Gå til innhold

Når er det best?

Gjest Embla s

Når er det best?  

1. 1. Når er det best?

• morgen
      10
    • kveld
      8
    • midt på dagen
      6
    • alltid/når som helst
      22

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

Tenkte jeg skulle lage en liten undersøkelse: Når "er det best"?

Det virker som det er vanlig å "gjøre det" i forbindelse med at man legger seg. Jeg elsker å være leeenge oppe, og er alltid kjempetrøtt når jeg endelig legger meg. Det jeg vil da, er å SOVE!! Om morgenen, derimot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns sex er best når jeg er skikkelig fyllesjuk... :ler:

Å det er jeg max 1 gang i året...

( Men bare for å ha sagt det.... Sex er godt ellers også :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

hmmmmm,,,,,sex?

er det da slik med to personer du tenker på?

synes det best når begge to er klare jeg da men , etter det jeg husker :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en av oss har vært borte noen dager og kommer hjem igjen. Da er det akkurat det samme om det er morgen, kveld, midt på dagen eller hva det er. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at når man legger seg om kvelden skal man SOVE! Han jeg bor sammen med er desverre av en annen oppfatning, så vi jobber med å tilpasse oss hverandre. Er mest klar om morgenen, gjerne sånn i ti-tida når kroppen har våknet litt. Synd at jeg da stort sett er på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan kanskje lett bli rutine hvis det kun skjer om kvelden ved leggetid, men det kan det jo hvis det alltid skal skje om morgenen oxo. Eller om dere KUN gjør det etter middag på onsdager for den saks skyld. Synes ikke det er noen beste tid/måte/sted jeg! Variasjon er det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Når som helst når vi har lyst! :hjerter: Men aller best når det er noen dager siden sist og lysten har bygget seg opp.. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kvelden synes jeg det er best. Litt tidlig på kvelden da, slik at vi ikke er så trøtte. Det er deilig å sove etter god sex :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tidlig på dagen i alle fall! Jeg er morgengretten og bør absolutt ikke snakkes til eller tas på før frokost :x

Og med baby i hus kan seksuelle gleder nytes best om kvelden etter at hun sover godt og lenge. På dagtid vet man aldri hvor lenge hun sover og vi må da få unnajort andre ting enn kosing, litt kos blir det jo, men ikke noe sex på dagtid nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Det kan kanskje lett bli rutine hvis det kun skjer om kvelden ved leggetid, men det kan det jo hvis det alltid skal skje om morgenen oxo. Eller om dere KUN gjør det etter middag på onsdager for den saks skyld. Synes ikke det er noen beste tid/måte/sted jeg! Variasjon er det beste!

eh..tror det er svært få som syns det er gøy med "rutine-sex".. :roll:

Kunne godt hatt med et alternativ til: sex som pluttselig bare "skjer" etter at man har sovet en stund, sånn litt i halvsøvne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Slutter meg til Embla s' siste alternativ, jeg...Da er det på en måte helt uventet...Ellers er kvelden et fint tidspunkt - hvis man legger seg før man er i halvsøvne. Da sover man så godt etterpå, og dagen har fått en deilig avslutning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev midt på dagen, jeg. Da kjæresten og jeg bodde i samme by, og den ene kom på besøk hos den andre etter skolen. Og da hadde vi det som vi kaller "ettermidags-sex", og så tok vi ofte en lur etterpå. Herlig!

Om ettermidagen er ihvertfall jeg ofte mere opplaget enn om kvelden, og så har man også en grunn til å sove litt midt på dagen.

Ellers er jeg stor fan av morgen sex, men det gidder han sjeldent.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sier ja takk any time, any place! Liker å ha sex før jeg står opp, liker sex med en gang jeg kommer hjem, liker sex før jeg skal sove, i det hele tatt, jeg liker sex! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...