Gå til innhold

celulitter til den store gullmedaljen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg hadde endel både bak og forran på lårene før. Det hjalp veldig å massere HARDT i lange drag. Da ble mye borte.

Nå har jeg fått litt tilbake, men jeg merket at de ble borte igjen når jeg gikk til naprapat å fikk idrettsmassasje (pga skade).

Så det virker som massering og skrubbing virker for min del iallefall :sjenert:

Hva slags skrubb bruker du, og hva skrubber du med? Hender, hampvotter...? Og hvor lenge av gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg masserer, knytter jeg neven og bruker " den kanten" som blir av det første leddet på fingrene når de er bøyd.

Jeg presser hardt ned, ogdrar sagte nedover. (nesten skyver)

Når jeg srubber, bruker jeg en hampvott.

Hvor lenge jeg holder på avhenger litt hvor god tid jeg har.

Feks så går det an å massere lårene mens man sitter å ser tv...litt vondt da men.. :)

Skrevet
Hvor mye celulitter har dere? Jeg har ENORMT!! Det er ikke kødd engang. Jeg har celulitter på rumpen, bak på lårene, på fremsiden av lårene. Litt på leggene.

OG JEG ER BARE 23 ÅR!!!! : :sur: Jeg er skikkelig plaget. Jeg ser mye verre ut enn i de reklamene for celulitter! Hadde jeg lagt ut bilde av meg hadde dere tippet at jeg var over 40 år. Det er ikke kødd en gang. Jeg ser mange roper ut om antydninger til celulitter på rumpen, men...det kan ikke måle seg med meg. Jeg sliter skikkelig med det. Kan ikke vise meg i bikini eller noe, for det lyser i lange baner. Det ser fryktelig ille ut. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Trener og spiser sundt.

Er det en selvfølge at damer på 40 har cellulitter, eller?

Jeg nærmer meg 40 og har ikke antydning til cellulitter engang.

Det har nok mer med genetikk og hudkvalitet å gjøre enn med alder.

Gjest kokko
Skrevet

Tror nok at du er av de skjeldne unntakene. Jeg hadde også antatt at de fleste damer over 40 år har celulitter. Uansett, du er kjempe heldig. Skulle gjerne ha byttet kropp med deg gitt. Hadde vært villig til å betale 150 000 kr for det, om det var mulig;) * Misunnelig* ;)

Skrevet

Jeg har aldri vært plaget med cellulitter selv om jeg er overvektig (mye) og har passert midten av 30 årene :)

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg er midt i tredveårene og har heller ikke antydning til cellulitter.

Genetikk og hudkvalitet har nok mye å si, i tillegg kan dårlig blodsirkulasjon, usunt kosthold og lite trening gi (mer) cellulitter.

Jeg mener å ha lest at det er hele 86% av alle kvinner som har cellulitter.

Skrevet

Jeg hadde nesten ikke antydninger til celulitter for et par år siden, men etter et år med mye stillesitting (og kanskje litt sløvt kosthold :sjenert: ) har de dukket opp på rompa og litt på låra. Nå er jeg såpass uheldig at celuitter ligger til familien, men jeg tror likevel at riktig kosthold og trening har mye å si for hvor "ille" det blir. Selv har jeg mest celulitter der jeg har mest fett, altså på rompa. Men det plager meg egentlig ikke så mye. Det er jo nesten mer natulig å ha det enn å ikke ha det. ;p

Skrevet

Jeg er ikke sterkt plaget, har noen veldig få på baksiden av lårene, men det er selvfølgelig nok til å irritere.

Skrevet
Tror nok at du er av de skjeldne unntakene. Jeg hadde også antatt at de fleste damer over 40 år har celulitter. Uansett, du er kjempe heldig. Skulle gjerne ha byttet kropp med deg gitt. Hadde vært villig til å betale 150 000 kr for det, om det var mulig;) * Misunnelig* ;)

Huffda, det høres ikke greit ut:(

Jeg har hørt at lymfedrenasje hjelper mye, en venninne av meg prøvde en serie, og hun var MYE bedre etterpå. Men det måtte vedlikeholdes, det gjorde hun ikke, og dermed kom de tilbake etterhvert.

Skrevet

Jeg er straks 29 og har ingen antydning til cellulitter.

Gjest Gjest_marion_*
Skrevet

Jeg tror du vet at det er helt vanlig for kvinner i alle aldre å ha cellulitter. Ingen grunn til å være overlegen :-).

Jeg tror også det har med genetikk og hudkvalitet å gjøre. Jeg er snart 42 og har heller ikke mye cellulitter. Bittelitt nederst på rompa hvis jeg legger på meg eller ikke gidder å trene. Men jeg har strekkmerker, åreknuter og arr :-(

Skrevet
Jeg tror du vet at det er helt vanlig for kvinner i alle aldre å ha cellulitter. Ingen grunn til å være overlegen :-).

Jeg tror også det har med genetikk og hudkvalitet å gjøre. Jeg er snart 42 og har heller ikke mye cellulitter. Bittelitt nederst på rompa hvis jeg legger på meg eller ikke gidder å trene. Men jeg har strekkmerker, åreknuter og arr :-(

Sorry, mente ikke å være overlegen, som du kaller det;)

Jeg vet jo at cellulitter er vanlig for kvinner i alle aldre, det var jo derfor jeg reagerte på at hun syntes hun så ut som hun var over 40.....

Gjest Gjest_Maiken_*
Skrevet
Jeg har en del i prøverommet på H&M

Men i speilet på gangen har jeg ingen, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro :forvirret:

Haha... samme her ;D

Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet
Når jeg masserer, knytter jeg neven og bruker " den kanten" som blir av det første leddet på fingrene når de er bøyd.

Jeg presser hardt ned, ogdrar sagte nedover. (nesten skyver)

Når jeg srubber, bruker jeg en hampvott.

Hvor lenge jeg holder på avhenger litt hvor god tid jeg har.

Feks så går det an å massere lårene mens man sitter å ser tv...litt vondt da men.. :)

Er vel fordi blodårene utvides for en stund tror jeg. Blir ikke mindre cellulitter, men du ser dem ikke så godt.

Gjest Gjest
Skrevet

:ler:

Om man har masse vann i kroppen og blir kvitt dette kan man bli kvitt noe av cellulittene..

hei anbef dere å gå inn på www.resolution7.no denne maskinen er helt rå,har prøvd 2 behandlinger nå :):):)

Skrevet

Det eneste som hjelper mot celulitter er å stimulere blodsirkulasjonen i det området, men hjelper bare midlertidig. Holder man på med slike massasjegreier og slikt hele tiden så kan man altså se bedre ut, men så fort man slutter så kommer de tilbake.

Celulitter er stort sett der pga genene, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...