Solskinnsbolla Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Vi har alle våre problemer og tanker her i verden ikke ta denne tråden så seriøst, men jeg lurer på om det er mulig å få hengepupper hvis man feks jogger uten ordentlig støttebh?
Aeriana Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Ja, puppene får jo "kjørt" seg ganske bra ved jogging uten bh. For hver kilometer du løper uten bh, beveger puppene seg nesten 100 meter! Vil tro at hud/underhud blir litt slappere etter hvert, og hengepupper kan ganske sikkert bli et faktum
mamma_mia Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Har også hørt at en kan få hengepupper av å sove uten bh.. Leste en plass at Halle Berry pleier å sove med bh på for å få penere pupper som ikke henger så mye
Merneith Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Har også hørt at en kan få hengepupper av å sove uten bh.. Leste en plass at Halle Berry pleier å sove med bh på for å få penere pupper som ikke henger så mye Jeg har hatt en liknende diskusjon med kjæresten min, og han sa "hva er vitsen med sprettpupper hvis de alltid er tildekket" Men å jogge uten skikkelig sportsbh? Det ville jeg ikke gjort, ikke minst fordi det må være nokså ubehagelig.
mamma_mia Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Må innrømme at jeg sov mer med bh på når jeg var singel.. :-D Men det begynner jo å bli en stund siden nå..
Gjest TBee i.i Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Hvis gutta løper uten truse/boxer....eeh, blir den lengre da? 1
Merneith Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Hvis gutta løper uten truse/boxer....eeh, blir den lengre da? Om ikke den, så kanskje de to andre vennene?
happyhappy Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Har også hørt at en kan få hengepupper av å sove uten bh.. Leste en plass at Halle Berry pleier å sove med bh på for å få penere pupper som ikke henger så mye Hvis dette er sant, så skal jeg prøve å gjøre det oftere!!!
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har iallefall sovet med bh og jogget med sports-bh siden jeg fikk min første bh som tolvåring, og jeg har ikke antydning til hengepupper. Bruker 75 D
Gjest blåkopi Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 selv om man skal passe seg ved hard trening, tror det er bull å sove med bh. uansett har genene mest å si. puppene mine vokste ut som hengepupper, og en bh kunne ikke fiksa noe som helst. er glad i dem uansett forresten!
Brunhilde Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 selv om man skal passe seg ved hard trening, tror det er bull å sove med bh. uansett har genene mest å si. puppene mine vokste ut som hengepupper, og en bh kunne ikke fiksa noe som helst. er glad i dem uansett forresten! Tror også det har mye med gener å si og det samme gjelder meg. De vokste ut som hengepupper og slik forble de...
Gjest Eir Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Tror nok gener har mest å si, og at det er lite man kan gjøre fra eller til. Jeg bruker nesten aldri BH, og mine henger ikke i det hele tatt. Men ville ikke jogget uten BH for det, rett og slett fordi det er ubehagelig når man har puppre som er store nok til å slenge litt rundt. Endret 2. juni 2007 av Eir
Wildy Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 Ble det ikke advardt mot¨å sove med BH siden det var større forekomst av brystkreft hos kvinner som gjorde det? Uansett, jeg foretrekker å sove naken, puppene er litt herpet etter to graviditeter, men de henger ikke mer enn hva både jeg og min kjære kan leve med.....
Gjest Julia.k. Skrevet 25. januar 2010 #14 Skrevet 25. januar 2010 Fant denne tråden ved å google. Vet den ikke er helt ny, men likevel jeg prøver. Jeg har hatt store og faste bryster siden jeg var 17år, jeg er nå 31 år og har ikke barn. Har ofte gått uten bh og nesten aldri når jeg går tur. I våres fikk jeg den fikse ideen å begynne å små jogge, ikke bare å gå. Ble ganske god også. Jeg kan nå føle at brystene har blitt mykere. De har nesten samme fasong, men peker nå ut til siden fra hverandre. Om jeg går raske skritt uten bh nå så hopper de så mye at det gjør vondt. Jeg vet det virker usannsynlig at de skal forandre seg så mye på bare en sommer. Likevel blir ikke helt kvitt tanken på at dette ikke bare er tilfeldig.
Gjest Gjest_kathrine_* Skrevet 26. januar 2010 #15 Skrevet 26. januar 2010 Min er små OG henger og strutter litt til siden begge to, det har gjort det helt siden de begynte å vokse. De har dessuten en spiss for ikke noen runde faste små pupper her, nei. De har også litt strekkmerker. kunne liksom ikke bare blitt værre.... Har også lenge trodd at jeg har små pupper fordi jeg ligger på magen HVER natt , har nemlig hørt at de vokser veldig treig, dette hørt av en vennina til vennina mi sin søster, som hadde hørt det av legen sin:fnise: så ja; er sefølgelig en sjanse for at det bare var tull.. men vet ikke helt 100% for sure. men har faktisk merket at de gangene jeg sover med bh våkner jeg med faste og fine bryst som regel med en hard brystvorte og, så de blir egentlig veldig fine:) men etter en dusj så tror jeg de er tilbake igjen.. MEN hvis det faktisk er sånn at man får mindre pupper av å sove på magen, så får man kanskje det med å sove med BH å ? hvem vet.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #16 Skrevet 27. januar 2010 Hvis gutta løper uten truse/boxer....eeh, blir den lengre da? HADDE det vært mulig ville nakne menn som løp etter veiene vært et ganske vanlig syn! Jeg har ammet meg til slips og tenker hver eneste dag på å operere. Men er redd for arr og å miste følelsene i brystene. Min store SKREKK er at noen skal se dem...!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2010 #17 Skrevet 4. august 2010 Om du er redd noen skal se brystene dine, og du tenker på operasjon, så er det jo mulig å ta en liten operasjon også, og ikke full pakke
Fluffe Skrevet 4. august 2010 #18 Skrevet 4. august 2010 Husker jeg leste for en gaaaaanske god stund siden at man fikk henge pupper av å sove med bh.
Teriyaki Skrevet 4. august 2010 #19 Skrevet 4. august 2010 Tror det der har mest med gener å gjøre jeg da. Jeg har hatt samme størelse fra jeg var 16 (en god D), og de er stort sett like. Eneste er at de kanskje er en anelse mykere? Jogger en del, og før jeg fikk min nåværende sportsbh, så hadde jeg ikke ut av de beste, selv om den fungerte den også. Jeg sover alltid uten bh. Moren min har hengepupper i dag, men er usikker på om hun hadde det før hun fikk søsteren min og meg. Er liksom ikke noe jeg føler for å spørre om Men ja..Jeg har et håp om at puppene mine skal holde seg der dem er. Er veldig glad for å ikke ha hengepupper, men er jo enda ung, så.. Tror jeg kommer til å få det, siden jeg har litt størelse på puppene, og siden mamma har det.
Gjest Anonym Skrevet 22. september 2010 #20 Skrevet 22. september 2010 Noen tips for større pupper?? Jeg går i 9. klasse (14 år) å jeg bruker str. 65 a - 70 a. Det er sykt flaut. Jeg vil ha større pupper uten å måtte gå på p-piller og lignende. Noen tips??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå