Gå til innhold

Foreldres bursdager,

Gjest "Verdens verste husmor&quot

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når mine svigerforeldre har feiret runde tall har vi aldri vært med på å betale for det for det har de gjort selv. Men vi har vært med å hjulpet til.

Da min far fylte 50 ville han ikke ha selskap, men vi ungene arrangerte et overrskelsesselskap for han. Da var det naturlig at det var vi som betalte hele greia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
lurer av og til på om jeg lever på en annen klode jeg... begge mine foreldre har fylt 60 år, og det var ikke i mine tanker engang, at JEG skulle stå for feiringen. ikke var det tegn på det fra dem heller. jeg vet forresten at de ALDRI ville ha prøvd seg heller.

Det er nok stor forskjell på å ha foreldre i 60-årene og det ha

eldre foreldre i 80-årene. Som jeg har nevnt tidligere i denne tråden, så arrangerte jeg 80-årslag for faren min, da hadde han ikke helse til det. Men jeg husker at 60-årsdagen også ble feiret med et stort selskap, men da ordnet han alt selv. Da var han eldre, men oppegående. Da han ble 80, var han en gammel mann.

Endret av panda
Gjest Miss Guided
Skrevet

Jeg og mine søsken ordnet 60-årsfest for min mor. Det har alltid vært min far som har blitt prioritert så vi ville at hun skulle få sitt eget selskap med sin egen slekt (som er mye morsommere). Vi er tre søsken og vi ordnet lokale, bestilte mat og alt annet praktisk, samt at vi betalte hele gildet.

Vi har vært rause med bursdagsgaver til begge to, til tross for dårlig forhold fra min side. De har nok penger selv men har alltid gnålt om dårlig råd. Har de ikke minst 100 000 på konto til en hver tid så har de dårlig råd. Og jeg personlig har ikke fått bursdagsgave fra dem på flere år, de prioriterer ungene og det er for så vidt greit nok.

Det er ikke moro med noe som blir et krav, og falsk beskjedenhet er absolutt ingen dyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...