Gå til innhold

celulitter til den store gullmedaljen

Fremhevede innlegg

Gjest jjasjaja
Skrevet

Hvor mye celulitter har dere? Jeg har ENORMT!! Det er ikke kødd engang. Jeg har celulitter på rumpen, bak på lårene, på fremsiden av lårene. Litt på leggene.

OG JEG ER BARE 23 ÅR!!!! : :sur: Jeg er skikkelig plaget. Jeg ser mye verre ut enn i de reklamene for celulitter! Hadde jeg lagt ut bilde av meg hadde dere tippet at jeg var over 40 år. Det er ikke kødd en gang. Jeg ser mange roper ut om antydninger til celulitter på rumpen, men...det kan ikke måle seg med meg. Jeg sliter skikkelig med det. Kan ikke vise meg i bikini eller noe, for det lyser i lange baner. Det ser fryktelig ille ut. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Trener og spiser sundt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En del på baksiden av lårene, ellers ingenting.

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg har ògså celulitter! :sur: Har de på baksiden av lår, litt på rumpe. Men jeg har itillegg strekkmerker på nedre del av rygg og mellom lårene. Òg jeg er bare 19 år! :sjenert: Det er sykt irriterendes!, for de ødlegger hele selvtilliten min...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har ògså celulitter! :sur: Har de på baksiden av lår, litt på rumpe. Men jeg har itillegg strekkmerker på nedre del av rygg og mellom lårene. Òg jeg er bare 19 år! :sjenert: Det er sykt irriterendes!, for de ødlegger hele selvtilliten min...

Da er vi to... :sjenert: Ødelegger selvtilliten ja! Blir ikke bedre av at SYLTYNNE venninner som sprader rundt i kort shorts (kunne jeg ikke DRØMT om engang) klager over at de er så "dvaske" i de fyrstikktynne lårene sine. Hold kjeft, sier jeg da.

Er det noe å gjøre med celulitter egentlig? (fysj for et ekkelt ord også..) Jeg vet de kan forebygges, men skulle jeg liksom ha tenkt på det når jeg var 16/17 jeg da?...

Gjest Gjest
Skrevet

Er 23 og har ganske mye, sannsynligvis pga en kombinasjon av p-piller og medfølgende kraftig overvekt. Er ikke stort å gjøre med det, annet enn å ikke spise mye salt, trimme og få litt brunfarge :)

Skrevet

Har cellullitter jeg også og det er såå stygt!!! Jeg har det på rompa, foran og bak lårene, litt på leggene og på overarmene. Det hjelper ikke at jeg trener, spiser sunt og er ganske tynn. Det forsvinner ikke i det hele tatt. Fy søren.... jeg blir helt kvalm :grine:

Er 22 år btw. Har hatt det siden jeg var 18 år eller no.

Gjest Tweek
Skrevet

De som er veldig tynne kan også ha cellulitter. Jeg tror jeg har antydning til noe på rumpa og litt på lårene. Men det syntes egentlig bare når jeg strammer rompa. Tror ikke det er lenge til jeg får ettersom jeg har en del fett på rumpa og at jeg ikke trener.

Gjest rar utlogget
Skrevet

Jeg er 16, og har dritmye bakpå rumpa/lårene. Må vel begynne å forebygge noe sterkt snart, ellers kommer jeg ikke til å se ut om noen år.

Å sykle, jogge og trene på klatremaskin hjelper sikkert. (?)

Har planer om å stramme opp lårene og rumpa generelt uansett, så da håper jeg at cellullittene forsvinner og?!

Forresten så er jeg og ganske tynn(170 høy, 50 kg) men cellullitter har jeg masse av for det. Men det er jo genetisk, så kan vel være derfor.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja helt for jævlig! Er 26. Jeg har på magen av alle plasser, + litt på framside lår. Kjempeflott nå i varmen! :frustrert:

Ikke akurat overbegeistret for å vise meg i bikini på stranda.

Skrevet

Jeg har en del i prøverommet på H&M

Men i speilet på gangen har jeg ingen, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro :forvirret:

Gjest rar utlogget
Skrevet

Jeg har dem uansett hvilket speil jeg ser dem i.

Er det noen som har klart å bli kvitt cellullitter?

Vil cellullittene gå bort om man trener hardt, eller vil de fortsatt være der, bare at man ikke får nye?

Skrevet (endret)

Jeg hadde mye bakpå lårene før. Men for 4 - 5 år siden begynte de å forsvinne uten at jeg gjorde noe spesielt, og nå har jeg ikke noe særlig igjen. Kan ikke komme med noe godt råd, for jeg vet ikke hvorfor de ble borte. Ikke har jeg gått ned i vekt heller, snarere motsatt. De siste årene har jeg blitt flinkere til å skrubbe/massere huden i dusjen og massere med lotion etterpå, kanskje derfor?

Endret av Pax
Gjest blåkopi
Skrevet

jeg er tynn, men jeg har masse cellulitter på rumpa og bakpå lårene. er ikke helt smooth på siden av lårene og frampå heller, men det kan vel ikke kalles cellulitter. men blæ likevel.

Gjest Gjest
Skrevet

Har noe på lårene og rumpa, men ikke så mye at det plager meg.

Cellulitter kan forøvrig ikke trenes bort og det har ingenting med vekt å gjøre.

Skrevet

Får kjøpt sånne massasjeapparater på Vita vel. Tror det skal hjelpe litt, har hørt positivt om det. Har noe med sirkulasjonen å gjøre, så ved å bedre blodgjennomstrømmingen, skal det visstnok bli bedre. Vet ikke hvor godt det stemmer, men er kanskje verdt et forsøk? :)

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

For et års tid siden hadde jeg endel på rompa og lårene,men etter en periode der jeg gikk ned i vekt(fra 55-50 kg på kort tid) så forsvant det meste.

Nå har det kommet litt tilbake igjen og jeg hater det!

Gjest karinormann
Skrevet

Jeg har jævla mye celulitter. Uansett hvor jeg snur meg i speilet så vises de. Har fremme på lårene, bak på rumpen, bak på lårene, på hoftene har jeg svææære buler. Har litt antydning på magen også. Disse celulittene dreper selvtilliten min. Jeg føler meg så lite attraktiv på grunn av dette og jeg har absolutt ingen verdens ting på en badestrand å gjøre, og jeg er bare 25 år. Alle damer som er avbildet i dag i alle reklamer ect er jo 100% celulittfri, iallefall etter rejusteringene. Jeg har mange ganger tenkt på hvilken bjørnetjeneste kvinner gjør seg selv med å rejusterer kvinner i reklame, gitt at det er kvinner som sitter i photoshop. Det gjør jo bare til at vi føler oss mer misslykket selv. Skulle ønske jeg kunne gått inn å endret den trenden der, med rejustering. Uansett.. så er det vel slik da at det er pengene som skal råde. Man produserer det man vil selge...

Gjest Gjest
Skrevet
For et års tid siden hadde jeg endel på rompa og lårene,men etter en periode der jeg gikk ned i vekt(fra 55-50 kg på kort tid) så forsvant det meste.

Nå har det kommet litt tilbake igjen og jeg hater det!

Om man har masse vann i kroppen og blir kvitt dette kan man bli kvitt noe av cellulittene..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også en del cellulitter, særlig på rumpa, og litt bakpå lårene. Men det er spesielt rumpa som plager meg. Rumpa mi har alltid vært litt dvask, men etter at jeg begynte å trene mer har den blitt mye strammere, men det bare kjennes, det synes ikke, for det er jo et tykt lag med cellulitter utenpå... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg prøver å spise mat med lite fett, drikke mye vann, og passer på å ikke fryse mye på problemområdene (cellulitter dannes vel ofte som en slags isolasjon mot kulde). Ellers skal jeg prøve å komme bedre igang med kondisjonstreninga, for å bedre blodsirkulasjonen. Håper dette vil funke på sikt.

Så noen nevnte prøverommene på H&M, de er helt grusomme! Alt ser dobbelt så ille ut der enn i annet lys/i andre speil. Aner ikke hva de vil oppnå med det. Det positive er at jeg vet at hvis noe jeg prøver ser bra ut der, så ser det veldig bra ut ellers. :P

Skrevet

Jeg hadde endel både bak og forran på lårene før. Det hjalp veldig å massere HARDT i lange drag. Da ble mye borte.

Nå har jeg fått litt tilbake, men jeg merket at de ble borte igjen når jeg gikk til naprapat å fikk idrettsmassasje (pga skade).

Så det virker som massering og skrubbing virker for min del iallefall :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...