Gå til innhold

Er du ikke redd for kjønnsykdommer- se her!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gotthard

skal hereter avstå fra sex!!!!!!!!!!helt klart

begynnte faktisk og avstå fra det for ei god stønn siden når jeg tenker over det....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en skjønnsykdom?

En skjønn sykdom??? Nei, tror nok det var en aldri så liten skrivefeil, Pulverheksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En skjønn sykdom??? Nei, tror nok det var en aldri så liten skrivefeil, Pulverheksa.

Joda en liten skrivefeil til Puleverheksas opplsyning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg det, bildene viste ikke akkurat sjønnhetsfeil.

Det er ikke til å komme fra, at mange har problemer med Skj, kj lyder.

Og det irriterer vettet av meg særlig skriftlig.  

F.eks hvor på kvinnekroppen sitter "kjeden".

Pulverheksa, dropp avsporingen og lag din egen tråd om skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

det vil da si at siden jeg har dyseleksi så er jeg et dårlig menneske i dinne øyne?

Skjønnsykdommer er skremmende og blei ikke mindre skremmende av de bildenne , trygest i kloster trur jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg synes også at kjønnsykdommer er forferdelig.

Og har selv på alle mine ons brukt kondom.

Og maser til mine single venninner om at de må bruke kondom. Kondom er det eneste som nytter. Det beskytterjo både mot graviditet og kjønnsykdommer.

Dessuten, bruk kondom også ved munnsex.

Beklager care, at jeg har dratt tråden din ut på dypt vann.

Håper jeg med dette, hjelper til med å dra den på land igjen.

Ps jeg ser ikke ned på dyslektikere. Er dyslektiker selv. Har et godt hjelpemiddel ihverdagen kalt Tanums store rettskrivings ordbok. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulverheksa skrev dette:

Det er ikke til å komme fra, at mange har problemer med Skj, kj lyder. Og det irriterer vettet av meg særlig skriftlig.  

F.eks hvor på kvinnekroppen sitter "kjeden".

Skjørt, kjørt, sjø...

Kjede, skjede...

Kino, ski, kjeks...

Kjønn, skjønn...

Dette er noen av ordene en stor del av norges befolkning har problemer med å både skrive og uttale. Omtrent 10% av Norges befolkning har lese- og skrivevansker (Dysleksi). Tidligere ble dysleksi kalt ordblindhet. Det viser seg at det er en overrepresentering av dysleksi innenfor enkelte familier (arvelig?), og det er 4 ganger flere gutter enn jenter som har dette problemet. En dyslektiker har vanskeligheter i forhold til språk og språklyder.

På bakgrunn av dette, blir det litt feil av deg Pulverheksa, å si at det irriterer vettet av deg. Dette er ikke nødvendigvis latskap og lav IQ, men en meget utbredt sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til orientering så er ikke den siden av mest seriøs karakter.

Personlig tviler jeg sterkt på at noen av bildene er ekte (med tanke på at det meste på siden er bare tull, så er dette heller tvilsomt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til orientering så er ikke den siden av mest seriøs karakter.

Personlig tviler jeg sterkt på at noen av bildene er ekte (med tanke på at det meste på siden er bare tull, så er dette heller tvilsomt).

Om alle bilden er ekte, vet jeg ikke. Men jeg ser at noen er ekte. Dette er ikke sår som er unaturlig. Du ser bl.a en person som har kateter. Selv om siden er useriøs, så kan bildene være ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder vel for det meste dem som har sex med flere uten å bruke beskyttelse...Tror ikke akkurat at f.eks.jeg har noen fare som har holdt sammen med samme fyr i 3 år! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy og fy... nå vurderer jeg nesten sølibat... alvorlig! Men jeg kommer nok til å satse på å holde meg til bare en mann.

Det er ikke sikkert alle bildene er ekte, men noen av dem er nok det. Jeg har sett bilder fra medisinske leksikon og Discovery Channel av sykdommer som så like ille ut, om ikke verre (f.eks. ille tilfeller av spedalskhet).

Men de folka som blir så ille rammet av kjønnssykdommer bør jo oppsøke lege lenge før det blir så ille, ellers er de jo rimelig teite! (ikke ment som en fornærmelse mot dem, men det det må jo være skikkelig vondt med slike sykdommer, jeg ville ikke være istand til å fungere som menneske med noe slikt i skrittet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...