hva mener dere? Planen vår er liksom å vente til jeg er ferdig med skolen sommeren 2004. Det er lenge til! :-? Jeg har jo så lyst til å tilbringe hverdagen med ham, men så lenge begge har barn, han jobber og jeg går på skole er det sjelden vi får se hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. mars 2003 #2 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg synes at dere bør vente med å flytte sammen. Dette er UTELUKKENDE pga barna. Hadde dere vært barnløse begge to, så hadde saken vært annerledes og jeg hadde ikke tvilt et sekund. Av erfaring vet jeg at det første året er en lek. Man er nyforelsket og vil bare være sammen hele tiden. Men plutselig kommer hverdagen og henter en inn. Det kan gå bra og det kan ende med brudd. Når man drar 2 små(?) barn inn i dette, flytter og skifter miljø, så blir det mye vanskeligere synes jeg. Har sett et par av mine venninner som har flyttet sammen med ny kjæreste. Hver eneste gang dette ender med brudd, så angrer de enormt på at de flyttet så raskt. De opplever at ungene blir vanskelige og utrygge/rotløse. (Det har jo gått bar enkelte ganger også altså) Tilbring så fritiden sammen først og bli skikkelig kjent, åå godt og vondt. Bo sammen i helger og ferier og la ting utvikle seg. Vel.. det var mitt råd, men det kan jo hende at tingene er annerledes enn det jeg har kunnskaper om. Lykke til uansett hva du velger å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 10. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg synes at dere bør vente med å flytte sammen. Dette er UTELUKKENDE pga barna. Hadde dere vært barnløse begge to, så hadde saken vært annerledes og jeg hadde ikke tvilt et sekund. Det er akkurat derfor vi vil vente. På grunn av barna. Vi vil være 110% sikre før vi flytter sammen... Men jeg kan ikke noe for at jeg har lyst nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. mars 2003 #4 Del Skrevet 10. mars 2003 Nei, det kan du ikke nor for.. og jeg skjønner deg sååå godt! Hadde sikkert følt det på samme måten selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2003 #5 Del Skrevet 10. mars 2003 Vet godt hvordan du føler det! Det kjennes helt uutholdelig å måtte vente såå lenge, ikke sant? Jeg har ikke noen gode råd til deg, men om dere velger å vente, så sier jeg bare: nyyyyt ventetiden, og bruk masser av tid til å planlegge, glede deg, drømme osv...Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. mars 2003 #6 Del Skrevet 11. mars 2003 Enig med de andre - og det er klart det er kjipt å vente så lenge som over et år - men det er ikke så lenge egentlig da... når du tenker deg om... Dere har begge forhold som har gått på dunken før, så dere burde vite hva det handler om - og du husker kanksje den følelsen du hadde da også - likevel gikk det galt. Nå er dte barn involvert. Men det er supert at du har funnet den rette nå, ikke la deg styre av det praktiske som at du bor trangt og han ikke... men nyt tiden med å bare være kjærester og nyt hverandre - brødsmuler i sengen og sure sokker kommer fort nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. mars 2003 #7 Del Skrevet 11. mars 2003 Gratulerer med å ha funnet drømmemannen! Men mine råd er ikke noe annerledes enn de andres.. Vent med å flytte sammen. Og uansett, dere skal jo tilbringe resten av livet sammen, ikke sant? Og det er mange år! Frem til neste sommer er ingenting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #8 Del Skrevet 14. mars 2003 Nyt det så lenge det varer!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. mars 2003 #9 Del Skrevet 15. mars 2003 Hei AUF :-) Nyt livet nå, du! Er det ikke deilig å kjenne forventningene boble i kroppen da? Klart du kan ønske, men drøy det. For min del drøyde jeg i nesten fem år pga barna (mine+dine barn-konstellasjon), og angrer ikke et sekund på at vi brukte så god tid. Særbo-livsstil er en helt kurant måte å leve på, synes nå jeg da. Deilig å kjenne forelskelsen og følelsene sitre samtidig som det er en betryggende og solid følelse å kjenne på den uavhengige siden. Vi flyttet sammen for ikke lenge siden, og det at vi brukte så god tid på dette er noe jeg ikke angrer på, ett eneste sekund. Lykke til, og igjen: Nyt forelskelsen. Den er super ;-) Klem Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 15. mars 2003 #10 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg synes også du skal vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå