Gå til innhold

Innvandringspolitikken islamiserer Norge

Innvandringspolitikken islamiserer Norge  

21 stemmer

1. 1. Synes du dette er en bra politikk?

• Ja
      3
    • Nei
      17
    • Vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Onegin
Generelt synes jeg at religion bare har negative konsekvenser, siden det innebærer at de troende skal organisere sine liv etter en oppfatning av verden og av rett livsførsel, som ikke kan utfordres eller modifiseres, i det den skriver seg fra Gud selv (eller Allah). Muslimene er ganske ekstreme her, de befinner seg på samme nivå som den katolske kirken gjorde i middelalderen, når det gjelder forholdet mellom vitenskap og religion, f.eks. I mange muslimske land stoppes eksempelvis forskningsprosjekter dersom det ser ut til at de går i en retning som kan komme i konflikt med religionen. Det er foreksempel tilfelle i Saudi Arabia og i Iran. Disse beslutningene tas av et presteskap som ikke har peiling på vitenskap eller forskning. Så nei, islamisering er helt sikkert ikke noe vil vil ha. Og mens vi er i gang så vil jeg også gjerne ha en fullstendig avkristning av landet, med omtrent den samme begrunnelsen, selv om de kristne skal ha kred for at de er litt mer romslige enn muslimene.

Religion har selvsagt mange vakre formuleringer og tanker om omsorg og kjærlighet og renhet, men tilogmed kristendommen, som begynte som en slavereligion hvor profeten lot seg korsfeste for å sone for våre synder, utviklet seg til å bli en religion som gikk til krig for å beskytte hellige steder mot de vantro, som torturerte mennesker i tusentall for å beskytte troens renhet, og hvor prestene lot seg korrumpere til å velsigne krigens våpen, mens soldatene gikk i kamp med deviser som "gott mit uns" på uniformene.

Jeg syns vi skal kvitte oss med både muslimene, de kristne, og alle andre som gjør krav på å ha den rette tro, og som har funnet de endelige svarene i en muggen gammel bok.

problemt er ikke religionen. Det er de mennesker som misbruker den til sin egen fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mann 42
problemt er ikke religionen. Det er de mennesker som misbruker den til sin egen fordel.

Jeg tror ikke det er mulig å skille de to fra hverandre på en meningsfull måte. Problemet med religion og misbruk av religion, er jo nettopp det at det er så lett for personer med religiøs autoritet og fortolkermakt å misbruke religionen. Religiøse skrifter har ikke indre konsistens. Både bibelen og koranen kan brukes til å argumentere for nær sagt hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du Norge bør føre en politikk som islamiserer Norge? I så fall, hvorfor mener du det er god politikk?

Er jeg på Holmgang nå? :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør man begynne å avkreve innvandringsliberale politikere for pisseprøver?

Nei, man bør selvfølgelig bare ta dem med ut og skyte dem.

Det er selvfølgelig et åpent sprøsmål hva som ville skje dersom alle vestlige land lukket grensene sine for innvandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Annonse

Jeg mener norge bør bli islamisert på lik linje med resten av verden. En religion, ett folk. Allah er en Gud alle bør tro på.

"Allah er en Gud alle bør tro på"

Haha, artig du..Går utifra at du ikke er helt klar over at at Allah = Gud på arabisk?;)

Og at kristne og muslimer tror på den samme guden..? Du vet, begge religionene er monoteistiske.. Troen på en Gud altså.

Hvordan de tror ...der ligger forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_s_*
Synes du Norge bør føre en politikk som islamiserer Norge? I så fall, hvorfor mener du det er god politikk?

Nei jeg syns ikke det!

Min begrunnelse: søk på AntiJihad Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...