Kråkesaks Skrevet 22. september 2010 #21 Skrevet 22. september 2010 Noen tips for større pupper?? Jeg går i 9. klasse (14 år) å jeg bruker str. 65 a - 70 a. Det er sykt flaut. Jeg vil ha større pupper uten å måtte gå på p-piller og lignende. Noen tips?? Vent, så skal du se at puppene dine blir større.
Cajun Skrevet 22. september 2010 #22 Skrevet 22. september 2010 (endret) Tror også det har mye med gener å si og det samme gjelder meg. De vokste ut som hengepupper og slik forble de... Enig! Endret 22. september 2010 av Cajun
Gjest theWarriorPenis Skrevet 8. mai 2011 #23 Skrevet 8. mai 2011 Jeg vil gjerne ha lengere Pikk? Noen tips på hvordan jeg kan få det?
Sugerøret Skrevet 8. mai 2011 #24 Skrevet 8. mai 2011 Jeg vil gjerne ha lengere Pikk? Noen tips på hvordan jeg kan få det? fortsett å dra i den
Gjest Siri Skrevet 8. mai 2011 #25 Skrevet 8. mai 2011 Min er små OG henger og strutter litt til siden begge to, det har gjort det helt siden de begynte å vokse. De har dessuten en spiss for ikke noen runde faste små pupper her, nei. De har også litt strekkmerker. kunne liksom ikke bare blitt værre.... Har også lenge trodd at jeg har små pupper fordi jeg ligger på magen HVER natt , har nemlig hørt at de vokser veldig treig, dette hørt av en vennina til vennina mi sin søster, som hadde hørt det av legen sin:fnise: så ja; er sefølgelig en sjanse for at det bare var tull.. men vet ikke helt 100% for sure. men har faktisk merket at de gangene jeg sover med bh våkner jeg med faste og fine bryst som regel med en hard brystvorte og, så de blir egentlig veldig fine:) men etter en dusj så tror jeg de er tilbake igjen.. MEN hvis det faktisk er sånn at man får mindre pupper av å sove på magen, så får man kanskje det med å sove med BH å ? hvem vet. Spennende teori fordi en får jo veldig lett feilvokste føtter om en har for trange sko når bena vokser. Og sportsbher (mange av de vertfall) skviser jo puppene ganske bra…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå