Gjest Talula Skrevet 1. juni 2007 #1 Del Skrevet 1. juni 2007 Ser at det er ganske mange her på forumet som skriver: "vanelig"og "uvanelig". Er dette bare skrivefeil for vanlig/uvanlig, eller betyr det noe helt annet? Ukjent for meg i alle fall, men kanskje noen kloke språkfolk her inne vet svaret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 1. juni 2007 #2 Del Skrevet 1. juni 2007 Det er nok bare skrivefeil. Og det irriterer meg grenseløst. Det irriterer meg også at folk har begynt å skrive "like gått" og skriver mitt når de mener midt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 1. juni 2007 #3 Del Skrevet 1. juni 2007 Det er nok fordi man sier vanelig, eller mange gjør det sånn halveis at en del kan bli usikker om det er vanlig eller vanelig. Selv skriver jeg vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 1. juni 2007 #4 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg så overskrifta og var på full fart inn med pekefingeren. Det er en skrivefeil jeg hater - det heter aldeles ikke "vanelig"!! Og man sier da ikke vanelig heller?? Jeg sier vanlig, og skriver vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 1. juni 2007 #5 Del Skrevet 1. juni 2007 Skrivefeil da, det var det jeg trodde også egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå