Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #1 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har for tiden 3 menn som er etter meg for å si det sånn, og jeg er like forelsket/glad i alle. Dette har skjedd tidligere i livet også, og da greide jeg til slutt å velge en. Skjønner ikke hvorfor jeg hele tiden kommer i slike situasjoner??!! Hvorfor kan jeg ikke konsentrere meg om en fyr i gangen? Kanskje jeg er redd for å gå glipp av en eller noe? Jeg skjønner ikke hvordan jeg får det til, putselig er jeg bare i situasjonen igjen. Og å er det så sinnsykt vanskelig å rydde opp igjen, for jeg lover både det ene og det andre til alle... men det verste er at jeg mener det også!!!! Men jeg vil jo ikke har så mange på en gang! jeg vil kun ha en!!!!! Noen som har opplevd det samme??? Noen som kan hjelpe? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 10. mars 2003 #2 Del Skrevet 10. mars 2003 faktisk aldri hat tre menn eter meg som vil meg vel... men hadde en gang tre jenter som gjerne ville ha et forhold til meg. det jeg gjorde var og si til alle at jeg ikke vile se de på ei stønn og da se åkke du savner mest. mulig det virker på deg også... lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 10. mars 2003 #3 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg får et inntrykk av at det er oppmerksomhet du ønsker mer enn noe annet og dermed er ekstremt mottakelig for positive signaler fra det mottsatte kjønn for tiden. Oppmerksomheten villeder deg og får deg til å "føle" deg forelsket i dem alle sammen. Har aldri opplevd å være forelsket i 3 stykker på en gang før så jeg vet ikke hva du skal gjøre, men tipset til Skidrow om å ikke se noen av dem og bare være singel en stund kan være smart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå