Gå til innhold

fantaserer du om andre mens du har sex med din partner

harmoni

Anbefalte innlegg

det kan være at spørsmålet virker dumt :oops:

men jeg har tenkt på andre som kunne tenkt meg å ha samleie med eller har hatt sex med før i tiden :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei! Da hadde jeg måttet avbryte med en gang! Hadde ikke hatt samvittighet til å fortsette! Skal du absolutt fantasere om noen andre, får du gjøre det alene! Hadde du likt det om han du var glad i hadde ligget med deg, mens han i hodet sitt fantaserte om sin ex?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fantasert om andre mens jeg har sex med kjæresten! Det hadde jeg ikke klart... Man da prøve å konsentrere seg om den man elsker med!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

ikke bevist eller som jeg kan huske..

ei jeg hadde et kort forhold til kaldte meg navnet til xn mens vi dreiv på , hu nekta på at hu tenkte på han da men , den kvelden endte det forholdet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har gjort det noen ganger, men har ikke fått det sikkelig til. Det samme har han. Vi blir litt enig om slik :lol: Krydder i sexlivet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thinker

Jeg og kona fantaserer rett som det er om andre når vi har sex sammen. Veldig pirrende å egge hverandre på den måten. Men foreløpig er det bare fantasi da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Er kun partneres som er i tankene og fantasiene.

Om ikke ville jeg jo nærmest hatt sex med noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jo da! D har nok hendt, i begynnelsen av akten, men ender som regel opp m å konse om partner'n min, fordi han kjenner meg så godt og vet akkurat hva jeg liker. Så kreditten blir hans etterhvert, uansett.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie

Tror at : hvis jeg hadde fått høre at min kjæreste hadde tenkt & fantasert om en annen kvinne mens han elsket med meg så hadde jeg lagt meg syk. D der hadde jeg ikke taklet. Det hadde vært verre enn om han hadde hatt seg ett nr i fylla! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å tenke på en kvinnelig kommunalminister fra Bergen.

Men det er legalt, fordi det hindrer tidlig sædutløsning.

Man må skille klart mellom tenke-objekter som er opphissende, og de som er avtennende. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å tenke på en kvinnelig kommunalminister fra Bergen.

Men det er legalt, fordi det hindrer tidlig sædutløsning.

Man må skille klart mellom tenke-objekter som er opphissende, og de som er avtennende. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...